4. techninis priežiūra ir remontas.
UAB “Vaidora” atlieka visus darbus vėdinimo, šildymo, oro kondicionavimo, šaldymo, parduotuvių įrangos srityse pradedant įrangos tiekimu, projektavimu ir baigiant įrangos montavimu, technine priežiūra bei remontu.
Įmonė artimai bendradarbiauja su Europos šalies gamintojais iš kurių tiekia įrangą. UAB „Vainora“ atstovauja apie 20 užsienio kompanijų. Šiek tiek daugiau nei pusės visų užsienio kompanijų t.y. vienuolikos, „Vainora“ yra oficiali atstovė Lietuvoje.
Šiuo metu įmonė aktyviai plečia savo veiklą ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir užsienio šalių rinkose. Firma turi dukterinę įmonę Maskvoje, o nuo šių metų ketinama atidaryti savo atstovybę Latvijoje.
Problema: Įmonėje „Vainora“ tradicinės marketingo koncepcijos nepakanka, atsižvelgiant į nuolat kintančią rinkos situaciją ji turi būti taisoma ir plečiama. Tradicinis marketingas yra pernelyg ribotas, skiriama nepakankamai dėmesio klientų pasitenkinimui. Šiandieninėje rinkos situacijoje reikia sukurti artimus ryšius su tiekėjais ir distribiutoriais, investuotojais ir klientais. Čia santykiai yra daug svarbesni negu žemos kainos, rinkos reklamos kampanijos ar net pažangios technologijos, tačiau artimi santykiai gali tęstis visą gyvenimą.
Santykių marketingas yra sutelktas ne į tai, ką galima padaryti savo klientui, bet į tai, ką galima padaryti dėl savo kliento ir, ką galima padaryti kartu su savo klientu, kad užtikrinti kliento pasitenkinimą. Klientas turi būti traktuojamas, kaip vertingas partneris.
UAB „Vainora“ parduoda įrangą, kuri yra priskiriama prabangos prekei. Tokiai prekei įsigyti vartotojas svarsto keleta variantų prieš priimdamas sprendimą. Galima spręsti, kad klientui apsispręsti padeda ne tik tinkamas kainos ir kokybės santykis, bet ir tinkamas bendravimas su juo bei papildomos jam suteiktos galimybės. Santykių marketingo pritaikymas įmonėje leistų kurti vertę klientui ir siekti jo lojalumo, kas taip pat įtakotų naujų klientų pritraukimą.
Tikslai: Suformuluoti santykių marketingo sprendimus įmonėje „Vainora“.
Uždaviniai:
• Atlikti klientų analizę pagal įmonės santykį su vartotojais pobūdį.
• Suformuluoti santykių marketingo strategiją.
• Parinkti technologijas stiprinančias santykių marketingą įmonėje.
Santykių marketingo koncepcijos taikymo įmonėje
„Vainora“ galimybių numatymas
UAB “Vaidora” veiklą įtakoja įvairūs aplinkos veiksniai, kurių bendrovė negali įtakoti, tačiau privalo prie jų prisiderinti,...
Šį darbą sudaro 3575 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!