Dabar, kasdieniniame gyvenime, marketingas yra naudojamas labai dažnai, bet dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Bet marketingą naudoja ne vien tik verslo įmonės ir organizacijos, bet taip pat pasitelkia ir visuomeninės, politinės, valstybės valdymo ar net religinės organizacijos bei institucijos. Šiandien kiekvienas žmogus dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjas bei vartotojas ar visuomeninio gyvenimo dalyvis. Dėl to marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį.
Marketingas nagrinėjamas ne tik plačiąją tiek ir siaurąją prasmėmis. Plačiąją prasmę marketingas tai socialinis - valdymo procesas, kurios pagalba tiek pavieni, tiek grupės žmonių kurdami ir keisdamiesi produktais gauna tai, ko jiems reikia. Siaurąja prasme marketingas taip pat apibūdinamas labai įvairiai, jo samprata taikytina organizacijoms.
Nors marketingo panaudojimo ribos ir galimybės labai plačios, tačiau labiausiai jis paplito verslo srityje, o ypač verslo įmonių veikloje. Tačiau norint plėtoti gerą veiklą, Lietuvos įmonės turi susieti savo verslą su užsienių rinka, taigi čia ir atsiranda tarptautinis marketingas. Šiandien atskirų šalių, įmonių ir žmonių gyvenimas, jų veikla bei pažanga priklauso nuo dalyvavimo tarptautinėse rinkose. Įmonių apsirūpinimas gamybos priemonėmis, technologijomis, valdymo ir veiklos organizavimo žiniomis bei jų pagamintų prekių pardavimas beveik visada daugeliu saitų yra susietas su tarptautinėmis rinkomis, tarptautiniu marketingu.
Kadangi tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo principais, todėl pirmiausia reikia susipažinti su klasikinio marketingo teoriniais pagrindais.
Darbo tikslas – išnagrinėti įvairias marketingo strategijas, pasiūlyti tinkamą strategiją eksportui.
Darbo aktualumas – Ekonomiškai išsivysčiusių valstybių su palyginti nedidele vidaus rinka ūkio analizė rodo, jog efektyviausias būdas užtikrinti stabilų ekonomikos augimą yra užsienio prekybos plėtra, nes būtent eksporto apimtis jose sudaro bendrojo vidaus produkto (BVP) didžiumą. Tinkama marketingo strategija tai būdas išvystyti eksportą.
Darbo uždaviniai:
◦ išnagrinėti literatūrą ir atlikti tarptautinio marketingo teorijos analizę;
◦ atlikti įvairių marketingo strategijos modelių palyginamąją analizę;
◦ pateikti eksporto marketingo strategijos modelį.
Darbo objektas – eksporto plėtojimas.
Marketingas pagal pirminius šaltinius
Norint...
Šį darbą sudaro 3855 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!