Kursiniai darbai

Marketingo planavimas ir valdymas

9.4   (3 atsiliepimai)
Marketingo planavimas ir valdymas 1 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 2 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 3 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 4 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 5 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 6 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 7 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 8 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 9 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 10 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 11 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 12 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 13 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 14 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 15 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 16 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 17 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 18 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 19 puslapis
Marketingo planavimas ir valdymas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šių planavimo reikalavimų patartina laikytis, nes kartais dėl jų nepaisymo nukenčia pačios įmonės ir būten tos kurios sparčiai ir sėkmingai plėtoja savo verslą, nes tokios įmonės turi aprėpti daugiau dar neišbandytų veiksmų ir neįvykdytų sričių, todėl joms labai svarbu tinkamai prognozuoti būsimus pokyčius ir atitinkamai planuoti savo veiklą.
Kai įmonė planavimo metu bando aprėpti ilgą laikotarpį ir numatyti ilgalaikius tikslus, tai vadinama strateginiu planavimu.
Strateginis planavimas - tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, strateginis marketingo planavimas remiasi fundamentalių priemonių planavimu įmonės tikslams pasiekti, numatant, kaip įeiti į rinkas ir naudoti marketingo programas kurios atitiktų iškeltus tikslus.
Strateginio lygio klausimus sprendžia aukščiausio įmonės valdymo grandys, taip pat dažnai dalyvauja ir įmonės savininkų atstovai ar speciai tokiems klausimams spręsti sudaryti valdymo organai.
Strateginis planas yra sudaromas ne mažiau kaip 3 - 5 metams, tačiau jame neįmanoma smulkiai numatyti visų dalių, tam yra skirtas taktinis planavimas.
Taktinis planavimas - tai trumpalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, tam tikros strateginio plano atkarpos detalizavimas.
Taktinis planavimas nuo strateginio skiriasi tuo, kad yra:
1. skirtas strateginiam planui konkretizuoti ir atskleisti praktinius jo įgyvendinimo būdus
2. apima trumpesnį laikotarpį negu strateginis
3. atliekamas žemesnės valdymo grandies specialistų.
Pagrindinis planavimo, kaip ie kiekvienos valdymo veiklos elementas, yra sprendimų priėmimas. Marketingo planavimas susideda iš daugelio sprendimų, priimamų šiandien, tačiau susijusių su būsimais tikėtinais arba galimais įvykiais. Planavimas neapima sprendimų, kurie bus padaryti ateityje, greičiau jis yra susijęs su ateitimi per šios dienos sprendimus.
Pirmiausia turi būti parengti strateginiai marketingo sprendimai.
1.1 Strateginis ir taktinis marketingo planavimas
Strateginis planas apima visą įmonės veiklą ir numato pagrindinius jos tikslus. Taktinis planavimas sudaromas trumpesniam laikotarpiui ir jis prasideda nuo veiksmų eigos nustatymo. Marketingo planavimo nuoseklumą schematiškai būtų galima pavaizduoti tokia taip:
Marketingo strateginiam planavimui priklauso šie etapai:
• sugebėjimų, pavojų ir galimybių nustatymas
• tikslinių rinkų produktams parinkimas
• strateginių tikslų nustatymas
• strategijų tikslams pasiekti išskyrimas.
Marketingo taktiniam planavimui priklauso šie etapai:
• veiksmų eigos nustatymas
•...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3831 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (3831 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 21 psl., (3831 ž.)
  • Word failas 128 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt