Rinkos tyrimas – tai galimybė gauti išsamią ir patikimą informaciją apie prekių ir paslaugų pasiūlą bei paklausą rinkoje, konkurentus, kainas, populiariausias ir veiksmingiausias marketingo priemones ir pan. Ši informacija padeda sėkmingai konkuruoti, išryškinti įmonės pranašumus ir išsiaiškinti trūkumus bei priimti teisingus sprendimus, susijusius su naujo produkto įvedimu į rinką, kainodaros strategijos panaudojimu, klientų lojalumo programų rengimu, kitų marketingo priemonių taikymu. Be to, rinkos tyrimas – viena iš veiksmingiausių priemonių, padedančių įvertinti pasirinktos verslo idėjos realumą bei pradėto verslo perspektyvas.
Vis labiau bręstant rinkai, sistemingas duomenų apie ją rinkimas ir jų analizė įgauna vis svarbesnę reikšmę.
Tiek pradedant verslą, tiek jį vykdant, plečiant, keičiant strategiją, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios rinkos kaitos tendencijos. Šios informacijos turėjimas padės išvengti reikšmingų klaidų.
Rinkos tyrimas gali būti pilnas arba dalinis. Rinkos tyrimo sudedamosios dalys: bendros ekonominės verslo srities situacijos apibūdinimas, klientų tyrimas, konkurentų tyrimai, tiekėjų tyrimas. Rinkos tyrimo metu atliekamos klientų/vartotojų apklausas, jos įvertinamos, po to suformuluojamos rinkos tyrimo išvados ir pasiūlymai.
Mano atlikto tyrimo objektas duonos rinka ir jos ištyrimas. Darbo tikslas ir būtų duonos rinkos ištyrimas ir atitinkamų išvadų susijusių su tyrimo rezultatais padarymas. Taip pat stengsiuosi išsiaiškinti UAB „Alytaus duona“ produkcijos vietą šioje rinkoje ir jos populiarumą vartotojų tarpe palyginus su kitų Lietuvos duonos kepyklų produkcija.
Marketingo tyrimai - tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones.
Tyrimo problema. Pagrindinė UAB “Alytaus duona” problema yra naujų rinkų paieška ir pardavimų skatinimas.
Tyrimo tikslas. Apklausti kuo daugiau potencialių pirkėjų, sužinoti jų nuomonę apie Lietuvos duonos kepyklų produkcijos kokybę.
Tyrimo laikas. Tyrimo pradžia - 2007 metų balandžio 1 d. Tyrimo pabaiga – 2007 m. balandžio 30 d.
Tyrimo apimtis. 2007 m. balandžio mėnesį Alytaus apskrityje apklausti gyventojai. Buvo išplatinta 80 anketų su 14 klausimų.
Tyrimo metodas. Klasikinis rinkos...
Šį darbą sudaro 1857 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!