Pats žodis “marketingas” kilęs iš anglų kalbos žodžio “market” (rinka). Marketingas – tai poreikių išaiškinimui ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ir organizacijos tikslų. Jis įvardija veiklą, susijusią su rinka. Todėl marketingą svarbu planuoti, pasirinkti tinkamą strategiją, reikiamai ir teisingai valdyti, kad organizacijos tikslai būtų įgyvendinti kaip tikėtasi. Marketingo naudingumas yra nematuojamas, o tik pajaučiamas didesniu veiklos efektyvumu. Marketingas yra viena iš pagrindinių disciplinų, reikalingų profesionaliems rinkos dalyviams, todėl kiekviena įmonė norėdama tinkamai realizuoti savo idėjas turi išmanyti marketingą, jo planavimą ir valdymą.
Valdymas – tai poveikis visuomenei, turint tikslą ją tvarkyti, tobulinti. Jis būtinas dėl sudėtingos visuomenės struktūros, darbo visuomenės požiūrio, poreikio žmonėms bendrauti, pasikeitimo materialinėmis ir dvasinėmis vertybėmis.
Marketingo strategija – tai funkcinė strategija, susijusi su kainos nustatymu, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymu.
Darbo objektas. UAB „Švytana“ marketingo strategijų valdymo analizė.
Tikslas. Išsanalizuoti marketingo strategijų vidinę ir išorinę aplinkas ir strategijos įgyvendinimą ir kontrolę UAB „Švytana“.
Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti marketingo strategijos valdymą teoriniu aspektu;
• Išanalizuoti marketingo strategijų vidinę aplinka UAB „Švytana“;
• Išsiaiškinti marketingo strategijų išorinę aplinką UAB „Švytana“;
• Išanalizuoti marketingo strategijos įgyvendinimą ir kontrolę UAB „Švytana“.
Siekiant užsibrėžto tikslo, darbe naudoti įvairūs informaciniai šaltiniai, t. y. mokslinė literatūra, interneto puslapių duomenys. Įvairių autorių literatūra remtasi apibrėžiant ir analizuojant marketingo strategijos valdymą teoriniame lygmenyje.
Tyrimo metodai:
• Mokslinės literatūros analizė.
1. MARKETINGO STRATEGIJŲ VALDYMAS TEORINIU ASPEKTU
1.1. Marketingo samprata
Pats žodis „marketingas“ kilęs iš anglų kalbos žodžio „market“ – rinka, todėl jis įvardija veiką susijusia su rinka. Marketingo vieningų apibrėžimų nėra.
Marketingas – tai poreikių išaiškinimui ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ir organizacijos tikslų.(A. Damulienė, 1996).
Marketingas remiasi nuostata, kad verslo įkūrimas turi prasidėti nuo poreikių išaiškinimo ir tik juos tenkinant būtų siekiama verslo tikslų. Marketingą sunku būtų išsamiai nagrinėti, suprasti be tokių sąvokų kaip svajonės, norai, poreikiai, paklausa.
Įdėmiai pažvelgę i praėjusio šimtmečio Lietuvos krautuvininkų, smuklininkų ar po kaimus...
Šį darbą sudaro 5225 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!