Referatai

Marketingo tyrimo procesas

9.2   (3 atsiliepimai)
Marketingo tyrimo procesas 1 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 2 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 3 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 4 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 5 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 6 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 7 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 8 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 9 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 10 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 11 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 12 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 13 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 14 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 15 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 16 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 17 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 18 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 19 puslapis
Marketingo tyrimo procesas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vadovai ne visada gali laukti, kol informacija atskiromis dalimis atkeliaus iš marketingo žvalgybos sistemos. Dažnai jiems reikia duomenų apie konkrečią situaciją. Kadangi vadovai paprastai neturi laiko ir įgūdžių surinkti tokią informaciją, jiems reikia oficialių marketingo tyrimų. Iš marketingo tyrimų gauta informacija yra naudojama išsiaiškinti ir nustatyti marketingo galimybes ir problemas; sukurti, tobulinti ir įvertinti marketingo veiksmus; analizuoti jos veiklą ir geriau suvokti patį marketingo procesą.
Marketingo tyrimų procesą sudaro keletas etapų. Marketingo literatūroje nurodomas nevienodas jų skaičius (nuo keturių iki vienuolikos), tačiau skirtumai atspindi tik skirtingą proceso detalizaciją.
Šio darbo tikslas yra pateikti kuo išsamesnę ir konkretesnę informaciją, susijusią su marketingo tyrimų proceso rengimu.
• pateikti kitų autorių nurodomus marketingo tyrimo procesus.
Tik įvykdžius šiuos uždavinius bus įgyvendintas tikslas, į kurį atsakius paaiškės, kas tai yra marketingo tyrimų procesas ir kokie etapai jį sudaro.
1. MARKETINGO TYRIMO PROCESAS
Marketingo tyri­mo procesą sudaro devyni etapai: problemos formulavimas, tyrimo tipo parinkimas, duomenų rinkimo metodo parinkimas, duomenų rinkimo formos parinkimas, atrankos būdo parinkimas, imties dydžio nustatymas, duomenų rinkimas, duomenų analizė ir interpretavimas bei tyrimo ataskaitos parengimas. Nors 1 paveiksle pateikiamas tam tikras tyrimo etapų nuoseklumas, tačiau kai kurie etapai gali būti lygiagretūs. Dažniausiai tuo pačiu metu sudaroma duomenų rinkimo forma (klausimynas), parenkamas atrankos būdas bei nustatomas imties dydis.
1 pav. Marketingo tyrimo vykdymo etapai (pagal V. Dikčių)
1.1. Problemos formulavimas
Vienas iš vertingiausių marketingo tyrimo privalumų yra tai, jog jis ne tik padeda suformuluoti marketingo problemą, bet ir leidžia geriau ją suvokti. Tik tada, kai marketingo bei marketingo tyrimo problema tiksliai ir aiškiai nustatyta, ty­rimas gali būti planuojamas siekiant surinkti kuo daugiau reikalingos informaci­jos. Norint geriau suvokti šią problemą, stengiamasi nustatyti simptomus bei įvertinti galimus veiksmus priklausomai nuo būsimos informacijos. Aiškiai su­formulavus tyrimo problemą, galima nustatyti specifinius jo tikslus. Kiekvienas tyrimas dažniausiai turi daugiau nei vieną tikslą.
Problemos išsiaiškinimas – yra pats svarbiausias marketingo tyrimų proceso etapas. Neteisingai suprasta ar blogai apibrėžta problema...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3555 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS. 3
  • 1. MARKETINGO TYRIMO PROCESAS. 4
  • 1.1. Problemos formulavimas. 4
  • 1.2. Tyrimo tipo parinkimas. 6
  • 1.3. Duomenų rinkimo metodo parinkimas.. 8
  • 1.4. Duomenų rinkimo formos parinkimas 11
  • 1.5. Atrankos būdo parinkimas 11
  • 1.6. Imties dydžio nustatymas. 11
  • 1.7. Duomenų rinkimas.. 12
  • 1.8. Duomenų analizė ir interpretavimas.. 12
  • 1.9. Tyrimo ataskaitos parengimas 13
  • IŠVADOS.. 14
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 15
  • PRIEDAI. 16
  • 1 priedas. Marketingo tyrimo procesas (pagal V. Pranulį ir kt.) 17
  • 2 priedas. Marketingo tyrimo procesas (pagal Philip Kotler ir kt.).. 18
  • 3 priedas. Marketingo tyrimo procesas (pagal A. Pajuodį).. 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (3555 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 20 psl., (3555 ž.)
  • Word failas 138 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt