•gimtadienių šventimą puikiai įrengtame dviejų aukštų autobuse.
•ekskursijas Lietuvoje bei Europoje su gido paslaugomis(jei pageidaujama).
•vakarėlius su profesionaliu diskožokėjumi ir šokėjomis.
“PartyBus” paslauga bus vienintelė Lietuvoje o gal net Europoje teikianti komfortabilius, aukščiausios klasės pasivažinėjimus su linksmybių „bagažu“. Dėl aukštos kokybės technologijų įrengtų autobuse bei vizualiu prabangos asorti tikimasi, jog produktas rinkoje užkariaus vartotojų pripažinimą.
Įmonė bus įregistruota Vilniaus miesto registru tarnyboje. Prašoma 200000Lt paskola metams. Likusieji pinigai – savininkų. Jei bus gauta paskola, įmonė pradės savo veiklą įsigydama padėvėtą dviejų aukštų autobusą. Sekantis etapas, naująjį pirkinį perrekonstruoti. Iš salono bus pašalintos kėdės. Interjeras bus sutvarkytas taip, kad klientams primintų klubą. Siekdami didesnės paklausos, savininkai numato įdiegti pačią moderniausią šviesos ir garso aparatūrą, patrauklius miegamuosius antrame aukšte, ekstravagantiška ir novatorišką vonios kambario įrangą.
Pagrindinis imonės tikslas – isitvirtinti rinkoje, kaupti kapitalą verslo plėtotei, gauti pelną.
Norėdami geriau įsigilinti į įmonės veiklos efektyvumo didinimą, bus analizuojami konkurentai, rinka, makroekonominės tendencijos.
Panaudojus SWOT analizę, aiškiai matysis pagrindiniai privalumai, kuriais galima pasinaudoti konkurencinėje kovoje.
Naujai įsikūrusi įmonė bus monopolininke, todėl kainos nustatymui įtakos turės tik išoriniai veiksniai.
Ir galiausiai siekdami geriau suprasti klientų poreikius, įmonė nuolatos organizuos apklausas, kuriu pasekoje bus imtasi nauju “triuku” dar labiau sustiprinti “Party-bus” populiarumą.
Kliento nauda yra pagrindinis ir lemiamas mūsų verslo idėjos sėkmės rinkoje veiksnys.
Marketingo aplinkos situacija
Nagrinėjamos įmonės tikslinės rinkos yra dvi – pirmoji – pasiturintys žmonės, turintys dideles pajamas, perkantys brangias ir aukštos kokybės pramogas; antroji – vidutinio lygio pajamas uždirbantys asmenys, kuriems kaina svarbesnė.
Rinka – tai visuma esamų ir potencialių vartotojų, siekiančių patenkinti savo poreikius pasikeičiant kuo nors vertingu su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
Rinkos segmentavimas - tai į vartotoją orientuota veiksmų filosofija, kuri sutampa su marketingo koncepcijos reikalavimais. Pagrindinis tikslinės rinkos nustatymo procedūros tikslas tas, kad žinodama kiekvieno segmento ypatumus, įmonė galės tikslingai veikti vartotoją.
Segmentavimas pagal vartotojo elgesį:
-pagal pirkimo motyvus. Klientai naudosis mūsų paslauga dėl prestižo arba kokia nors proga, nes tai brangi pramoga.
-vartotojo...
Šį darbą sudaro 1985 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!