Matketingo tyrimai - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Rinkos tyrimai.
Rinkos dydžio ir charakterio nustatymas (vartotojų charakteristika pagal amžių, lytį, profesiją, pajamas, socialinę padėtį).
Pagrindinių konkurentų lyginamojo prekių svorio nustatymas bendrame realizacijos kiekyje esamoje rinkoje.
Struktūros tyrimai, sudėties ir realizacijos tinklo darbo organizavimo, aptarnaujančiam esamą rinką.
Bendraekonominių ir kitų išorinių tendencijų, turinčių įrakos rinkos struktūrai, analizė.
Pardavimų tyrimai.
Pardavimų sistemos nustatymas skirtinguose rajonuose.
Pardavimo rajonų ribų nustatymas ir peržiūra.
Klientų lankymo planavimas.
Prekiautojų darbo efektyvumo nustatymas.
Prekybos metodų įvertinimas ir prekybos stimuliavimas.
Paskirstymo tinklo efektyvumo analizė pjūvyje "išlaidos-pelnas".
Mažmeninio prekybos tinklo atsargų inventorizacija.
Produkcijos tyrimai.
Konkuruojančių produktų stiprių ir silpnų pusių analizė.
Naujų pritaikymo sričių išleidžiamiems gaminiams paieška.
Naujų idėjų analizė.
Naujų gaminių bandymai įtraukiant vartotojus.
Tyrimai įpakavimo srityje.
Asortimento supaprastinimo galimybių išstudijavimas.
Reklamos tyrimai.
Reklaminių skelbimų efektyvumo analizė.
Reklamos platinimo būdų efektyvumo analizė.
Reklamos darbo efektyvumo analizė.
Ekonominė analizė.
"Sunaudojimas-išleidimas" analizė.
Trumpalaikis ir ilgalaikis prognozavimas, pagrįstas tendencijos analize.
"Kaina-pelnas" analizė.
Motyvacijos analizė.
Eksporto tyrimai.
Bet kuris iš aukščiau išvardintų tyrimų būdų, jei jie priimtini atitinkamai išorinei rinkai.
Tyrimų planavimas ir pravedimas
Marketingo srityje tyrimai gali būti išskirti į dvi pagrindines grupes: pastovius ir epizodinius. Marketingas - nepertraukiamas procesas, vykstantis nuolat besikeičiant sąlygoms ir sisteminis tyrimų pravedimas turi esminę reikšmę, jeigu firma nori būti informuota apie pagrindinių faktorių pasikeitimus, apsprendžiančius paklausą ir būti pasiruošusiai atitinkamai pakeisti savo politiką.
Šio tipo informaciją renka specializuotos organizacijos ir valstybinės žinybos, deja ši informacija dažnai yra per daug apibendrinta ir negali patenkinti atskirų firmų specifinių reikalavimų, ir todėl ją reikia papildyti kita, pačių firmų pravestų tyrimų, informacija. Be to, dauguma marketingo situacijų yra tokios savitos (pavyzdžiui, naujos prekės pateikimas rinkai), kad reikalauja specialių tyrimų pravedimo. Tokie tyrimai vykdomi kartu su apibrėžta schema ir apima šiuos etapus:
1. Tyrimų pravedimo būtinumo pagrindimas.
2. Faktorių, sąlygojančių šią būtinybę analizė, t.y. problemos formulavimas.
3. Tikslus tyrimo tikslo formulavimas.
4. Eksperimento plano sudarymas arba tyrimas remiantis analize.
5. Duomenų rinkimas.
6. Duomenų sisteminimas ir analizė.
7. Rezultatų interpretacija, išvadų ir rekomendacijų formulavimas.
8. Pranešimo ruošimas ir pristatymas.
9. Veiklos rezultatų įvertinimas.
Akivaizdu, kad pastovūs tyrimai vykdomi pagal...
Šį darbą sudaro 5371 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!