Gintautas Kėrys.
MARKETINGO PLANAS
PREKĖS PAVADINIMAS: TIKSLIŲJŲ MOKSLŲ CD RINKINYS
(laikotarpis 2003-2004)
Darbo vadovė: dėst. dr. A.I. Mockaitis
Plano įteikimo data: 2002 12 04
VILNIUS, 2002
SANTRAUKA
Mūsų pasirinkta prekė – tiksliųjų mokslų CD rinkinys. Šis marketingo planas – tai dokumentas, fiksuojantis mūsų marketingo strategijos logiką, kurio pagalba priimami sprendimai ir pateikiami geriausi jų variantai, padedantys realizuoti šią prekę.
Šiame plane buvo apžvelgti pagrindiniai marketingo strategijos elementai. Pirmiausia buvo atlikta situacinė aplinkos analizė. Pagrindinis dėmesys buvo skiriamas svarbiausiems mikroaplinkos ir makroaplinkos rodikliams, kurie vienaip ar kitaip gali turėti įtakos mūsų prekei. Svarbiausias šios dalies elementas - konkurencinė analizė, kurioje aptariami pagrindinių konkurentų pranašumai ir trūkumai, jų užimamos rinkos pozicijos ir t.t.
Kita svarbi plano struktūrine dalis - marketingo planavimas, kurią sudaro 3 pagrindiniai aspektai: marketingo tikslai, tikslinės rinkos ir marketingo kompleksas. Tikslu yra nusakomi įmones užsibrėžti rezultatai, išreikšti kiekybiniais terminais. Nagrinėdami tikslines rinkas, stengėmės apibūdinti potencialius prekės vartotojus, numatyti galimus pakitimus jų elgsenoje. Daugiausia informacijos, susijusios su mūsų prekės įvedimu i rinką, buvo pateikta marketingo komplekso dalyje. Čia detaliau išaiškinome, prekės, skatinimo, paskirstymo ir kainodaros strategijas.
Preke: Pateikiamas detalus prekes brando apibūdinimas, išskiriami jos ypatumai. Didžiausias dėmesys atkreipiamas i prekės konkurencinį pranašumą.
Skatinimas: Aprašomi pagrindiniai skatinimo politikos aspektai. Pateikiamas media planas, pagrindiniai reklamos kanalai, nurodomi galimi reklamos kampanijos kaštai
Paskirstymas: Remiantis įvairiais veiksniais, įvertinamos paskirstymo kanalų alternatyvos ir pasirinkamos labiausiai tinkamos. Apžvelgiama, kas įeina i paskirstymo kaštus.
Kainodara: Aprašomas kainos nustatymo metodas bei taikoma nuolaidų sistema.
Marketingo tyrimai: Apibūdinama tyrimo metodika (tikslai, tyrimo metodas, matavimo skalė ir pateikiama apklausos formos pavyzdys ir analizė).
Pabaigoje apžvelgėme marketingo plano įgyvendinimo ir kontrolės procesus. Nurodėme, kada bus imtasi tam tikrų veiksmų (tvarkaraštis) ir kokie metodai bus diegiami siekiant užtikrinti plano įgyvendinimą bei vertinant plano sėkmę.
Prieduose pateikėme papildomą informaciją: marketingo tyrimo anketą, finansinius skaičiavimus, reklamos pavyzdžius ir pan.
Manome, jog tokia mūsų pasirinkta marketingo plano struktūra pakankamai tiksliai atvaizduoja mūsų marketingo strategijos logiką.
ĮVADAS
Išsilavinimas – svarbi visų laikų vertybė. Kiekvienas žmogus iš...
Šį darbą sudaro 7857 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!