Atlikti marketingo tyrimą reiškia “įsiklausyti į pirkėjo nuomonę”.
• kodėl jie šito nori.
• ar negalvoja namų šeimininkės, naudojančius šios rūšies skalbimo miltelius, kad jie skalbimo mašinoj per daug putoja?
Kas paskatino marketingo tyrimų vystymąsi?
• Pirkėjų rinkos” atsiradimas.
• Konkurencijos poveikis.
• Būtinybė sumažinti riziką
Socialinė ir komercinė marketingo tyrimų vertė
• Nežiūrint visiems būdingo įpročio skaičiuoti pinigus, tiek privačios įmonės, tiek ir visuomenės organizacijos dosniai juos išleidžia MT.
• Nežiūrint to, kad surinkus informaciją, priėjimas prie jos yra ribotas, pagrindinė gyventojų dalis mielai dalyvauja įvairiuose tyrimuose, neatlyginamai skirdami jiems savo laiką ir dalindamiesi savo nuomonėmis su žmonėmis, atliekančiais MT-us.
Marketingo tyrimai yra labai svarbūs:
• projektuojant prekes ir paslaugas, geriausiai atitinkančias vartotojų poreikius;
• jas paskleidžiant ir reklamuojant tinkamiausiais būdais.
Gamintojas turi:
• kreipti dėmesį į vartotoją, fiksuojant jam būdingus bruožus, įpročius, žinių ratą, požiūrius ir tikėjimus, poreikius ir viltis.
• aiškiai įsivaizduoti aplinką, kurioje gyvena jo klientas, jo gyvenimo stilių.
• žinoti pasaulio, kuris jį supa, pasikeitimus ir tendencijas. Praeina laikas, ir šie pasikeitimai padaro poveikį pirkėjų reikalavimams plačiam prekių ratui ir toms savybėms, kurias jie tikisi rasti prekėje
Informacija: marketingo veiklos pagrindas:
Įmonė (marketingo kompleksas) aplinkos įtakos jėgos, vartotojų vertybės (prioritetai), marketingo veiklos efektyvumas.
Marketingo tyrimų pagrindas
• MT-ų pagrindą sudaro paprastas sveikas protas. MT-ų tiksluose ir metoduose nėra nieko paslaptingo. Jei atmesim formaliąją pusę, informacijos rinkimo būdus - siekiant gauti labiau pagrįstus sprendimus, MT -ų tikslai ir metodai yra tokie patys kaip ir įvairiose gyvenimo srityse.
• MT-ų vertingumas slypi tame, kad jie leidžia sužinoti , kaip išvengti klaidų, o jei jos vis dėl jos padaromos – tai kaip jas aptikti ankstyvoje stadijoje ir ištaisyti su minimaliais nuostoliais.
• Sudėtingame ir konkurencijos perpildytame verslo pasaulyje gamintojas, informaciją turi rinkti žymiai rimčiau ir profesionaliau. Čia ir atsiranda vieta MT-ams. Jie garantuoja, kad informacija bus renkama ir analizuojama objektyviai, giliai ir moksliškai.
Marketingo tyrimų metodologija
• visų pirma, grindžiama, visuomenės apklausomis, kurios leidžia surinkti reikalingą informaciją.
• Duomenų rinkimo procese labai...
Šį darbą sudaro 4861 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!