Aktualumas. Vadovams nuo senovės reikėjo efektyvios planavimo, organizavimo, personalo, sprendimų vykdymų ir kontrolės sistemos, bet ilgą laiką nebuvo jokio centralizuoto žinių šaltinio. Nebuvo jokių knygų ar žurnalų apie vadybą, nebuvo profesionalios vadybininkų bendruomenės, nei mokyklų kur vadovas galėtų įgyti teorinių žinių. Per patirtį ir klaidas vadovavimo praktikoje šeimose, gentyse, armijoje, komercinėse organizacijose ir politiniuose vienetuose, žmonės sukaupė žinias apie organizacijas ir vadybą. Nors istorija suteikė šiek tiek nusimanymo valdymo praktikoje, industrinė revoliucija XVIII a. – XIX a. pradžioje paskatino ilgalaikes sistemiškas pastangas kuo geriau suprasti organizacijas ir jų valdymą. Pradėtos kurti įvairios įmonės, susijusios su vienu ar kitu gamybos procesu.
Marketingą naudoja anaiptol ne vien verslo įmonės ir organizacijos. Norėdamos sužadinti pageidautiną žmonių reakciją, jį pasitelkia ir visuomeninės, politinės, valstybės valdymo ar net religinės organizacijos bei institucijos. Daugelis žmonių dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai bei vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai: jie sprendžia, ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan. Dėl to marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį. Problema. Kuo marketingas yra naudingas ir kaip jis pritaikomas prekyboje, vartotojų sprendimuose ir elgsenoje?
Tikslas. Nustatyti sąsajas su ekonomikos teorijos, psichologijos, vadybos mokslais, mainams ir sandoriams įvykti reikalingas sąsajas.
Uždaviniai. šiame pranešime siekiama charakterizuoti šiuos uždavinius:
1. Supažindinti kas yra marketingas.
2. Išanalizuoti marketingo prigimtį ir turinį.
3. Įvertinti marketingo naudingumą gamyboje, mainų ir sandėrių sferose.
4. Išaiškinti kaip marketingas yra pritaikomas gamyboje.
5. Apibrėžti marketingo reikalavimus sėkmingam veiklos plėtojimui.
Objektas. Ekonomika, verslas, taip pat pelno nesiekiančios organizacijos
Tyrimo metodai. Literatūros analizė, turimos informacijos lyginimas, informacijos sumavimas ir išvadų darymas.
Hipotezė. Ar strategiškas marketingo panaudojimas ir toliau išliks efektyviausias būdas plėtoti verslą?
1.KAS YRA MARKETINGAS?
1.1. Marketingo samprata
Įdėmiai pažvelgę į praėjusio šimtmečio Lietuvos krautuvininkų, smuklininkų ar po kaimus prekes vežiojusių prekeivių veiklą nesunkiai pastebėsime šiandieninio marketingo veiklos elementų. Jau tada prekės buvo...
Šį darbą sudaro 3632 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!