Analizės

Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai

9.2   (2 atsiliepimai)
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 1 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 2 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 3 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 4 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 5 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 6 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 7 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 8 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 9 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 10 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 11 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 12 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 13 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 14 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 15 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 16 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 17 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 18 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 19 puslapis
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pirkėjas nori žinoti, ką gero jam
duos, o ne iš ko jis padarytas.
DŽEKAS NAIDELAS
Kažin kada vėl rinkoje pasirodys nauji skalbimo milteliai?...
ARIEL – labai gadina audinį, trys keturi skalbimai, ir rūbo nebėra; TIDE – nemalonus aromatas, skalbiniai tarsi ilgą laiką pabuvoję nevėdintoje patalpoje; REX – neišskalbia įsisenėjusių dėmių ir labai pigūs. Kažin ar geri... IXI – sudėtyje nėra vandens minkštinimo priemonių ir taip pat labai pigūs...
Toks gaminių savybių vertinimas gana dažnas reiškinys renkantis prekes ar paslaugas. Mums vartotojams visuomet gana svarbu, jog prekės atitinkamos savybės tenkintų mūsų poreikius ir mes jaustume emocinį bei fizinį pasitenkinimą. Kai rinkoje esančios prekės ar paslaugos nebetenkina mūsų, kaip vartotojų, poreikių, esame linkę sumažinti savo vartojimą (ypač jei tai ne pirmo būtinumo prekė) arba rinktis visiškai naują prekę. Gamintojai bei paslaugų tiekėjai, numatydami galimą vartotojo poreikių pasikeitimą, skuba siūlyti naujas prekes ar paslaugas, kurios tenkintų mūsų – vartotojų naujus poreikius.
Tačiau kaip ten bebūtų naujų gaminių kūrimas ir siūlymas vartotojui nėra toks paprastas ir lengvas dalykas. Gamintojas, norėdamas pasiūlyti vartotojams naują gaminį, turi: pirma – žinoti, kokio gaminio vartotojas nori, t.y. nuspėti jo atsiradusius naujus poreikius; antra – atlikti tyrimus, susijusius su jau esamais rinkoje gaminiais, bei atlikti įmonės veiklos analizę; trečia – turėti laisvų lėšų, nes naujo gaminio kūrimas reikalauja daug išlaidų (ypač pirmuosiuose kūrimo etapuose); ketvirta – būti kūrybingas, t.y. “priversti” vartotoją pirkti jo prekes, o ne konkurento.
Prekė – visa tai, kas gali patenkinti vartotojo poreikius ir tai, kas siūloma rinkai siekiant pritraukti vartotojų dėmesį, plėtoti vartojimą, įskaitant fizinius objektus, paslaugas ir idėjas.
Kiekviena perkama prekė tenkina tam tikrus poreikius ir teikia vartotojui naudą. Todėl vartotoją pirmiausia domina teikiama nauda ir poreikių patenkinimas. Taigi prekė – tai įvairiausių savybių rinkinys, galintis patenkinti vartotoją. Kai tarp šių savybių įsiterpia daug pardavėjų veiksmų, prekė gali virsti neapčiuopiama paslauga. Tačiau savo pagrindiniu bruožu – sugebėjimu tenkinti poreikius – paslaugos niekuo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4421 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Gaminių atnaujinimą lemiantys veiksniai ir sistema 4
  • 2. Gaminio marketingas ir naujų gaminių kūrimas 7
  • 3. Pirkėjų elgsenos analizė – marketingo pagrindas 11
  • 4. Naujų gaminių reikalingumas įmonės gamintojos požiūriu 13
  • 4.1. Gaminio gyvybinis ciklas 13
  • 4.2. Ciklo tipai 15
  • 4.3. Gamybinės programos struktūros analizė 16
  • 4.4. Portfolio analizė 18
  • Išvados 20
  • Literatūra 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4421 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 21 psl., (4421 ž.)
  • Word failas 190 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt