Referatai

Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora"

10   (1 atsiliepimai)
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 1 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 2 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 3 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 4 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 5 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 6 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 7 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 8 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 9 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 10 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 11 puslapis
Santykių marketingo sprendimų formavimas įmonėje "Vainora" 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

4. techninis priežiūra ir remontas.
UAB “Vaidora” atlieka visus darbus vėdinimo, šildymo, oro kondicionavimo, šaldymo, parduotuvių įrangos srityse pradedant įrangos tiekimu, projektavimu ir baigiant įrangos montavimu, technine priežiūra bei remontu.
Įmonė artimai bendradarbiauja su Europos šalies gamintojais iš kurių tiekia įrangą. UAB „Vainora“ atstovauja apie 20 užsienio kompanijų. Šiek tiek daugiau nei pusės visų užsienio kompanijų t.y. vienuolikos, „Vainora“ yra oficiali atstovė Lietuvoje.
Šiuo metu įmonė aktyviai plečia savo veiklą ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir užsienio šalių rinkose. Firma turi dukterinę įmonę Maskvoje, o nuo šių metų ketinama atidaryti savo atstovybę Latvijoje.
Problema: Įmonėje „Vainora“ tradicinės marketingo koncepcijos nepakanka, atsižvelgiant į nuolat kintančią rinkos situaciją ji turi būti taisoma ir plečiama. Tradicinis marketingas yra pernelyg ribotas, skiriama nepakankamai dėmesio klientų pasitenkinimui. Šiandieninėje rinkos situacijoje reikia sukurti artimus ryšius su tiekėjais ir distribiutoriais, investuotojais ir klientais. Čia santykiai yra daug svarbesni negu žemos kainos, rinkos reklamos kampanijos ar net pažangios technologijos, tačiau artimi santykiai gali tęstis visą gyvenimą.
Santykių marketingas yra sutelktas ne į tai, ką galima padaryti savo klientui, bet į tai, ką galima padaryti dėl savo kliento ir, ką galima padaryti kartu su savo klientu, kad užtikrinti kliento pasitenkinimą. Klientas turi būti traktuojamas, kaip vertingas partneris.
UAB „Vainora“ parduoda įrangą, kuri yra priskiriama prabangos prekei. Tokiai prekei įsigyti vartotojas svarsto keleta variantų prieš priimdamas sprendimą. Galima spręsti, kad klientui apsispręsti padeda ne tik tinkamas kainos ir kokybės santykis, bet ir tinkamas bendravimas su juo bei papildomos jam suteiktos galimybės. Santykių marketingo pritaikymas įmonėje leistų kurti vertę klientui ir siekti jo lojalumo, kas taip pat įtakotų naujų klientų pritraukimą.
Tikslai: Suformuluoti santykių marketingo sprendimus įmonėje „Vainora“.
Uždaviniai:
• Atlikti klientų analizę pagal įmonės santykį su vartotojais pobūdį.
• Suformuluoti santykių marketingo strategiją.
• Parinkti technologijas stiprinančias santykių marketingą įmonėje.
Santykių marketingo koncepcijos taikymo įmonėje
„Vainora“ galimybių numatymas
UAB “Vaidora” veiklą įtakoja įvairūs aplinkos veiksniai, kurių bendrovė negali įtakoti, tačiau privalo prie jų prisiderinti,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3575 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Santykių marketingo koncepcijos taikymo įmonėje „Vainora“ galimybių numatymas.4
  • Vartotojų vertingumo analizė 5
  • Vartotojų pritraukimo ir išlaikymo sprendimai 7
  • Technologijų santykiams su vartotojais sukurti ir palaikyti parinkimas 9
  • Organizacijos valdymo pokyčių, taikant santykių marketingą, nustatymas..10
  • Išvados ..11
  • Literatūra ..12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (3575 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (3575 ž.)
  • Word failas 381 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt