Tyrimai

Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje

10   (3 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 1 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 2 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 3 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 4 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 5 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 6 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 7 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 8 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 9 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 10 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 11 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 12 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 13 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 14 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 15 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 16 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 17 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 18 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 19 puslapis
Marketingo tyrimas: duonos rinka Alytaus apskrityje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Rinkos tyrimas – tai galimybė gauti išsamią ir patikimą informaciją apie prekių ir paslaugų pasiūlą bei paklausą rinkoje, konkurentus, kainas, populiariausias ir veiksmingiausias marketingo priemones ir pan. Ši informacija padeda sėkmingai konkuruoti, išryškinti įmonės pranašumus ir išsiaiškinti trūkumus bei priimti teisingus sprendimus, susijusius su naujo produkto įvedimu į rinką, kainodaros strategijos panaudojimu, klientų lojalumo programų rengimu, kitų marketingo priemonių taikymu. Be to, rinkos tyrimas – viena iš veiksmingiausių priemonių, padedančių įvertinti pasirinktos verslo idėjos realumą bei pradėto verslo perspektyvas.
Vis labiau bręstant rinkai, sistemingas duomenų apie ją rinkimas ir jų analizė įgauna vis svarbesnę reikšmę.
Tiek pradedant verslą, tiek jį vykdant, plečiant, keičiant strategiją, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios rinkos kaitos tendencijos. Šios informacijos turėjimas padės išvengti reikšmingų klaidų.
Rinkos tyrimas gali būti pilnas arba dalinis. Rinkos tyrimo sudedamosios dalys: bendros ekonominės verslo srities situacijos apibūdinimas, klientų tyrimas, konkurentų tyrimai, tiekėjų tyrimas. Rinkos tyrimo metu atliekamos klientų/vartotojų apklausas, jos įvertinamos, po to suformuluojamos rinkos tyrimo išvados ir pasiūlymai.
Mano atlikto tyrimo objektas duonos rinka ir jos ištyrimas. Darbo tikslas ir būtų duonos rinkos ištyrimas ir atitinkamų išvadų susijusių su tyrimo rezultatais padarymas. Taip pat stengsiuosi išsiaiškinti UAB „Alytaus duona“ produkcijos vietą šioje rinkoje ir jos populiarumą vartotojų tarpe palyginus su kitų Lietuvos duonos kepyklų produkcija.
Marketingo tyrimai - tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones.
Tyrimo problema. Pagrindinė UAB “Alytaus duona” problema yra naujų rinkų paieška ir pardavimų skatinimas.
Tyrimo tikslas. Apklausti kuo daugiau potencialių pirkėjų, sužinoti jų nuomonę apie Lietuvos duonos kepyklų produkcijos kokybę.
Tyrimo laikas. Tyrimo pradžia - 2007 metų balandžio 1 d. Tyrimo pabaiga – 2007 m. balandžio 30 d.
Tyrimo apimtis. 2007 m. balandžio mėnesį Alytaus apskrityje apklausti gyventojai. Buvo išplatinta 80 anketų su 14 klausimų.
Tyrimo metodas. Klasikinis rinkos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1857 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.3
  • Tyrimo eiga.4
  • Anketos klausimų ir atsakymų suvestinė.5
  • Anketų analizė ir apibendrinimas..19
  • Marketingo tyrimo UAB „Alytaus duona“ atlikimas..22
  • Išvados.23
  • Anketa..24
  • Literatūros sąrašas..26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
25 psl., (1857 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 25 psl., (1857 ž.)
  • Word failas 179 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt