Pardavimo teorijos stengiasi paaiškinti, kodėl pirkėjai perka prekes, ir į tai atsižvelgus, parinkti atitinkamus pardavimo agentų veiksmus.
Interest – susidomėjimas
Desire – troškimas
Action – veiksmas
Satisfaction – pasitenkinimas
Stimulo ir reakcijos
Reikia sudaryti tinkamas aplinkybes deramai parinkti stimulus, numatant, kokią reakciją jie gali sukelti pirkėjui.
Poreikio patenkinimo
Svarbiausia – nustatyti prekės patrauklumą ir surasti galimybes susieti ją su pirkėjo poreikiais.
Poreikis sprendimas pirkimas pasitenkimas
Nuotaikos teorija
Svarbiausia – pardavimo agento entuziazmas, asmenybė, profesionali atmosfera pardavimo metu.
Giluminė teorija
Motyvai – stiprūs vidiniai veiksniai stimulai, turintys įtakos pirkėjo reakcijai. Postūmiai – veiksmai, nulemiantys pirkėjo reakcijos momentą. Reakcija – pirkėjo elgesys. Sustiprinimas – kiekvienas veiksmas, sustiprinantis pirkėjo ketinimą pirkti.
Į pirkėją orientuotas pardavimo procesas
Svarbiausia įtikinti pirkėją, kad pardavimo agentas nori padėti išspręsti jo problemą.
Partizaninis marketingas
Prioritetas turėtų būti teikiamas ne pinigams, o laikui, energijai ir vaizduotei. Siūloma pamiršti laikinai konkurenciją ir ieškoti galimybių bendradarbiauti su kitomis įmonėmis.
SPIN modelis
Situation questions – esamos situacijos įvertinimo klausimai
Problem quastions – problemos identifikavimo klausimai
Implication questions – įsigilinimo klausimai
Need-payof questions – klausimai, įvertinantys apsisprendimo vertę.
Prekybos įmonės orientacijos į pirkėjus programa turi tapti pagrindine veiklos kryptimi, sujungiančia organizacinę struktūrą, sistemas, darbuotojus, lyderius kovoje už pirkėjo poreikių tenkinimą siekiant pelno.
Bendrovės, orientuotos į pirkėjus darbuotojai žino, kad poreikių patenkinimas yra svarbiausias tikslas ir privalo sutelkti dėmesį ne į pačias prekes, o į pirkėjų poreikius.
KLAIDINGAS POŽIŪRIS TEISINGAS POŽIŪRIS
Bendrovė – „nugara į pirkėjus“ Bendrovė – „veidu į pirkėjus“
Sukurti konkurencinį pranašumą, duodant pirkėjams tai, ko jie nori, taps įmanoma tik visą bendrovės valdymą pasukus „veidu į pirkėjus“.
Kaip vartotojas apsisprendžia pirkti
Šiuolaikinės įmonės sėkmę rinkoje lemia vartotojai, tai yra žmonės, perkantys įmonės prekes ar paslaugas arba jų neperkantys. Prekės ir paslaugos, kuriuos netenkina vartotojų poreikių, yra neperkamos ir išstumiamos iš rinkos.
Žmonių bruožai pasireiškiantys perkant ir kaip padaryti, kad jie pirktų tik pas jus
Jie priima emocionalius sprendimus
Daug kas mano, kad pirkėjai priima sprendimus po ilgų ir loginio pobūdžio apmąstymų. Iš tikro, dažnai sprendimai daromi remiantis emocijomis ar poreikiais. Taigi, pateikiant pirkėjui...
Šį darbą sudaro 1463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!