• Dėst. D.Vyšniauskienė.
• Darbo tikslas –
• išanalizuoti marketingo etines problemas.
•
• Darbo uždaviniai:
• 1. Apibūdinti etinių sprendimų priėmimą organizacijoje.
• 2. Išnagrinėti marketingo etines klaidas bei problemas.
• 3. Išanalizuoti kokia yra marketingo komunikacija.
Darbo metodai – mokslinės, teorinės literatūros bei internetinės medžiagos apžvalga ir analizė.
• Darbo metodai – mokslinės, teorinės literatūros bei internetinės medžiagos apžvalga ir analizė.
• Darbo reikšmingumas – teorinės literatūros išanalizavimas ir pritaikymas praktikoje.
•
Norint priimti etiškus sprendimus organizacijoje, pagrindiniai etikos ir kultūros reikalavimai yra šie:
• Etiškas vadovavimas.
• Organizacijos politika, pagal kurią darbuotojai orientuotųsi kaip jiems elgtis, veikti.
• Vadovui duoti informacijos, ką gali duoti etiškas elgesys siekiant organizacijos ar įmonės pelno.
• Turi būti laikomasi reikalavimų ir įsipareigojimų.
•
• Prekybos
• Socialinė-kultūrinė
• Gamtinė
• Konkurentai Prekybos
• pagalbininkai
•
• 1 pav. Marketingo aplinkos suinteresuotieji asmenys
• (Bučiūnienė I. Pardavimo valdymas. Kaunas, 2002. p-194.)
• Įmonė
• tarpininkai
•
• Tiekėjai
• Pirkėjai
• Ekonominė
• Mokslinė- technologinė
• Politinė-
• teisinė
• Makroaplinka
• Mikroaplinka
• Marketingo aplinkos suinteresuotieji asmenys
Etinių problemų įtaka marketingo sprendimams
• Apibrėžia
• Daro įtaką
• Marketino veiklai
• Socialinės normos
•
• 3 pav. Etinių problemų bei normų įtaka marketingo sprendimams
• (Vyšniauskienė D. Verslo etika. Kaunas, 1999. p- 146.)
• Etinės problemos
Marketingo sritys, kuriose didžiausios rizikos veikti amoraliai :
• pardavimas,
• konkurencija,
• kainų nustatymas,
• konkursai.
Marketingo etinės klaidos :
• Požiūris į pirkėją kaip į priešininką ar varžovą.
• Ignoravimas naujų pirkėjų ieškojimo.
• „Nesidomėjimas“ pirkėju gavus pinigus.
• Nepakankamas pirkėjo vertinimas.
• Nuomonė pagal pirkėją, pagal jo išvaizdą.
Nenoras išklausyti pirkėją.
• Nenoras išklausyti pirkėją.
• Pirkėjo raginimas „Pirk, pirk“.
• Nenoras prašyti patenkinto pirkėjo rekomendacijos ryšiams užmegzti su naujais pirkėjais.
• Kalbėjimasis su potencialiais ir naujais pirkėjais draudžiamomis temomis.
• Kritika arba konkurentų žeminimas.
•
Sprendžiant etines problemas, galimos alternatyvos šios:
• Visuotinis viešumas.
• Mažinti uždarus konkursus ir pirkimus iš vieno šaltinio.
• Konkursų komisijose galėtų dalyvauti bent po vieną nepriklausomą ekspertą ar kontrolierių.
• Sustiprinti institucijų vidaus audito skyrius bei padaryti juos nepriklausomus nuo institucijų vadovų.
•
Prekės ženklo etinės problemos:
• ženklų pavadinimų vienodumas skirtingų paslaugų ar prekių grupėse.
• naudojimasis kitų sukurtu įvaizdžiu, kito produkto reputacija.
•
Prekės ar paslaugos etinės problemos:
•...
Šį darbą sudaro 767 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!