Tyrimai

Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin"

9.4   (3 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 1 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 2 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 3 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 4 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 5 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 6 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 7 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 8 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 9 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 10 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 11 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 12 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 13 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 14 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 15 puslapis
Marketingo tyrimas: kosmetikos gamyba UAB "Rekin" 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo tyrimai – tai vadybos sprendimams, susijusiems su marketingo kompleksu, priimti reikalingos informacijos apie rinką planavimas, rinkimas, kūrimas ir analizė, išvadų, siūlymų rengimas. Jų paskirtis – padėti gerinti vadybos sprendimų turinį ir kokybę, didinti jų patikimumą. Marketingo tyrimų reikšmė paskutiniu metu itin didėja. Marketingo tyrimai padeda įmonei pažinti ir numatyti jos aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą.
Šio darbo tikslas – atlikti mini marketingo tyrimą, siekiant įsigilinti į tyrimų procesą ir pabandyti pritaikyti teorines žinias praktikoje.
Atlikome marketingo tyrimą įmonėje UAB „Rekin“, kuri užsiima kosmetikos gamyba. Darbo pradžioje apibūdiname tyrimo objektą bei atliekame įmonės aplinkos analizę. Po to suformuluojame tyrimo problemą, tyrimo tikslus bei hipotezes. Tada parengiame tyrimo metodiką ir trumpai aprašome duomenų rinkimo aspektus. Pabaigoje atliekame duomenų analizę ir interpretavimą, pateikiame išvadas ir pasiūlymus problemos sprendimui.
Šis darbas apima 18 puslapių, jame yra pateiktos dvi lentelės, keturi paveikslai, panaudoti 7 literatūros šaltiniai.
aktyvizuojant imuninę sistemą. Sudarant receptūras buvo atsižvelgta į specifines geoklimatines, ekologines, buitines sąlygas, būdingas Lietuvos regionui.
2. aktyvų teigiamą poveikį odai: firmos specialistai solidarūs su kitų šalių žymiais kosmetologais, kurie tvirtina, kad graži oda - tai sveika oda.
Kuriant ir tobulinant gaminių receptūrą taip pat buvo atsižvelgiama į šiuos faktorius: klimatinę Lietuvos padėtį (santykinę oro drėgmę, saulės spindulių intensyvumas, temperatūros svyravimai), aplinkos taršą (buityje naudojamo vandens kietumas, ore vyraujantys teršalai), maitinimosi ir asmeninės higienos tradicijas ir t.t., sezoniškumą (metų laikai), vartotojų amžių, ir profesiją. Į higienines profilaktines kosmetikos priemones, išleidžiamas į rinką su ženklu “BIOderma-L”, įeina šaltalankio, kraujažolių, medetkų, ramunėlių, agurkų, šermukšnių, jonažolių ir kt. ekstraktai, vitaminai A ir E, rozmarino ir levandos aliejai, o taip pat Sibiro kedrų ir maumedžių balzamai, kurie nuo seno naudojami kaip efektyvi natūrali antiseptinė priemonė, gydanti odos ir gleivinės uždegimus, įpjovimus, įtrūkimus ir kitus negalavimus. Naudojamos biologiškai aktyvios medžiagos, kurias amžiais naudojo vietiniai gyventojai ir kurias patikrino liaudies...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3489 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Tyrimo objektas 4
  • 2. Aplinkos analizė 5
  • 2.1. Mikro aplinka 6
  • 2.2. Makro aplinka 6
  • 3. Problemos formulavimas 7
  • 4. Tyrimo tikslai 7
  • 5. Hipotezės 7
  • 6. Tyrimo metodo parinkimas 8
  • 7. Tyrimo metodikos parengimas 8
  • 8. Duomenų rinkimas 10
  • 9. Duomenų analizė ir interpretavimas 10
  • 10. Išvados ir rekomendacijos 14
  • Literatūra 15
  • 1 priedas 16
  • 2 priedas 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (3489 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo tyrimas
  • 18 psl., (3489 ž.)
  • Word failas 139 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt