Namų darbai

Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė

9.0   (3 atsiliepimai)
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 1 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 2 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 3 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 4 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 5 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 6 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 7 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 8 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 9 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 10 puslapis
Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo tyrimų svarbiausia funkcija yra marketingo sprendimų priėmimui teikti reikalingą informaciją.
Marketingo tyrimai – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Rinkos tyrimai yra svarbiausia ir labai paplitusi marketingo sudedamoji dalis. Beveik visos organizacijos – ar tai būtų kompanijos, ar jas aptarnaujančios organizacijos, ar valdymo organai – nuolatos ieško informacijos apie tai, ko žmonės nori, ir kodėl jie to nori.
Mūsų darbo tikslas marketingo tyrimo pagalba išsiaiškinti vartotojų elgsenos ypatumus specializuotų mobilių telefonų parduotuvių rinkoje.
Uždaviniai :
• Išaiškinti produkto klasifikaciją ir asortimentą;
• Nurodyti informacijos šaltinius;
• Atlikti rinkos segmentavimą ir konkurencijos analizę.
Ši tema yra aktuali tuo, kad organizacija atlikdama, vartotojų elgsenos tyrimą, gauna informaciją, kuria remdamasi gali priimti pagrįstesnius sprendimus.
Mūsų tiriamas produktas yra specializuotose parduotuvėse pardavinėjami mobilūs telefonai. Dabar, pasižvalgius po daugelį specializuotų parduotuvių, ima raibti akys: įvairiausių stilių, formų ir spalvų .
Pasak mūsų tiriamų specializuotų mobilių telefonų parduotuvių konsultantų bei remiantis mūsų surinktais pirminiais duomenimis, išsiaiškinome, kad mobilių telefonų mada yra labai liberali, o jų populiarumas - milžiniškas.
1. MOBILIŲ TELEFONŲ KLASIFIKACIJA
2. ASORTIMENTAS
Gamintojai stengiasi daryti viską, kad pirkėjas būtų sudomintas jų produkcija: pradedant kainų politika ir baigiant pateikimo būdu.
Mobilių telefonų kainos yra labai įvairios. Jos priklauso nuo firmos, dizaino, modelio, bei akumuliatoriaus.
Ši prekė tenkina bendravimo, prestižo, mados, saugumo, saviraiškos poreikius. Mobilūs telefonai yra reali daiktinė prekė, kuri skirta asmeniniams ir verslo poreikiams tenkinti.
Telefonai
Bevieliai Vieliniai
Mobilūs tel.
(pagal klases)
Jaunimo Verslo
Nokia
3210
3310
3320
3330
5510
1 schema. Mobilių telefonų asortimentas
3. INFORMACIJOS ŠALTINIAI
Kur vartotojai gali rasti prekes ?
Šiais laikais yra daugybė informacijos šaltinių, kurių dėka vartotojai lengviau gali surasti reikalingą prekę bei susipažinti su jos asortimentu:
• Televizija:
• Reklama žurnaluose bei laikraščiuose;
• Internetas;
• Draugai bei pažįstami;
• Reklaminiai bukletai;
• Reklaminės iškabos;
• Reklama ant transporto priemonių.
4. MOBILIŲ TELEFONŲ RINKOS SEGMENTAVIMAS
Rinkos segmentavimas- tai rinkos skaidymas į dalis, kuriose vienodai ar panašiai reaguojama į marketingo veiksmus. Taigi mūsų tiriamą produktą segmentuosime pagal šiuos kriterijus: geografinį (pagal gyvenamą vietą), demografinį (pagal amžių ir pajamas).
Įvertinimas:
+++ - dažnai perkama;
++ -...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1337 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. MOBILIŲ TELEFONŲ KLASIFIKACIJA
  • 2. ASORTIMENTAS
  • 3. INFORMACIJOS ŠALTINIAI
  • 4. MOBILIŲ TELEFONŲ RINKOS SEGMENTAVIMAS
  • 5. TIRIAMŲ PRODUKTŲ STEBĖJIMO VIETOS
  • 6. KONKURENCIJOS ANALIZĖ
  • 7. NAUJOS PREKĖS KŪRIMAS

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1337 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 11 psl., (1337 ž.)
  • Word failas 99 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt