Marketingo tyrimų svarbiausia funkcija yra marketingo sprendimų priėmimui teikti reikalingą informaciją.
Marketingo tyrimai – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Rinkos tyrimai yra svarbiausia ir labai paplitusi marketingo sudedamoji dalis. Beveik visos organizacijos – ar tai būtų kompanijos, ar jas aptarnaujančios organizacijos, ar valdymo organai – nuolatos ieško informacijos apie tai, ko žmonės nori, ir kodėl jie to nori.
Mūsų darbo tikslas marketingo tyrimo pagalba išsiaiškinti vartotojų elgsenos ypatumus specializuotų mobilių telefonų parduotuvių rinkoje.
Uždaviniai :
• Išaiškinti produkto klasifikaciją ir asortimentą;
• Nurodyti informacijos šaltinius;
• Atlikti rinkos segmentavimą ir konkurencijos analizę.
Ši tema yra aktuali tuo, kad organizacija atlikdama, vartotojų elgsenos tyrimą, gauna informaciją, kuria remdamasi gali priimti pagrįstesnius sprendimus.
Mūsų tiriamas produktas yra specializuotose parduotuvėse pardavinėjami mobilūs telefonai. Dabar, pasižvalgius po daugelį specializuotų parduotuvių, ima raibti akys: įvairiausių stilių, formų ir spalvų .
Pasak mūsų tiriamų specializuotų mobilių telefonų parduotuvių konsultantų bei remiantis mūsų surinktais pirminiais duomenimis, išsiaiškinome, kad mobilių telefonų mada yra labai liberali, o jų populiarumas - milžiniškas.
1. MOBILIŲ TELEFONŲ KLASIFIKACIJA
2. ASORTIMENTAS
Gamintojai stengiasi daryti viską, kad pirkėjas būtų sudomintas jų produkcija: pradedant kainų politika ir baigiant pateikimo būdu.
Mobilių telefonų kainos yra labai įvairios. Jos priklauso nuo firmos, dizaino, modelio, bei akumuliatoriaus.
Ši prekė tenkina bendravimo, prestižo, mados, saugumo, saviraiškos poreikius. Mobilūs telefonai yra reali daiktinė prekė, kuri skirta asmeniniams ir verslo poreikiams tenkinti.
Telefonai
Bevieliai Vieliniai
Mobilūs tel.
(pagal klases)
Jaunimo Verslo
Nokia
3210
3310
3320
3330
5510
1 schema. Mobilių telefonų asortimentas
3. INFORMACIJOS ŠALTINIAI
Kur vartotojai gali rasti prekes ?
Šiais laikais yra daugybė informacijos šaltinių, kurių dėka vartotojai lengviau gali surasti reikalingą prekę bei susipažinti su jos asortimentu:
• Televizija:
• Reklama žurnaluose bei laikraščiuose;
• Internetas;
• Draugai bei pažįstami;
• Reklaminiai bukletai;
• Reklaminės iškabos;
• Reklama ant transporto priemonių.
4. MOBILIŲ TELEFONŲ RINKOS SEGMENTAVIMAS
Rinkos segmentavimas- tai rinkos skaidymas į dalis, kuriose vienodai ar panašiai reaguojama į marketingo veiksmus. Taigi mūsų tiriamą produktą segmentuosime pagal šiuos kriterijus: geografinį (pagal gyvenamą vietą), demografinį (pagal amžių ir pajamas).
Įvertinimas:
+++ - dažnai perkama;
++ -...
Šį darbą sudaro 1337 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!