Referatai

Marketingo aplinkos

9.6   (3 atsiliepimai)
Marketingo aplinkos 1 puslapis
Marketingo aplinkos 2 puslapis
Marketingo aplinkos 3 puslapis
Marketingo aplinkos 4 puslapis
Marketingo aplinkos 5 puslapis
Marketingo aplinkos 6 puslapis
Marketingo aplinkos 7 puslapis
Marketingo aplinkos 8 puslapis
Marketingo aplinkos 9 puslapis
Marketingo aplinkos 10 puslapis
Marketingo aplinkos 11 puslapis
Marketingo aplinkos 12 puslapis
Marketingo aplinkos 13 puslapis
Marketingo aplinkos 14 puslapis
Marketingo aplinkos 15 puslapis
Marketingo aplinkos 16 puslapis
Marketingo aplinkos 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju metu marketingas tapo svarbia bet kurio verslo dalimi. Spartūs besitransformuojančios aplinkos pokyčiai verčia įmones, siekiančias išsilaikyti rinkoje, ieškoti konkurencinių pranašumų, aktyviau remtis marketingu. Šiandien marketingo aplinkoje vyksta labai spartūs pokyčiai, turintys didelės įtakos įmonei ir jos sprendimams. Todėl būtina rūpestingai stebėti aplinkos procesus, nes konkurencinėje kovoje išsilaikys tik tos įmonės, kurios bus pasiruošusios nuolat keistis ir tobulėti. Aplinkos pažinimas padeda įmonei keisti ne tik dabartinį jų marketingo kompleksą, bet ir išsiaiškinti naujas galimybes. Tai leidžia planuoti tolimesnius marketingo veiksmus. Visos įmonės dalyvauja socialiniuose ar ekonominiuose mainuose, todėl pirmiausia turėtų stebėti visuomenės vertybines orientacijas ir jų pokyčius, tinkamai įvertinti visuomeninės kultūros įtaką savo veiklai bei formuoti atitinkamą marketingo kultūrą, siekiant sėkmingai plėtoti savo verslą..
Įmonės rezultatai labai priklauso nuo informacijos apie įmonės aplinką kiekio ir kokybės. Nors įmonės aplinka suskirstyta į mikroaplinką ir makroaplinką, jų nagrinėjimas atskirai būtų netikslus ir nepilnas. Makroaplinkos veiksniai įtakoja mikroaplinką. Tuo labiau, kad įmonės makroaplinka šiandien tampa aplinka ne tik šalyje, bet ir už juos ribų.
Į marketingo aplinką reikia žiūrėti kaip į vieningą įmonę veikiančių jėgų visumą, kurioje susipina tiesioginis ir netiesioginis veiksnių poveikis. Todėl įmonė turi tirti savo mikroaplinką, savo sprendimais daryti jai įtaką, stebėti savo veiksmų padarinius ir į juos reaguoti.
Įmonę įtakojant daugeliui veiksnių, svarbu ne tik visus juos suprasti ir įvertinti, bet ir būtina išskirti pačius svarbiausius ir labiausiai veikiančius. Šių elementų analizei ir su ja susijusiems rinkodaros sprendimams įmonė turi skirti labai daug dėmesio ir pastangų.
1. INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA
Rašydama apie marketingo aplinką daugiausiai naudojausi Pranulio, Pajuodžio, Urbonavičiaus ir Virvilaitės knyga „Marketingas“ bei Kriaučionienės, Urbanskienė ir Vaitkienė knyga „Marketingo valdymas“. Manau šiose knygose buvo man labiausiai tinkama, bei pačių autorių išanalizuota informacija, kurią panaudojau šiame darbe.
Analizuodama makroaplinką, daugiausiai medžiagos ėmiau iš Pranulio ir kt( 2000), Kriaučionienės ir kt (2005), taip pat naudojausi Kotler, Armstrong ir kt. „Rinkodaros principai“ knyga, bei Ramanauskienės knyga „Marketingo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3325 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA 4
  • 2. MARKETINGO APLINKOS ANALIZĖS METODOLOGIJA 5
  • 2.1. Marketingo makroaplinkos analizė 5
  • 2.1.1. Ekonominė aplinka 6
  • 2.1.2. Socialinė – kultūrinė aplinka 7
  • 2.1.3. Politinė – teisinė aplinka 7
  • 2.1.4. Mokslinė – technologinė aplinka 9
  • 2.1.5. Gamtinė aplinka 10
  • 2.2. Marketingo mikroaplinkos analizė 11
  • 2.2.1. Pirkėjai 12
  • 2.2.2. Tiekėjai 13
  • 2.2.3. Konkurentai 13
  • 2.2.4. Pardavimo tarpininkai 14
  • 2.2.5. Pardavimo pagalbininkai 15
  • 2.3. Marketingo kompleksas 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (3325 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 17 psl., (3325 ž.)
  • Word failas 140 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt