Kursiniai darbai

Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 1 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 2 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 3 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 4 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 5 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 6 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 7 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 8 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 9 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 10 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 11 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 12 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 13 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 14 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 15 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 16 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 17 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 18 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 19 puslapis
Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Matketingo tyrimai - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Rinkos tyrimai.
Rinkos dydžio ir charakterio nustatymas (vartotojų charakteristika pagal amžių, lytį, profesiją, pajamas, socialinę padėtį).
Pagrindinių konkurentų lyginamojo prekių svorio nustatymas bendrame realizacijos kiekyje esamoje rinkoje.
Struktūros tyrimai, sudėties ir realizacijos tinklo darbo organizavimo, aptarnaujančiam esamą rinką.
Bendraekonominių ir kitų išorinių tendencijų, turinčių įrakos rinkos struktūrai, analizė.
Pardavimų tyrimai.
Pardavimų sistemos nustatymas skirtinguose rajonuose.
Pardavimo rajonų ribų nustatymas ir peržiūra.
Klientų lankymo planavimas.
Prekiautojų darbo efektyvumo nustatymas.
Prekybos metodų įvertinimas ir prekybos stimuliavimas.
Paskirstymo tinklo efektyvumo analizė pjūvyje "išlaidos-pelnas".
Mažmeninio prekybos tinklo atsargų inventorizacija.
Produkcijos tyrimai.
Konkuruojančių produktų stiprių ir silpnų pusių analizė.
Naujų pritaikymo sričių išleidžiamiems gaminiams paieška.
Naujų idėjų analizė.
Naujų gaminių bandymai įtraukiant vartotojus.
Tyrimai įpakavimo srityje.
Asortimento supaprastinimo galimybių išstudijavimas.
Reklamos tyrimai.
Reklaminių skelbimų efektyvumo analizė.
Reklamos platinimo būdų efektyvumo analizė.
Reklamos darbo efektyvumo analizė.
Ekonominė analizė.
"Sunaudojimas-išleidimas" analizė.
Trumpalaikis ir ilgalaikis prognozavimas, pagrįstas tendencijos analize.
"Kaina-pelnas" analizė.
Motyvacijos analizė.
Eksporto tyrimai.
Bet kuris iš aukščiau išvardintų tyrimų būdų, jei jie priimtini atitinkamai išorinei rinkai.
Tyrimų planavimas ir pravedimas
Marketingo srityje tyrimai gali būti išskirti į dvi pagrindines grupes: pastovius ir epizodinius. Marketingas - nepertraukiamas procesas, vykstantis nuolat besikeičiant sąlygoms ir sisteminis tyrimų pravedimas turi esminę reikšmę, jeigu firma nori būti informuota apie pagrindinių faktorių pasikeitimus, apsprendžiančius paklausą ir būti pasiruošusiai atitinkamai pakeisti savo politiką.
Šio tipo informaciją renka specializuotos organizacijos ir valstybinės žinybos, deja ši informacija dažnai yra per daug apibendrinta ir negali patenkinti atskirų firmų specifinių reikalavimų, ir todėl ją reikia papildyti kita, pačių firmų pravestų tyrimų, informacija. Be to, dauguma marketingo situacijų yra tokios savitos (pavyzdžiui, naujos prekės pateikimas rinkai), kad reikalauja specialių tyrimų pravedimo. Tokie tyrimai vykdomi kartu su apibrėžta schema ir apima šiuos etapus:
1. Tyrimų pravedimo būtinumo pagrindimas.
2. Faktorių, sąlygojančių šią būtinybę analizė, t.y. problemos formulavimas.
3. Tikslus tyrimo tikslo formulavimas.
4. Eksperimento plano sudarymas arba tyrimas remiantis analize.
5. Duomenų rinkimas.
6. Duomenų sisteminimas ir analizė.
7. Rezultatų interpretacija, išvadų ir rekomendacijų formulavimas.
8. Pranešimo ruošimas ir pristatymas.
9. Veiklos rezultatų įvertinimas.
Akivaizdu, kad pastovūs tyrimai vykdomi pagal...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5371 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (5371 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (5371 ž.)
  • Word failas 148 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt