Atliko IVV-2 gr. St.
VILNIUS
2005
Įvadas
Marketingas – tai organizacijos tikslų įgyvendinimo veikla numatanti vartotojų ar klientų reikmes ir nukreipianti jas tenkinančių prekių bei paslaugų srautą iš gamintojų vartotojams ar klientams.
Šio darbo tikslas yra sudaryti tam tikros prekės marketingo planą. Savo darbe analizavome AB „Švyturys - Utena“ prekės ženklo Švyturys marketingo planą. „Švyturys“ – seniausiai veikianti alaus darykla Lietuvoje, įkurta dar 1784 metais. Per kelis šimtmečius šios Klaipėdos daryklos gaminamą alų pamėgo ne tik pajūrio, bet ir visos Lietuvos gyventojai. Taip pat šiuo metu „Švyturio“ alus yra intensyviai eksportuojamas ir į kitas pasaulio šalis, tokias kaip JAV, Ispaniją, Suomiją ir kt. Per pastaruosius kelerius metus „Švyturio“ apdovanojimų kolekciją papuošė 2000 metais Pasaulio alaus taurėje laimėtas sidabro medalis, 2001 metais Pasaulio alaus čempionate iškovota pirmoji vieta, 2002 metų Pasaulio alaus taurėje laimėtas bronzos medalis.
Darbo tikslai:
• Išanalizuoti ir aprašyti AB „Švyturys-Utena“ pozicijas rinkoje (konkrečiau apie „Švyturio“ alaus rūšis), jos augimo tempus, sezoniškumą.
• Aptarti dabartinių vartotojų poreikius.
• Ištirti produkto fizines charakteristikas, įpakavimą bei prekinį ženklą.
• Analizuojant kainą atkreipti dėmesį į kainų politiką, kainų lygius bei taikomas nuolaidas.
• Atlikti išsamią konkurentų, bei SWOT ir PEST analizę.
• Atskleisti marketingo tikslus bei nustatyti tikslinės rinkos segmentą.
• Numatyti įmonės ateities veiksmų marketingo planą.
1. Situacijos analizė
1.1. Rinkos analizė
UAB "Švyturys-Utenos alus" Lietuvoje yra lyderis tarp alaus gamintojų. Jie pirmauja parduodamo alaus kiekiu ir yra pirmaujantys alaus rinkoje Lietuvoje.
Lietuvos alaus rinka, įskaitant importą, pernai, palyginti su 2003 m., išaugo 6,1%, iki 27,7 mln. dal. "Švyturiui-Utenos alui" priklausanti Lietuvos alaus rinkos dalis pernai sumažėjo 1% dėl aktyvios konkurencijos su plastmasiniuose (PET) buteliuose alų siūlančiomis bendrovėmis. Nepaisant kritusios bendrosios rinkos bendrovei pavyko keturiais procentais padidinti užimamą rinkos dalį vadinamajame “premium” alaus segmente. “Premium” – aukščiausios kokybės ir kainos alaus segmentas. Alaus rinka Lietuvoje 2004 m. Buvo kritusi ne tik UAB “Švyturys-Utenos alus“, tačiau ir visiems kitiems aludariams. Tai, anot ekspertų, lėmė pakankamai šalta vasara bei...
Šį darbą sudaro 5761 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!