Šių planavimo reikalavimų patartina laikytis, nes kartais dėl jų nepaisymo nukenčia pačios įmonės ir būten tos kurios sparčiai ir sėkmingai plėtoja savo verslą, nes tokios įmonės turi aprėpti daugiau dar neišbandytų veiksmų ir neįvykdytų sričių, todėl joms labai svarbu tinkamai prognozuoti būsimus pokyčius ir atitinkamai planuoti savo veiklą.
Kai įmonė planavimo metu bando aprėpti ilgą laikotarpį ir numatyti ilgalaikius tikslus, tai vadinama strateginiu planavimu.
Strateginis planavimas - tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, strateginis marketingo planavimas remiasi fundamentalių priemonių planavimu įmonės tikslams pasiekti, numatant, kaip įeiti į rinkas ir naudoti marketingo programas kurios atitiktų iškeltus tikslus.
Strateginio lygio klausimus sprendžia aukščiausio įmonės valdymo grandys, taip pat dažnai dalyvauja ir įmonės savininkų atstovai ar speciai tokiems klausimams spręsti sudaryti valdymo organai.
Strateginis planas yra sudaromas ne mažiau kaip 3 - 5 metams, tačiau jame neįmanoma smulkiai numatyti visų dalių, tam yra skirtas taktinis planavimas.
Taktinis planavimas - tai trumpalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, tam tikros strateginio plano atkarpos detalizavimas.
Taktinis planavimas nuo strateginio skiriasi tuo, kad yra:
1. skirtas strateginiam planui konkretizuoti ir atskleisti praktinius jo įgyvendinimo būdus
2. apima trumpesnį laikotarpį negu strateginis
3. atliekamas žemesnės valdymo grandies specialistų.
Pagrindinis planavimo, kaip ie kiekvienos valdymo veiklos elementas, yra sprendimų priėmimas. Marketingo planavimas susideda iš daugelio sprendimų, priimamų šiandien, tačiau susijusių su būsimais tikėtinais arba galimais įvykiais. Planavimas neapima sprendimų, kurie bus padaryti ateityje, greičiau jis yra susijęs su ateitimi per šios dienos sprendimus.
Pirmiausia turi būti parengti strateginiai marketingo sprendimai.
1.1 Strateginis ir taktinis marketingo planavimas
Strateginis planas apima visą įmonės veiklą ir numato pagrindinius jos tikslus. Taktinis planavimas sudaromas trumpesniam laikotarpiui ir jis prasideda nuo veiksmų eigos nustatymo. Marketingo planavimo nuoseklumą schematiškai būtų galima pavaizduoti tokia taip:
Marketingo strateginiam planavimui priklauso šie etapai:
• sugebėjimų, pavojų ir galimybių nustatymas
• tikslinių rinkų produktams parinkimas
• strateginių tikslų nustatymas
• strategijų tikslams pasiekti išskyrimas.
Marketingo taktiniam planavimui priklauso šie etapai:
• veiksmų eigos nustatymas
•...
Šį darbą sudaro 3831 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!