1. ĮVADAS
Svarbiausia kelių transporto savybė yra jo manevringumas. Jeigu geležinkelio ir vandens transportas (dažniausiai upių) priklauso nuo kelių ilgio, automobiliais galima vežti krovinius geros dangos neturinčiais keliais, taip pat sunkiai pravažiuojamu reljefu. Daugeliu atveju automobiliai yra pirma ir paskutinė priemonė kroviniams pristatyti įvairiarūšėje transporto priemonių grandinėje.
Pagrindiniai automobilių transporto privalumai:
• didelis lankstumas krovinių priėmimo, išdavimo ir gabenimo terminų bei transporto priemonės pakeitimo požiūriu;
• galimybė pristatyti krovinius nuo durų iki durų;
• galimybė paskirstyti krovinį 24 valandų laikotarpiu;
• reliatyviai didelis greitis;
• reliatyviai mažos prastovos ir laukimo trukmė;
• reliatyviai maža gabenimo rizika;
• racionalios regiono aptarnavimo paslaugos;
• specialaus transporto panaudojimo galimybės (refrižeratoriai, cisternos, silosai, sunkiasvorių krovinių gabenimas).
Automobilių transporto trūkumams galima priskirti:
• eismo trukdymas;
• atmosferos poveikio įtaka;
• apribojimus vežant pavojingus krovinius;
• ribotą transporto priemonės tūrį;
• teisinius apribojimus.
Automobilių transporto sistemos paskirtis – krovinių gabenimas vidaus ir tarptautiniais maršrutais. Pagal veiklos sritį krovinių gabenimas skirstomas taip, kaip parodyta 1pav. (R.Minalga, Logistika, 2001, 161-162p.).
1 pav.
Krovinių gabenimas pagal veiklos sritis (R.Minalga, Logistika, 162p.)
Įvairioms transporto priemonėms prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono į kitą ir pagaliau iš vienos šalies į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga.
Pagrindinis uždavinys vežant krovinius – operacijų ekonomiškumas, t.y. krovinių gabenimas kuo mažesne savikaina. Vartotojas turi užsakytą krovinių kiekį gauti ne tik laiku ir sutartoje vietoje, bet ir už tinkamą kainą. Dabartinės rinkos sąlygomis, orientuojantis į vartotojų poreikių tenkinimą, krovinių pervežimai reikalauja tikslių skaičiavimų ir aiškaus planavimo. Todėl transportavimo procesas yra tvarkomas logistikos principais, apimant visą pervežimų nuo pradinio iki galutinio taško veiklą.
2. BENDRASIS SKYRIUS
2.1 Krovinio charakteristika
Birūs kroviniai – kroviniai, susidedantys iš didelio kiekio kietų, atitinkamos medžiagos dalelių, kurios daugiausia yra mažų didžių ir atskirai negali būti transportuojamos. Jų savybės: granulometrinė sudėtis: (atitinkamų dalelių kiekis, bendrame krovinių tūryje), tūrio masė (tūrio ir masės santykis), natūralus byrėjimo kampas, birumas, drėgnumas, kietumas.
2.2 Krovinių srautų analizė
Krovinių srautu, vadinamas, krovinių...
Šį darbą sudaro 2504 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!