Pristatymai

Marketingo etinės problemos

9.2   (3 atsiliepimai)
Marketingo etinės problemos 1 puslapis
Marketingo etinės problemos 2 puslapis
Marketingo etinės problemos 3 puslapis
Marketingo etinės problemos 4 puslapis
Marketingo etinės problemos 5 puslapis
Marketingo etinės problemos 6 puslapis
Marketingo etinės problemos 7 puslapis
Marketingo etinės problemos 8 puslapis
Marketingo etinės problemos 9 puslapis
Marketingo etinės problemos 10 puslapis
Marketingo etinės problemos 11 puslapis
Marketingo etinės problemos 12 puslapis
Marketingo etinės problemos 13 puslapis
Marketingo etinės problemos 14 puslapis
Marketingo etinės problemos 15 puslapis
Marketingo etinės problemos 16 puslapis
Marketingo etinės problemos 17 puslapis
Marketingo etinės problemos 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Dėst. D.Vyšniauskienė.
Darbo tikslas
• išanalizuoti marketingo etines problemas.

• Darbo uždaviniai:
• 1. Apibūdinti etinių sprendimų priėmimą organizacijoje.
• 2. Išnagrinėti marketingo etines klaidas bei problemas.
• 3. Išanalizuoti kokia yra marketingo komunikacija.
Darbo metodai – mokslinės, teorinės literatūros bei internetinės medžiagos apžvalga ir analizė.
• Darbo metodai – mokslinės, teorinės literatūros bei internetinės medžiagos apžvalga ir analizė.
• Darbo reikšmingumas – teorinės literatūros išanalizavimas ir pritaikymas praktikoje.

Norint priimti etiškus sprendimus organizacijoje, pagrindiniai etikos ir kultūros reikalavimai yra šie:
• Etiškas vadovavimas.
• Organizacijos politika, pagal kurią darbuotojai orientuotųsi kaip jiems elgtis, veikti.
• Vadovui duoti informacijos, ką gali duoti etiškas elgesys siekiant organizacijos ar įmonės pelno.
• Turi būti laikomasi reikalavimų ir įsipareigojimų.

• Prekybos
• Socialinė-kultūrinė
• Gamtinė
• Konkurentai Prekybos
• pagalbininkai

• 1 pav. Marketingo aplinkos suinteresuotieji asmenys
• (Bučiūnienė I. Pardavimo valdymas. Kaunas, 2002. p-194.)
• Įmonė
• tarpininkai

• Tiekėjai
• Pirkėjai
• Ekonominė
• Mokslinė- technologinė
• Politinė-
• teisinė
• Makroaplinka
• Mikroaplinka
• Marketingo aplinkos suinteresuotieji asmenys
Etinių problemų įtaka marketingo sprendimams
• Apibrėžia
• Daro įtaką
• Marketino veiklai
• Socialinės normos

• 3 pav. Etinių problemų bei normų įtaka marketingo sprendimams
• (Vyšniauskienė D. Verslo etika. Kaunas, 1999. p- 146.)
• Etinės problemos
Marketingo sritys, kuriose didžiausios rizikos veikti amoraliai :
• pardavimas,
• konkurencija,
• kainų nustatymas,
• konkursai.
Marketingo etinės klaidos :
• Požiūris į pirkėją kaip į priešininką ar varžovą.
• Ignoravimas naujų pirkėjų ieškojimo.
• „Nesidomėjimas“ pirkėju gavus pinigus.
• Nepakankamas pirkėjo vertinimas.
• Nuomonė pagal pirkėją, pagal jo išvaizdą.
Nenoras išklausyti pirkėją.
• Nenoras išklausyti pirkėją.
• Pirkėjo raginimas „Pirk, pirk“.
• Nenoras prašyti patenkinto pirkėjo rekomendacijos ryšiams užmegzti su naujais pirkėjais.
• Kalbėjimasis su potencialiais ir naujais pirkėjais draudžiamomis temomis.
• Kritika arba konkurentų žeminimas.

Sprendžiant etines problemas, galimos alternatyvos šios:
• Visuotinis viešumas.
• Mažinti uždarus konkursus ir pirkimus iš vieno šaltinio.
• Konkursų komisijose galėtų dalyvauti bent po vieną nepriklausomą ekspertą ar kontrolierių.
• Sustiprinti institucijų vidaus audito skyrius bei padaryti juos nepriklausomus nuo institucijų vadovų.

Prekės ženklo etinės problemos:
• ženklų pavadinimų vienodumas skirtingų paslaugų ar prekių grupėse.
• naudojimasis kitų sukurtu įvaizdžiu, kito produkto reputacija.

Prekės ar paslaugos etinės problemos:
•...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 767 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
18 psl., (767 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros pristatymas
  • 18 psl., (767 ž.)
  • Skaidrės 173 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt