Namų darbai

Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje

9.8   (3 atsiliepimai)
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 1 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 2 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 3 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 4 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 5 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 6 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 7 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 8 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 9 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 10 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 11 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 12 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 13 puslapis
Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paslaugų marketingo sprendimai yra labai svarbūs visoms paslaugas teikiančioms įmonėms. Nuo marketingo sprendimų priklauso, kokias paslaugas tobulins, kurs ar atsisakys suteikti įmonė, kokios bus kainos, teikimo vieta, teikimo procesas, kaip elgsis personalas, koks bus rėmimas.
Marketingo sprendimai užima svarbią reikšmę akių klinikoje, kuri atlieka akių refrakcijos ydų koregavimą operacijos būdu. Todėl šiame darbe apžvelgiama esama klinikos situacija. Atsižvelgiant į situacijos analizę, įvertintos marketingo galimybės. Jas įvertinus, nustatytas tikslas, kurį klinika norėtų pasiekti. Apibrėžiamos tikslinės rinkos, suformuoti paslaugų marketingo sprendimai, kurie leis pasiekti nustatytą tikslą, parengtas ir įvertintas marketingo veiksmų planas.
Lietuvoje yra tik viena tokia klinika, kadangi įrenginiai, naudojami akių operacijoms atlikti, yra labai brangūs. Ši klinika yra įsikūrusi prieš keletą metų.
Klinikoje eksimeriniu lazeriu gydomos trijų rūšių refrakcijos ydos:
• Trumparegystės (miopijos);
• Toliaregystės (hypermetropijos);
• Astigmatizmo.
Trumparegystė – tai dažniausiai pasitaikanti refrakcijos yda, kada lygiagretūs saulės spinduliai, perėję akies optinę sistemą, susikerta prieš tinklainę. Tokia akimi toli esantys daiktai matomi neryškiai. Gydymo eksimeriniu lazeriu metu pakeičiama ragenos laužiamoji galia, o tai užtikrina šviesos spindulių susikirtimą tinklainėje ir regėjimo pagerėjimą.
Toliaregystė – tai tokia refrakcijos yda, kai šviesos spinduliai, perėję akies optinę sistemą, susikerta įsivaizduojamoje dalyje už tinklainės. Tokia akimi daiktai matomi neryškiai tiek iš arti, tiek iš toli. Po gydymo eksimeriniu lazeriu pasikeičia ragenos laužiamoji galia, ir šviesos spinduliai kertasi tinklainėje. Regėjimas žymiai pagerėja.
Astigmatizmą lemia asferiška ragena. Šviesos spinduliams perėjus per tokią akies optinę sistemą, akies tinklainėje susidaro neryškus taškas. Tai gali būti tiek trumparegiams, tiek toliaregiams. Ši yda koreguojama cilindrinių lęšių ar cilindrinių kontaktinių lęšių pagalba. Po operacijos, lazeriui pakeitus ragenos laužiamąją galią, paciento regėjimas žymiai pagerėja.
Eksimerinis lazeris šaltu spinduliu gali “nugarinti” ragenos audinį iki tol neregėtu tikslumu ir tuo pačiu nepažeisti aplinkinių audinių. Lazeriai akių gydymui naudojami jau daugiau kaip 30 metų. Kadangi daugiausiai klientų yra su trumparegystės ydomis, tai didžiausias dėmesys kreipiamas į tokių refrakcijos ydų koregavimą. Trumparegystės ydas gydyti lazeriai naudojami daugiau...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2330 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1.Akių klinikos esamos situacijos analizė 4
  • 1.1.Paslaugos 4
  • 1.2.Paslaugų kainos 5
  • 1.3.Teikimo vieta 5
  • 1.4.Rėmimas 6
  • 1.5.Vartotojai 6
  • 1.6.Paslaugų pardavimas 6
  • 2.Akių operacijas atliekančios klinikos marketingo galimybių įvertinimas 7
  • 3.Marketingo tikslų nustatymas 9
  • 4.Tikslinės rinkos nustatymas 10
  • 5.Alternatyvių paslaugų marketingo sprendimo analizė 10
  • 6.Marketingo sprendimų priėmimas 11
  • 7.Marketingo veiksmų plano parengimas ir jo įvertinimas 12
  • Išvados ir pasiūlymai 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2330 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 14 psl., (2330 ž.)
  • Word failas 155 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt