Pirkėjas nori žinoti, ką gero jam
duos, o ne iš ko jis padarytas.
DŽEKAS NAIDELAS
Kažin kada vėl rinkoje pasirodys nauji skalbimo milteliai?...
ARIEL – labai gadina audinį, trys keturi skalbimai, ir rūbo nebėra; TIDE – nemalonus aromatas, skalbiniai tarsi ilgą laiką pabuvoję nevėdintoje patalpoje; REX – neišskalbia įsisenėjusių dėmių ir labai pigūs. Kažin ar geri... IXI – sudėtyje nėra vandens minkštinimo priemonių ir taip pat labai pigūs...
Toks gaminių savybių vertinimas gana dažnas reiškinys renkantis prekes ar paslaugas. Mums vartotojams visuomet gana svarbu, jog prekės atitinkamos savybės tenkintų mūsų poreikius ir mes jaustume emocinį bei fizinį pasitenkinimą. Kai rinkoje esančios prekės ar paslaugos nebetenkina mūsų, kaip vartotojų, poreikių, esame linkę sumažinti savo vartojimą (ypač jei tai ne pirmo būtinumo prekė) arba rinktis visiškai naują prekę. Gamintojai bei paslaugų tiekėjai, numatydami galimą vartotojo poreikių pasikeitimą, skuba siūlyti naujas prekes ar paslaugas, kurios tenkintų mūsų – vartotojų naujus poreikius.
Tačiau kaip ten bebūtų naujų gaminių kūrimas ir siūlymas vartotojui nėra toks paprastas ir lengvas dalykas. Gamintojas, norėdamas pasiūlyti vartotojams naują gaminį, turi: pirma – žinoti, kokio gaminio vartotojas nori, t.y. nuspėti jo atsiradusius naujus poreikius; antra – atlikti tyrimus, susijusius su jau esamais rinkoje gaminiais, bei atlikti įmonės veiklos analizę; trečia – turėti laisvų lėšų, nes naujo gaminio kūrimas reikalauja daug išlaidų (ypač pirmuosiuose kūrimo etapuose); ketvirta – būti kūrybingas, t.y. “priversti” vartotoją pirkti jo prekes, o ne konkurento.
Prekė – visa tai, kas gali patenkinti vartotojo poreikius ir tai, kas siūloma rinkai siekiant pritraukti vartotojų dėmesį, plėtoti vartojimą, įskaitant fizinius objektus, paslaugas ir idėjas.
Kiekviena perkama prekė tenkina tam tikrus poreikius ir teikia vartotojui naudą. Todėl vartotoją pirmiausia domina teikiama nauda ir poreikių patenkinimas. Taigi prekė – tai įvairiausių savybių rinkinys, galintis patenkinti vartotoją. Kai tarp šių savybių įsiterpia daug pardavėjų veiksmų, prekė gali virsti neapčiuopiama paslauga. Tačiau savo pagrindiniu bruožu – sugebėjimu tenkinti poreikius – paslaugos niekuo...
Šį darbą sudaro 4421 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!