UAB „Liepa“ firmos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas yra sudėtingas. Taip pat nemažai trunka kol šis strateginis sprendimas yra įgyvendinamas.
Kursinio darbo tikslas išnagrinėti UAB „Liepa“ marketingo veiklos strateginį planavimą.
2. dalis – uab „Liepa“ strateginės plėtros ir vystymosi kryptys 2004-2008 m.
Pirmoje dalyje apžvelgta analizės etapas strateginio planavimo procese; išorinės aplinkos įvertinimo ir įtakojimo analizė; rinkos veiksniai; vidinė aplinkos analizė; bendrosios įmonės plėtros ir vystymosi strategijos pasirinkimo prielaidos; produktų ar jų grupių vystymosi strategijų parinkimo metodika; funkcinės strategijos ir jų parinkimo metodika ir strateginių tikslų nustatymas ir formulavimas.
Antroje darbo dalyje apžvelgta trumpa uab „Liepa“ įmonės charakteristika; dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė; išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos; įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos; uab „Liepa“ rinkos veiksnių analizė; SWOT analizės išvados ir siūlymai; įmonės bendrosios vystymo strategijos numatymas ir įmonės funkcinių strategijų numatymas.
Nuolat kintančioje aplinkoje bei nuožmioje konkurencinėje kovoje firmos sugeba aktyviai veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau ilgesnius perspektyvinius tikslus, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams pasiekti. Visa tai firmoje, apibendrinant, ai valdymo sistema.
Firmos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas yra sudėtingas. Taip pat nemažai trunka kol šis strateginis sprendimas yra įgyvendinamas.
Strateginis planas turi būti paremtas tyrimais ir faktais, todėl organizaciją privalo pastoviai rinkti ir analizuoti daugybę informacijos apie pramonės šaką, konkurenciją. O mano pasirinkta UAB „Liepa“ gaminanti natūralaus medžio baldus turi ypatingai domėtis kintančia rinka, kintančiais vartotojo poreikiais, kadangi šiame versle negalima “miegoti ant laurų”. Konkurentų nemažai, o tuo labiau, kad koncernas SBA užima tikrai didelę vidaus rinką ir mažesnės įmonės privalo rengti savo strateginius planus tikrai profesionaliai, kadangi kiekvienas nestandartinis žingsnis gali juos išvesti į lyderius, bet taip pat gali ir sunaikinti, arba bent jau sukelti finansinius sunkumus.
Tyrimo problema – išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius į UAB „Liepa“ veiklos strateginį planavimą.
Tyrimo tikslas – ištirti UAB „Liepa“ veiklos strateginį planavimą.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išanalizuoti išorines ir vidines aplinkas, kaip jos įtakos UAB „Liepa“.
2. Nustatyti bendrąją...
Šį darbą sudaro 4990 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!