2. Pateikti 5 autorių (3 užsienio ir 2 Lietuvos) nuomonę apie marketingo plano rengimo etapus: palyginkite, aptarkite jų esmę, privalumus ir trūkumus. Visus autorių siūlomus marketingo planus pateikite schamatiškai. Pateikite savo grupės sudarytą, marketingo plano schemą, pagal kurią vykdysite praktinę užduotį.
1. Kontrolinų rodiklių suvestinė – marketingo plano pradžioje pateikiama trumpa svarbiausių tikslų ir uždavinių suvestinė.
2. Marketingo situacija – apibūdinama tikslinė rinka ir įmonės galimybės šioje rinkoje, t.y. rinkos dydis, pagrindiniai segmentai, tarpininkų poreikiai, konkurentai, prekių pateikimo kanalai ir šios rinkos prekių charakteristikos.
3. Pavojai ir galimybės – įmonės vadovybė turi žiūrėti į ateitį ir numatyti pavojus, su kuriais gali susidurti prekės ir pati įmonė.
4. Uždaviniai ir problemos – išnagrinėję su prekės gamyba susijusius pavojus ir galimybes, marketingo direktorius turi suformuluoti uždavinius ir numatyti su jų įgyvendinimu susijusias problemas. Uždaviniai turi būti tikslūs.
5. Marketingo strategija – pateikiama marketingo strategija iškeltiems uždaviniams įgyvendinti. Ji apima konkrečias strategijas, susijusias su tikslinėmis rinkomis, marketingo programos elementais ir marketingui skirtu lėšų dydžiu.
7. Biudžetas – norint įgyvendinti planą, būtina sudaryti biudžetą, t.y. pajamų ir išlaidų sąmatą.
8. Kontrolė – viena svarbiausių įmonės valdymo funkcijų. Nustatoma, ar įmonės prekės ir išteklaiai tiksliai orientuoti į tas rinkas, kurios įmonei duoda didžiausią pelną.
1 lentelė
Rinkodaros plano turinys (Ph. Kotler ir kt., 2003, p. 121)
Skyrius
Tikslas
Santrauka
Pateikti glaustą plano apžvalgą, kad vadovybė galėtų jį greitai peržiūrėti.
Dabartinė rinkodaros situacija
Rinkodaros auditas, pateikiantis duomenis apie rinką, produktą, konkurentus ir paskirstymą.
SWOT analizė
Išaiškinti pagrindinius bendrovės privalumus bei trūkumus ir pagrindines galimybes bei produktui iškilusią grėsmę.
Tikslai ir veiksniai
Apibrėžti bendrovės pardavimų, rinkos dalies ir pelno tikslus bei veiksnius, darančius poveikį šiems tikslams.
Rinkodaros strategija
Pateikti rinkodaros principus, kurie bus taikomi siekiant įgyvendinti plano tikslus.
Veiksmų programos
Sukonkretinti, ką reikia padaryti, kas tai padarys, kada tai bus padaryta, kiek tai kainuos.
Biudžetas
Prognozuojama pelno ir nuostolio ataskaita, kurioje numatomi plano įgyvendinimo finansiniai rezultatai.
Kontrolės būdai
Numatyti, kaip bus kontroliuojamas plano įgyvendinimas.
2 pav. Rinkodaros plano turinys (Ph. Kotler ir kt., 2003)
2 lentelė
Marketingo...
Šį darbą sudaro 762 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!