Referatai

Lietuvos geležinkelių raida

10   (1 atsiliepimai)
Lietuvos geležinkelių raida 1 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 2 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 3 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 4 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 5 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 6 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 7 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 8 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 9 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 10 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 11 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 12 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 13 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 14 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 15 puslapis
Lietuvos geležinkelių raida 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lietuvoje geležinkeliai egzistuoja jau beveik pusantro šimto meto. Laikas nestovi vietoje ir per vius tuos metus geležinkeliai pasikeitė neatpažįstamai, bet kol pasiekė dabartinį lygį teko patirti ir šilto ir šalto. Geležinkelių tinklas išaugo, kaitėsi technologijos ir to pasekoje traukiniai tapo modernesni, atsirado naujos ryšio ir traukinių eismo reguliavimo priemonės. Aš pasistengsiu apžvelgt visa tai plačiau, pradedant istorijos chronologija: nuo ko gi viskas prasidėjo, kaip istorijos eigoje keitėsi ir kuo mūsų geležinkeliai pavirto šiandieną. Taippat pabandysiu žvilgtelt į ateitį, pabandysiu nupasakot galimas ateities perspektyvas. Kaip žinote, Lietuva yra tranzitinė šalis, todėl geležinkeliai vaidina didelį vaidmenį mūsų valstybės gyvenime ir manau, kad žinot vienus ar kitus faktus bus pravartu.
Pirmieji geležinkelio bėgiai buvo nutiesti 1825 m. Didžiojoje Britanijoje. Jais ėmę važinėti pirmieji garvežiai atvertė naują puslapį ne tik transporto, bet ir pramonės plėtros ir miestų kūrimosi istorijoje. Taip suklestėjo pramonės ekonomika, paskatinusi vis spartėjantį mokslinį-techninį progresą, kuris patobulino ir pagreitino ne tik industrinius procesus, bet ir gamybinės infrastruktūros vystymąsi. Energetika, transportas, ryšiai ir aplinka – kaip tik ta infrastruktūra, be kurios negalima jokia nei gamybos, nei verslo, nei socialinio gyvenimo veikla. Iki antrojo pasaulinio karo geležinkelių ilgis sparčiai didėjo ir geležinkelių transportas buvo svarbiausia susisiekimo rūšis. Ji buvo naudojama kroviniams vežti, keleiviams susisiekti bei gynybai ar militaristinei strategijai. Po antrojo pasaulinio karo geležinkelių reikšmė sumažėjo dėl prasidėjusios pokario ekonominės krizės. Tačiau vis dėlto imta jį atstatyti ir plėtoti tose valstybėse, kurios turi stiprią kalnakasybos, plieno ir metalų apdirbimo pramonę, stambias gamyklas.
Geležinkelius turi 150 pasaulio valstybių, tačiau jie yra pasiskirstę nevienodai. Yra didžiulių plotų, kuriuose jų tinklas yra retas arba jų išvis nėra. Ilgiausią geležinkelių tinklą turi JAV ir Europos šalys, o tankiausią – Vakarų Europos valstybės (apie 10 km geležinkelių tenka 1000 km² teritorijos). Ekonomiškai stiprių valstybių geležinkelių transportas (krovinių apyvarta, judėjimo greitis, intensyvumas) rodo šalies ekonomikos lygį. Prancūzijoje, Italijoje, Vokietijoje daugeliu maršrutų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4112 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas
  • 2. Geležinkelių transporto raida pasaulyje
  • 3. Geležinkelių transporto raida Lietuvoje
  • 4. Nepriklausomos Lietuvos geležinkelių veikla iki 1940 metų
  • 5. Antrojo pasaulinio karo išvakarės ir hitlerinės Vokietijos okupacijos metai
  • 6. Pokario atstatymo darbai. Lietuvos geležinkeliai tarybiniais metais
  • 7. Nepriklausomų geležinkelių atkūrimas
  • 8. Siaurųjų Lietuvos geležinkelių istorinė apžvalga
  • 9. Lietuvos geležinkelių muziejaus istorija
  • 10. Pasiūlymai dabartinei situacijai gerinti
  • 11. Išvados
  • 12. Literatūros sąrašas

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (4112 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 16 psl., (4112 ž.)
  • Word failas 419 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt