1.Prekybos įmonių marketingo valdymas – tai visų jos marketingo veiksmų planavimas, įgyvendinimas ir kontrolė. Marketingo planavimo uždavinys – parengti marketingo koncepciją : tikslus, strategijas ir priemones. Marketingo įgyvendinimas – tai marketingo koncepcijos realizavimas, t.y. naudojant pasirinktas strategijas ir priemones siekiama užsibrėžtų tikslų. Marketingo kontrolės uždavinys – nustatyti, ar nenutolta nuo iškeltų tikslų, atskleisti tų nukrypimų priežastis bei parengti siūlymus, kaip išspręsti iškilusias problemas.
• Marketingo koncepcijos parengimas.
• Raidos prognozės.
• Marketingo priemones
Vizualiai prekybos įmonės marketingo valdymo proceso modelis atrodo taip:
MARKETINGO PLANAVIMAS
Marketingo tyrimai
Aplinkos analizė Įmonės analizė
(Makroaplinka, (Įmonės ištekliai,
Mikroaplinka) Rinkos sąlygos)
Aplinkos ir įmonės sąlygų prognozė
Marketingo koncepcijos parengimas :
• Tikslų planavimas
• Strategijų planavimas
• Priemonių planavimas
MARKETINGO ĮGYVENDINIMAS
MARKETINGO KONTROLĖ
2.
1 2 3 4 5
3. Pagrindiniai tikslai :
• Kiekybiniai - gauti kuo didesnį pelną, užsitikrint didesnę rinkos dalį, reikšmingas vaidmuo rinkoje.
• Kokybiniai – įvaizdis, prestižas, pajamos, socialinis saugumas.
4. Dažniausiai perku prekes parduotuvėje NORFA. Tai yra savitarnos principu dirbanti didelė parduotuvė, dar kitaip specialistų vadinama superetė.
5. Savanoriškos prekybos grandys – tai vienos ar kelių didmeninės prekybos įmonių bendradarbiavimo su daugybe mažmeninės prekybos įmonių forma, kuria siekiama bendrai pirkti ir parduoti prekes vartotojams vienos firmos vardu. Toks bendradarbiavimas leidžia didmenininkui užsitikrinti nuolatinius pirkėjus, o mažmenininkams – palankesnėmis kainomis pirkti prekes, gauti pagalbą asortimento formavimo, reklamos, personalo mokymo ir kitose srityse.
6.
E - parduotuvė
Tradicinė parduotuvė
Prekės neįmanoma pačiupinėti, paliesti
Galima paliest, prieš perkant išbandyt
Atsiskaitymas tik kreditine kortele
Atsiskaitymas dviem būdais : kreditine kortele ir grynaisiais.
Prekės yra lengviau pasiekiamos, nereikia eiti iš namų, pristatymas į namus(paieškos progr.)
Reikia ieškoti atitinkamų parduotuvių,
Daug sukčių
Užtarnautas pasitikėjimas
Pirkėjas lieka konfidencialus
Perkant galimas nepatogumas, nemalonu ir nejauku.
Pigesnė aptarnavimo požiūriu
Aptarnavimui reikia didesnių išlaidų
Kaina yra žemesnė
Didelė kaina(plius atvykimo išlaidos – degalai, talonėliai)
Parduotuvės veiklai palaikyti reikia mažesnio darbuotojų skaičiaus.
Reikia daugiau darbuotojų(pardavėjų, valytojų, salės darbuotojų)
7. Veiksniai, įtakojantys prekybos įmonės vietos parinkimą :
• Paklausa
• Konkurencija
• Pasiekiamumas
• Patalpa
• Kiti.
8. Gyv.sk.- 30 000, vid.paj. 800Lt, maistui skiria 40%, parduotuvės : A – 400 kv.m., B – 600 kv.m., C – 800 kv.m.,...
Šį darbą sudaro 816 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!