2. RINKODARA – PAGRINDINĖ PRIEŽASTIS, DĖL KURIOS DAUGUMA ĮMONIŲ ŽLUNGA.
Rinkodara – tai žaidimas, kurį laimi konkurentas, geresnės informacijos.
Rinkodara šiandien blogos formos. Kiekvieną naują produktą ar paslaugą turi lydėti rinkodaros planas, kuris su kaupu atlygintų patirtas laiko ir pinigų investicijas. Nesėkmės ištinka nepaisant viso darbo, įdėto atliekant rinkos tyrimus, tobulinant ir realizuojant idėjas, analizuojant verslą, kuriant ir išbandant gaminius, išmėginant rinką ir pradedant reklaminę kompaniją.
Rinkodara turėtų būti varomoji verslo strategijos jėga. Rinkodarininko darbas yra ištirti naujas bendrovės galimybes ir nukreipti verslą teisinga kryptimi.
Tačiau šiandien daugybė rinkodaros skyrių nevykdo viso proceso. Dar blogiau, rinkodarai nelabai sekasi tvarkytis su reklama ir pardavimu.
• Vis sunkiau gauti pelną, kurio pakaktų padengti patirtoms išlaidoms, investuojant į nacionalinių firmų ženklų kūrimą.
• Bendrovės kaip paskutinio šiaudo savo problemoms spręsti griebiasi ryšių su klientais vadybos (RKV).
• Nors rinkodaros efektyvumas mažėja, jos kaina vis didėja.
• Dabartiniai klientai yra labiau informuoti ir išprusę.
• Nuosmukio laikotarpiu bendrovės ir toliau mažina rinkodaros, savo pardavimo ramsčio, išlaidas.
Mintis jau aiškiai išreikšta: rinkodarininkai ir toliau susidurs su vis didėjančiais sunkumais, stengdamiesi išsaugoti įmonės ribas ir pasiekti bendrovės planuojamą verslą.
2.2. Įmonė nepakankamai orientuojasi į rinką ir klientus
Įmonėse yra sutinkamos dvi didžiausios problemos: kai įmonė neįsigilina į savo rinkos galimybes ir kai dėl prasto veiklos organizavimo, įmonė negali tinkamai aptarnauti savo klientų ir pasiūlyti jiems to, ko jie nori ir tikisi.
Pagrindiniai požymiai, kurie parodo, kad yra nepakankama orientacija į rinką:
• Prastas rinkos segmentų nustatymas;
• Netinkamas rinkos segmentų prioritetų išdėstymas;
• Nėra rinkos segmentų vadybininko.
Kiekvienas verslo įmonės savininkas galėtų savęs paklausti: „Kam mėginu parduoti savo prekę ar teikti paslaugą“. Turbūt, kad daugelis verslo įmonių savininkai atsakytų „Visiems“. Tai iš dalies yra teisingas ir neteisingas atsakymas. Daugelis įmonių nori įtikti visiems vartotojams, bet įtinka tik keletui. Jei įmonė susitelktų ties tam tikrų poreikių vartotojais, gautų didesnį pelną. Tai ir yra viena iš daugybės įmonės žlugimo priežasčių.
Dauguma firmų nustato atskirus rinkos segmentus...
Šį darbą sudaro 3866 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!