Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos marketingui. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda pačios arba per partnerius, užmezga ir palaiko ryšius su vartotojais, tiria jų poreikius. Visus šiuos veiksmus galima atlikti atsitiktinai arba planingai. Tačiau tik planavimas ir marketingo veiksmų derinimas su visa kita įmonės veikla padės pasiekti pačių geriausių rezultatų. Be to, planavimo būtinybę nulemia veiksmų daugialypiškumas ir įvairovė, sąlygojanti jų surikiavimo, susisteminimo, procedūrų bei eiliškumo nustatymo būtinybę formuojant, pasirenkant ir realizuojant strategijas. Planavimas gali būti apibūdinamas kaip mąstymo procesas, kuris skatina tikslingai kurti. Šiuo požiūriu, jis traktuojamas kaip realių sprendimų projektų paruošimas, kaip ateities problemų pažinimo ir sprendimo metodinis ir sisteminis procesas.
Strateginiai sprendimai lemia firmos ilgalaikių ir visaapimančių planų sudarymą. Šie sprendimai padeda nustatyti firmos stipriąsias ir silpnąsias vietas (pagal jos išgales ir galimus pavojus) ir sudaryti veiksmų programas, kad būtų išnaudotos tos išgalės ir išvengta galimų grėsmių. Įmonės strateginis planas – tai procesas, apimantis įmonės misiją, tikslus, strateginės veiklos elementų portfelio analizę ir įmonės galimybių įvertinimą.
Šio tyrimo objektas - marketingo strateginis planavimas.
Tyrimo problema - mažas dėmesys skiriamas marketingo strateginiam planavimui įmonių veikloje.
Tikslas – išnagrinėti marketingo strateginį planavimą, jo reikšmę įmonių veikloje.
• Išnagrinėti marketingo strateginio planavimo procesą
• Pateikti literatūros išvados;
• Pateikti tyrimo analizę.
Tyrimo metodai - mokslinės ir kitos literatūros analizė; anketų analizė.
1. MARKETINGO STRATEGIJA
Marketingo strategija – įmonės galimybių išsiaiškinimo, tikslų ir uždavinių bei strategijos rengimo procesas (M. Kriaučionienė, R. Urbanskienė, R. Vaitkienė, 2006). Ji susijusi su kainų nustatymu, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymu. Marketingo strategija yra organizacijos vadybos planas, kuriame pateikiamos priemonės ir būdai, reikalingi organizacijos paskirčiai ir tikslams pasiekti.
1.1. Strategijos samprata
Marketingo strategija - tai sąmoningai, iš anksto numatytais sprendimų priėmimo principais grindžiama organizacijos veiklos schema (planas) pagrindiniams ilgalaikiams marketingo tikslams kryptingai siekti. Pati strategija aiškinama penkių „P“ modelio pagalba:
• I „P“ - ilgalaikis veiksmų planas (angl. Plan);
• II...
Šį darbą sudaro 3801 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!