Kursiniai darbai

Marketingo koncepcija: AB "Geonafta"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 1 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 2 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 3 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 4 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 5 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 6 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 7 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 8 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 9 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 10 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 11 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 12 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 13 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 14 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 15 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 16 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 17 puslapis
Marketingo koncepcija: AB "Geonafta" 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įvadas
Norint padaryti teisingą sprendimą reikia surinkti reikiamą informaciją.Taigi, sprendimo teisingumas labai priklauso nuo turimos informacijos.Taip pat ir marketingo sprendimai reikalauja informacijos,tam ir yra daromas marketingo tyrimas.
Kartais firma susiduria su nepažįstamu reiškiniu ( nauja rinka ar kt. ) , todėl konkrečiai suformuluoti problemą gana sunku . Tada tyrimui prireikia daugiau išlaidų o rezultatas gaunamas mažesnis , nes surenkama daug nereikalingų duomenų. Todėl toks tyrimas mažiau efektyvus , nes tyrimo išlaidas sąlygoja visa tyrimo apimtis , o rezultatą – tik jo dalis , padedant daryti sprendimą.
Antrinių duomenų panaudojimas paprastai daug pigesnis , negu pirminių . Antrinių duomenų šaltiniais gali būti vyriausybinių organizacijų leidiniai , privačių tyrimus atliekančių įstaigų paskelbta informacija , mokslinių organizacijų publikacijos ir kt. Jie gana prieinami tačiau kartais gali iškreipti situaciją , nes dažniausiai būna surinkti , sugrupuoti ir apibendrinti , siekiant visiškai kitų tikslų . Be to, ne visada patogu naudoti iš kelių skirtingų šaltinių paimtus duomenis .
Marketingo informacija, o kartu ir marketingo tyrimai apima visas su firmos marketingu susijusias sritis. Todėl bet kuri jų gali tapti savarankišku tyrimo objektu.
Tradiciškai svarbiausia tyrimo kryptimi laikomas rinkos tyrimas. Jo metu nustatomos rinkos charakteristikos, firmos ir jos konkurentų būklė, analizuojamos situacijos vystymosi tendencijos.
2. Marketingo idėjos suformulavimas
Marketingas taikytinas tik ten, kur kokybiškos prekės ir paslaugos. Priešingu atveju jis tik išryškina blogas prekių savybes bei aptarnavimą ir paspartina įmonės žlugimą. (…) Todėl svarbu, kad įmonės siekiai ir darbai, apsisprendimas veikti būtų labai pagrįsti, priimtini tiek visuomenei, tiek personalui. Įmonės idėja turi patraukti, o jos misija – svarbi ir reikšminga. [1, 40]
Naftos paieškoms ir žvalgybai Lietuvoje 1964 metais įkurta “Naftos žvalgybos ekspedicija”, kuri 1991 metais pavadinta “Gargždų valstybine naftos geologijos įmone”, o nuo 1995 metų įregistruota kaip AB “Geonafta”. Tai specialios paskirties akcinė bendrovė, kuri vykdo seisminę žvalgybą, gręžia įvairaus gylio ir įvairios paskirties gręžinius, išbando ir tiria naftingus bei vandeningus sluoksnius, apskaičiuoja naftos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3165 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1.Įvadas.2
  • 2. Marketingo idėjos suformulavimas..3
  • 3. Marketingo tikslo suformulavimas..4
  • 4. Įmonės aplinkos apibūdinimas.5
  • 5. Marketingo koncepcija ir tipo pasirinkimas..7
  • 6. Marketingo elementų apibūdinimas..9
  • 7. Rinkos apibūdinimas ir tikslinės rinkos nustatymas ..11
  • 8. Prekių gyvavimo ciklo apibūdinimas12
  • 9. SWOT ir konkurentų apibūdinimas13
  • 10. Marketingo programa ir jos pagrindimas..13
  • 11. Marketingo biudžeto pagrindimas..14
  • 12. Marketingo plano struktūros pagrindimas..14
  • 13. Marketingo tarnybos organizacinės struktūros pagrindimas.16
  • 14. Realizavimo kanalų parinkimas17
  • 15. Išvados18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (3165 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 18 psl., (3165 ž.)
  • Word failas 124 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt