Kursiniai darbai

Lokomotyvų stabdžių sistemos

9.2   (2 atsiliepimai)
Lokomotyvų stabdžių sistemos 1 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 2 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 3 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 4 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 5 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 6 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 7 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 8 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 9 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 10 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 11 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 12 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 13 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 14 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 15 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 16 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 17 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 18 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 19 puslapis
Lokomotyvų stabdžių sistemos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Vagonų ir lokomotyvų stabdžių sistemos 5
2. Pneumatiniai stabdžiai 6
2.1 Tiesioginis neautomatinis stabdys 7
2.2 Netiesioginio veikimo automatinis stabdys 7
2.3 Tiesioginio veikimo automatinis stabdys 8
3. Elektopneumatiniai ir elektriniai stabdžiai 9
4. Stabdžių sistemų pagrindiniai trūkumai ir privalumai 11
4.1 Pneumatinių stabdžių sistema: 11
4.2 Elektropneumatinių stabdžių sistema: 11
4.3 Elektromagnetinių stabdžių sistema: 11
4.4 Elektrinių stabdžių sistema: 11
5. Stabdžių sistemų sudedamosios dalys 12
5.1 Pneumatinio stabdžio sistemos sudedamosios dalys: 12
5.2 Elektropneumatinio stabdžio sistemos sudedamosios dalys: 12
6. Svirtinės stabdžių sistemų perdavimų schemos 13
6.1 Krovininių vagonų svirtinės pavaros 13
6.2 Keleivinių vagonų svirtinės pavaros 14
6.3 Svirtinė perdavimo sistema diskiniams stabdžiams 15
6.4 Lokomotyvų stabdžių svirtinė pavara 17
7. Išvados 19
Naudota literatūra 20
Įvadas
Pirmieji stabdžiai panaudoti judančiame sastate buvo rankiniai. Reikšmingas žingsnis vystant stabdžių techniką buvo žengtas 1847m, tada buvo pasiūlyti automatiniai nepertraukiami stabdžiai ( automatiniais laikomi stabdžiai suveikaintys nutrūkus oro magistralei, nepertraukiamais – stabdžiai sujungti į vieną sistemą ir valdomi iš vieno pulto). Pirmieji tokie stabdžiai buvo mechaniniai. Jie buvo valdomi ištemptu išilgai traukinio trosu, išsiskyrę grėmiozdiškumu ir nebuvo pritaikyti darbui ilguose traukiniuose.
1869m atsirado pirmasis neautomatinis stabdys, veikiantis suspaustu oru: išilgai traukinio buvo nutiesta oro magistralė, prie kurios kiekviename vagone buvo prijungtas stabdžių cilindras. Leidžiant suspaustą orą iš pagrindinio rezervuaro, per 3 padėčių kraną, į oro magistralę vykdavo stabdymas, o išleidžiant orą – atleidimas. Šitas stabdis buvo nepertraukiamas, bet neautomatinis, nes atjungus oro magistralės rankoves prarandama stabdymo galimybė.
1872m D. Vestengauzas išrado tobulesnį automatinį orinį stabdį. Jis pasižymėjo tuo, kad kiekviename vagone buvo oro skirstytuvas ir suspausto oro atsarga rezervuare. Tuo pat metu, kaip ir pniaumatiniai stabdžiai, buvo konstruojami ir elektro-pniaumatiniai.
Pirmieji bandymai, naudojant orinius stabdžius, Rusijoje buvo atlikti 1876m. Praktiškai stabdžių sistema su trigubais, greitai veikiančiais, vožtuvais pradėta naudoti keleiviniuose traukiniuose nuo 1890m, o krovininiuose vagonuose po 1917m.
1923m. Maskvos stabdžių gamykloje buvo pagaminti pirmieji oro skirstytuvai, kurie buvo pagaminti pagal rusų išradėjo Kazancavo projektą. 1932m vietoj Kazancavo oro skirstytuvo atsirado oro skirstytuvas nr. 320...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3811 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (3811 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos kursinis darbas
  • 20 psl., (3811 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt