Globalizacija, informacijos plėtra, sparti kaita, visuomenės išsiskaidymas – tai iššūkiai, į kuriuos pirmoji turi atsakyti švietimo sistema, nes kaip teigiama LR švietimo įstatyme, Švietimo gairėse, visuomenės priedermes švietimas atliks tik tuomet, kai jo raida lenks bendrąją visuomenės raidą. Mokymasis visą gyvenimą tampa pagrindiniu švietimo principu. Mokykla šiandien turi tapti ne tik žinių perteikėja, kiek gebėjimų mokytis, žinias interpretuoti, sisteminti, pritaikyti ugdytoja. Švietimas – esminis Lietuvos mokymosi visą gyvenimą strategijos įgyvendinimo elementas. Eurostat‘o duomenimis, 2004 m. mokymosi visą gyvenimą lygis Lietuvoje pakilo 4,5%, 2003 m. iki 6,5%. Tuo tarpu visos Europos Sąjungos vidurkis yra 9,9%.
• Garantuoti universalią ir nenutrūkstamą mokymosi galimybę, siekiant įgyti naujų įgūdžių ir atnaujinti senuosius, kurių reikės žinių visuomenėje.
• Padidinti investicijas į žmogiškuosius resursus, kad prioritetą įgytų brangiausias Europos turtas – jos žmonės.
• Kurti veiksmingus mokymo ir mokymosi metodus bei sąlygas mokymosi visą gyvenimą kontinuumui.
• Patobulinti būdus, kuriais suprantamas ir vertinamas dalyvavimas mokymesi ir rezultatai, ypač neformaliojo ir informaliojo mokymosi.
• Užtikrinti, kad kiekvienam būtų lengvai prieinama kokybiška informacija ir patarimai apie mokymosi galimybes visoje Europoje per visą gyvenimą.
• Sudaryti mokymosi visą gyvenimą sąlygas kuo arčiau besimokančiųjų – jų bendruomenėse ir, kai tik įmanoma, suteikti informacinėmis kompiuterinėmis technologijomis aprūpintas patalpas.
Mokymasis visą gyvenimą skleidžia individo kūrybines galias, skatina novatorišką veiklą, intelektualiai turtina asmenybės bei visuomenės gyvenimą. Siekiant keisti visuomenės nuostatas nuo mokymosi visam gyvenimui į mokymąsi visą gyvenimą būtina kurti modernią, paslaugas teikiančią permanentinę švietimo sistemą, kuri sudarytų galimybes kiekvienam bet kokio amžiaus žmogui patekti į švietimo sistemą, judėti tarp švietimo pakopų ir ugdymo įstaigų, o, iš jų išėjus, sugrįžti ir tęsti mokymąsi. Nors švietimo reformos dokumentuose pabrėžiamos permanentinės švietimo sistemos kūrimo idėjos, praktinis šių idėjų realizavimas ir švietimo institucijų veiklos suderinamumas lieka spręstinomis problemomis.
Šiame trumpraštyje, remiantis mokymosi visą gyvenimą galimybių regione (konkrečiai Utenos apskrityje) tyrimo duomenimis (2001/2002m.), siekiama bent iš dalies pažvelgti į aktualius mokymosi visą gyvenimą klausimus regione...
Šį darbą sudaro 2507 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!