Referatai

Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys

9.2   (2 atsiliepimai)
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 1 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 2 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 3 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 4 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 5 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 6 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 7 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 8 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 9 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 10 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 11 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 12 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 13 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 14 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 15 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 16 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 17 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 18 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 19 puslapis
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Gintautas Kėrys.
MARKETINGO PLANAS
PREKĖS PAVADINIMAS: TIKSLIŲJŲ MOKSLŲ CD RINKINYS
(laikotarpis 2003-2004)
Darbo vadovė: dėst. dr. A.I. Mockaitis
Plano įteikimo data: 2002 12 04
VILNIUS, 2002
SANTRAUKA
Mūsų pasirinkta prekė – tiksliųjų mokslų CD rinkinys. Šis marketingo planas – tai dokumentas, fiksuojantis mūsų marketingo strategijos logiką, kurio pagalba priimami sprendimai ir pateikiami geriausi jų variantai, padedantys realizuoti šią prekę.
Šiame plane buvo apžvelgti pagrindiniai marketingo strategijos elementai. Pirmiausia buvo atlikta situacinė aplinkos analizė. Pagrindinis dėmesys buvo skiriamas svarbiausiems mikroaplinkos ir makroaplinkos rodikliams, kurie vienaip ar kitaip gali turėti įtakos mūsų prekei. Svarbiausias šios dalies elementas - konkurencinė analizė, kurioje aptariami pagrindinių konkurentų pranašumai ir trūkumai, jų užimamos rinkos pozicijos ir t.t.
Kita svarbi plano struktūrine dalis - marketingo planavimas, kurią sudaro 3 pagrindiniai aspektai: marketingo tikslai, tikslinės rinkos ir marketingo kompleksas. Tikslu yra nusakomi įmones užsibrėžti rezultatai, išreikšti kiekybiniais terminais. Nagrinėdami tikslines rinkas, stengėmės apibūdinti potencialius prekės vartotojus, numatyti galimus pakitimus jų elgsenoje. Daugiausia informacijos, susijusios su mūsų prekės įvedimu i rinką, buvo pateikta marketingo komplekso dalyje. Čia detaliau išaiškinome, prekės, skatinimo, paskirstymo ir kainodaros strategijas.
Preke: Pateikiamas detalus prekes brando apibūdinimas, išskiriami jos ypatumai. Didžiausias dėmesys atkreipiamas i prekės konkurencinį pranašumą.
Skatinimas: Aprašomi pagrindiniai skatinimo politikos aspektai. Pateikiamas media planas, pagrindiniai reklamos kanalai, nurodomi galimi reklamos kampanijos kaštai
Paskirstymas: Remiantis įvairiais veiksniais, įvertinamos paskirstymo kanalų alternatyvos ir pasirinkamos labiausiai tinkamos. Apžvelgiama, kas įeina i paskirstymo kaštus.
Kainodara: Aprašomas kainos nustatymo metodas bei taikoma nuolaidų sistema.
Marketingo tyrimai: Apibūdinama tyrimo metodika (tikslai, tyrimo metodas, matavimo skalė ir pateikiama apklausos formos pavyzdys ir analizė).
Pabaigoje apžvelgėme marketingo plano įgyvendinimo ir kontrolės procesus. Nurodėme, kada bus imtasi tam tikrų veiksmų (tvarkaraštis) ir kokie metodai bus diegiami siekiant užtikrinti plano įgyvendinimą bei vertinant plano sėkmę.
Prieduose pateikėme papildomą informaciją: marketingo tyrimo anketą, finansinius skaičiavimus, reklamos pavyzdžius ir pan.
Manome, jog tokia mūsų pasirinkta marketingo plano struktūra pakankamai tiksliai atvaizduoja mūsų marketingo strategijos logiką.
ĮVADAS
Išsilavinimas – svarbi visų laikų vertybė. Kiekvienas žmogus iš...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7857 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • SANTRAUKA 3
  • ĮVADAS 5
  • 1. SITUACINĖ ANALIZĖ 8
  • 1.2 MAKROAPLINKA 8
  • 1.2 MIKROAPLINKA 9
  • 1.3. VADOVĖLIŲ, KVYGŲ SWOT ANALIZĖ 11
  • 1.4. CD SWOT ANALIZĖ 12
  • 2. MARKETINGO STRATEGIJA 13
  • 2.1 STRATEGINIAI TIKSLAI 13
  • 2.2 TAKTINIAI TIKSLAI 13
  • 2.3 TAKTINĖ MARKTINGO STRATEGIJA 14
  • 3. TIKSLINĖ RINKA 18
  • 4. MARKETINGO KOMPLEKSAS 21
  • 4.1 PREKĖ 21
  • 4.1.1. KONKURENCINIAI PRANAŠUMAI 21
  • 4.1.2. BRANDAS 22
  • 4.1.3. ĮPAKAVIMAS 23
  • 4.2 SKATINIMAS 24
  • 4.2.1. REKLAMOS TIKSLAI 24
  • 4.2.2. INFORMAVIMAS 24
  • 4.2.3. POZICIONAVIMAS 25
  • 4.2.4. SKATINIMAS 26
  • 4.2.5. MEDIA PLANAS 26
  • 4.3 PASKIRSTYMAS 29
  • 4.3.1. VEIKSNIAI, TURINTYS ĮTAKOS PASKIRSTYMO STRATEGIJAI 29
  • 4.3.2. CD PASKIRSTYMO SISTEMA 30
  • 4.3.4. CD pateikimas prekybos objektuose 31
  • 4.3.5. PASKIRSTYMO KAŠTAI 31
  • 4.4 KAINA 33
  • 4.4.2. PAKLAUSOS ĮTAKA KAINAI 33
  • 4.4.3. PASIŪLOS ĮTAKA KAINAI 35
  • 4.4.4. APLINKOS ĮTAKA KAINAI 35
  • 4.4.5. NUOLAIDŲ SISTEMA 36
  • 5. MARKETINGO TYRIMAI 37
  • 5.1 MARKETINGO TYRIMO TIKSLAI 37
  • 5.2 MARKETINGO TYRIMO METODAS 37
  • 5.3 TYRIMO REZULTATAI 38
  • 5.4 TYRIMO BIUDŽETAS 38
  • 6. MARKETINGO PLANO ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ 39
  • IŠVADOS 41
  • PRIEDAI 43

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
44 psl., (7857 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 44 psl., (7857 ž.)
  • Word failas 252 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt