Tyrimai

Marketing research formal report: Burberry Ltd

9.6   (3 atsiliepimai)
Marketing research formal report: Burberry Ltd 1 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 2 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 3 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 4 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 5 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 6 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 7 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 8 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 9 puslapis
Marketing research formal report: Burberry Ltd 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2. The Main Aims and Objectives………………………………………….4
3. Market Research………………………………………………………….4
3.1 Field Research………………………………………………………….4 3.2 Desk Research…………………………………………………………..5
3.3 Internet Data…………………………………………………………….5
4. Various Techniques of Marketing Analysis………………………………...5
4.1 PEST……………………………………………………………………….5
4.1.1. Political……………………………………………………………...5
4.1.2. Economical………………………………………………………….6
4.1.3. Social………………………………………………………………...6
4.1.4. Technological………………………………………………………..6
4.2 SWOT……………………………………………………………………..7
4.2.1 Straights…………………………………………………………….7
4.2.2 Weaknesses…………………………………………………………7
4.2.3. Opportunities………………………………………………………7
4.2.4. Threats……………………………………………………………...7
5. Marketing strategies………………………………………………………..8
5.1. Diversification…………………………………………………………...8
5.2. Coast Leadership………………………………………………………...8
5.3. Marketing Positioning…………………………………………………...8
6. Develop the Marketing Strategy……………………………………………8
7. Marketing Principles………………………………………………………….9
7.1. Understanding the Consumers Needs……………………………………..9
7.2. Keeping ahead of Competition…………………………………………….9
7.3. Satisfactory Growth………………………………………………………..9
Conclusion………………………………………………………………………….9
Recommendations………………………………………………………………….10
Task 1
BURBERRY ltd Marketing Report
Terms of reference
I was asked to write this report by Natalie Gosling. It will include the research of the marketing strategy for the organization; and the procedures used to market and advertise it, the benefits of a successful marketing strategy and how the marketing can influence the consumer’s choice. The marketing strategy will include a SWOT analysis and the marketing mix for the company, explaining the range of promotional activities used in the service sector.
Procedure
The information for the report I found by visiting and interviewing the Burberry shop consultants in 2, Brompton Road, Knightsbridge, London, SW1X 7PB Tel: 020 7968 0000.
The web sites I used:
The books I used:
Kotler, P., Armstrong, G., Marketing. An Introduction. (1997) fourth ed., A Simon & Schuster Company.
Wainwright, K., Principles of Marketing. Principles of Export. (1994) Blackwell Publishers.
Findings
Burberry is a luxury brand with international acknowledgment and broad appeal. The company does designing, manufacturing, sourcing and distributing high-quality apparel and accessories. The Burberry Company is faced with intense competition in most of its product categories and market.
Burberry was founded in 1856 when 21 years old Thomas Burberry. Today, the company sells the products in Europe, North America and Asia through its own directly stores. From 1st June 2002, it operates sixty stores and ten connections. From the report in 2003, the company estimates that the total retail value of products sold globally under the Burberry brand is around £2 billion. The products include apparel for women, men and children and accessories...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3464 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (3464 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 10 psl., (3464 ž.)
  • Word failas 147 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt