Pristatymai

Naujų prekių kūrimo procesas

9.8   (3 atsiliepimai)
Naujų prekių kūrimo procesas 1 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 2 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 3 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 4 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 5 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 6 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 7 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 8 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 9 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 10 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 11 puslapis
Naujų prekių kūrimo procesas 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Keičiantis situacijai rinkoje ir vidinėms galimybėms, įmonės nuolat atnaujina savo prekių asortimentą. Naujų prekių kūrimas susijęs su didele rizika. Sumažinti riziką padeda nuoseklus prekių planavimas, jų kūrimo organizavimas ir valdymas.
• 1.Naujų prekių kūrimo strategijos formavimas.
• 2.Idėjų generavimas.
• 3.Idėjų atranka ir patikrinimas.
• 4.Komercinė atrinktų idėjų analizė.
• 5. Prekės sukūrimas.
• 6.Prekės testavimas.
• 7.Prekės pateikimas rinkai.
• 8.Prekės sėkmės rinkoje kontrolė.
1.Naujų prekių kūrimo strategija.
• Ji apibrėžia naujų prekių kūrimo tikslus; atskirų naujų prekių kategorijų svarbą, siekiant nustatytų tikslų ir atrankos kriterijus, kuriais remiantis turi būti parenkamos naujų prekių idėjos ir koncepcijos.
2.Idėjų generavimas.
• Tai sisteminga naujų prekių idėjų paieška.
• Šio naujų prekių kūrimo proceso etapo tikslas – sukaupti kuo daugiau idėjų.
3. Idėjų atranka ir patikrinimas.
• Atskiria geras prekių idėjas nuo blogų. Tuo siekiama kuo anksčiau atsisakyti neracionalių idėjų ir taupyti įmonės išteklius.
• Atrankos metu analizuojama, kaip idėja atitinka technines, finansines ir organizacines įmonės galimybes.
• Tikrinimo metu siekiama išsiaiškinti, kaip idėja atitinka vartotojų poreikius.
4.Komercinė atrinktų idėjų analizė.
• Ji apima marketingo strategijos formavimą ir prekės pardavimo galimybių analizę. Formuojant marketingo strategiją, parenkama tikslinė...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 393 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
12 psl., (393 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros pristatymas
  • 12 psl., (393 ž.)
  • Skaidrės 52 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt