Marketingo srityje kiekviena įmonė stengiasi įdiegti kažką nauja, savita, bet naodajasi ir kitų patirtimi. Taip atsiranada ir keičiasi tam tikros marketingo “mados”, kurios mums padeda suprasti pasaulyje vykstančias permainas.
Prekių kiekis nuolat didėja, dauguma įmonių naujas prekes įveda vis agresyviau, pasitelkusios daug reklamos, aktyvią kainų politiką, siekdamos išlaikyti spartų asortimento atnaujinimo tempą ir pralenkti konkurentus. Ypač daug pokyčių pastebima prekių įpakavime, transportavime ir reklamoje. Dauguma vartotojų tampa vis reiklesni prekių kokybei ir kitiems marketingo dalykams. Yra pastebima, kad atsiranda vis naujų savitų vartotojų grupių, kurioms reikia kurti atskirus rinkos segmentus.
Keičiantis įmonių konkurencijai, pavienėms įmonėms darosi vis sunkiau išlikti rinkoje. Taigi tenka jungtis ir bendradarbiauti. Verslo pasaulyje padėtis keičiasi labai sparčiai, todël iš anksto suplanuotus planus labai retai pavyksta įgyvendinti. Kaip tik marketingo srities planavimas leidžia popieriuje išspręsti iškilusias problemas. Turėdamas marketingo planą, darbuotojas supranta ko iš jo norima ir ko jis turi siekti. Marketingo planas padeda atskirus marketingo darbus sujungti į vientisą sistemą.
Didelę reikšmę marketingui turi svarbiausi pasaulio politiniai įvykiai. Visuomet atsiranda kažkokios kliūtys, kurias sunku pašalinti. Dauguma rinkų yra visiškai užpildytos, ir į jas prasiskverbti yra nelengva. Todėl įmonės turi bandyti kuo tobuliau įvaldyti pažangiausias marketingo priemones ir tuo pralenkti daugumą konkurentų.
praktinės.
Teorinėje dalyje trumpai apžvelgiau marketingo esmę, bandžiau pateikti funkcijas, uždavinius, paslaugų marketingo koncepciją, strategiją, pasirinkimo alternatyvas, įgyvendinimo būdus. Apibūdinau marketingo sampratą, jos savybes, jos struktūros sudedamasias dalis, kainodarai įtakos turinčius veiksnius. Bandžiau atskleisti paslaugos vartotojo/rinkos segmento, kaip paslaugos teikimo sistemos dalyvio, vaidmenį paslaugos kūrimo, teikimo ir vartojimo procese. Labai svarbu nagrinėjant marketingo koncepciją pasitelkti rinkos analizę t.y. vartotojų, konkurentų tyrimą, rinkos segmentaciją. Yra ištiriami tokie elementai kaip produktas, jo paskirstymas ir rėmimas, kainų strategija.
Praktinėje dalyje konkrečiai pateiktas įmonės marketingo planas. Aš pateikiau uždarosios akcinės bendrovės “Baltora” marketingo planą. Čia išsamiai pagal visus reikalavimus yra ištirta rinka. Plačiai apžvelgti vietiniai gamintojai. Pateikti didžiausi konkurentai (pagal šaką ir strategiją trumpas aprašymas,...
Šį darbą sudaro 5637 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!