Referatai

Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime

9.2   (3 atsiliepimai)
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 1 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 2 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 3 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 4 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 5 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 6 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 7 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 8 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 9 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 10 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 11 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 12 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 13 puslapis
Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Verslas ir visa jo sistema egzistuoja tam tikroje aplinkoje – politinėje, socialinėje, ekonominėje, technologinėje, kurioje vyksta atitinkami procesai. Nuo to kaip verslas reaguoja į aplinkos pokyčius priklauso ar jis išliks. Savo ruožtu, verslas veikia aplinką ir sąlygoja jos pokyčius. Verslo aplinka turi tiesioginę įtaką verslininkystės plėtrai. Ji gali skatinti verslo atsiradimą arba priešingai – apsunkinti jo kūrimąsi ir tolimesnę plėtotę. Turint informaciją apie verslo aplinką, ją įtakojančius veiksnius, galima sėkmingiau įvertinti naujo verslo kūrimo galimybes bei veikiančių įmonių konkurencinę padėtį ( ).
Tolimąją aplinką sudaro veiksniai, kurie įmonę veikia nereguliariai ir netiesiogiai. Tolimąją aplinką galima skirstyti į: politinę – teisinę, socialinę – kultūrinę, ekonominę, technologinę, ekologinę. Visas šias aplinkas plačiau nagrinėsiu savo darbe.
Darbo objektas: Verslo įmonių makroaplinka marketingo tyrime.
• susipažinti su verslininkų verslumo savybėmis bei išorinės aplinkos veiksnių įtaka verslininkams.
1. VERSLAS IR IŠORINĖ APLINKA
1.1. Verslo įmonių makroaplinka ir jos kitimas
Kurti verslą sudėtinga. Reikia kruopščiai pasirengti, įveikti daugybę sunkumų. Turima galvoje verslo aplinka ir jai įtakos turintys veiksniai. Tik remiantis informacija galima sėkmingai numatyti verslo kūrimo galimybes. Pirmiausia reikėtų atsižvelgti, kas (pagal amžių, socialinę padėtį) nori kurti verslą ir kas juos skatina tai daryti. Antai jaunus žmones traukia noras įgyvendinti naujoviškas, neįprastas idėjas; darbininkus – noras tapti nepriklausomais, prasimušti gyvenime, pakeisti socialinę padėtį ir t.t. Tai, kaip sakoma, yra pradinė stadija – idėjos kilimo ir „apmąstymo prie paradinių durų“ stadija. Toliau susiduriama su kasdienybe, kurią atskleidžia mikro ir makroaplinka bei jai įtakos turintys veiksniai, jų supratimas ir įvertinimas (Z. Gineitienė, 2005).
Išorinę verslo aplinką galima apibrėžti kaip įvykius, aplinkybes ir veiksnius, esančius už verslo įmonės veiklos ribų, tačiau darančius jai poveikį. Prie išorinės aplinkos priskiriami visi veiksniai, turintys verslo įmonei įtakos. Įmonės vadovų uždavinys – panaudoti išorinės aplinkos privalumus ir sumažinti jos neigiamą poveikį įmonei (B. Jewell, 2002).
Išorinė aplinka nėra nekintanti: priešingai, ypač dabartiniu metu jos pokyčiai labai dažni. Kai kurių aplinkos pokyčių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3069 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. VERSLAS IR IŠORINĖ APLINKA 4
  • 1.1. Verslo įmonių makroaplinka ir jos kitimas..4
  • 1.1.1. Politinė – teisinė aplinka ..5
  • 1.1.2. Ekonominė aplinka..5
  • 1.1.3. Technologinė aplinka..7
  • 1.1.4. Socialinė – kultūrinė aplinka..7
  • 1.1.5. Ekologinė aplinka.8
  • 2. SMULKIŲ PREKYBOS ĮMONIŲ VERSLININKŲ VERSLUMO TYRIMAS..9
  • IŠVADOS 12
  • INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3069 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (3069 ž.)
  • Word failas 104 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt