Kursiniai darbai

Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos"

9.6   (3 atsiliepimai)
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 1 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 2 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 3 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 4 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 5 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 6 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 7 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 8 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 9 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 10 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 11 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 12 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 13 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 14 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 15 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 16 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 17 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 18 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 19 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kosmetikos ,,Eurokos“ parduotuvės tikslas - padėti išsaugoti natūralų grožį, žavesį, pabrėžti patraukliausius bruožus. Darbuotojai siekia, kad mūsų parduotuvė “Eurokos” taptų Jums vieta, kur būtų galėtute atsipalaiduoti, pamiršti visus rūpesčius bei pasinerti į grožio pasaulį. Čia turi būti sukurta jauki aplinka, kurioje žmonės neskubėdami galėtų išsirinkti kosmetikos priemones, pasitarti dėl odos bei plaukų priežiūros.
,,Eurokos“ tinklo dydis ir prieinamumas, taip pat ypatingai patrauklios kainos suteikia galimybę kiekvienam patenkinti savo poreikį būti švariu ir gražiu.
Kad patenkintu klientų lūkesčius labai svarbu žinoti kosmetikos vartotojų elgseną ,,Eurokos“ parduotuvėje. Parduotuvėje stengiamasi padaryti viską, kad kiekvienas pirkėjas liktų patenkintas prekių kokybe bei aptarnavimu.

20
2.4. Kosmetikos parduotuvės ,,Eurokos“ vartotojų elgseną sąlygojantys išoriniai veiksniai ..
21
2.4.1. Kultūrinės aplinkos poveikio nustatymas .......................................................................
21
2.4.2. Ekonominės aplinkos poveikio nustatymas ....................................................................
23
2.5. Kosmetikos parduotuvės ,,Eurokos“ vartotojų elgseną sąlygojantys vidiniai veiksniai ....
24
2.5.1. Vartotojo kontaktavimo su prekybiniu personalu įvertinimas ........................................
24
2.5.2. Vartotojų motyvacijos ir prioritetai ................................................................................
24
IŠVADOS ......................................................................................................................................
25
LITERATŪRA ..............................................................................................................................
26
ĮVADAS
Tyrimo tikslas - išsiaiškinti kosmetikos parduotuvės ,,Eurokos“ vartotojų elgsenai būdingus bruožus ir identifikuoti vartotojų elgseną lemiančius veiksnius.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti lankymosi ,,Eurokos“ parduotuvėje tikslus.
2. Išsiaiškinti vartotojų elgseną sąlygojančius vidinius ir išorinius veiksnius.
3. Išanalizuoti ekonominės aplinkos poveikį vartotojų elgsenai.
Tyrimo objektas. Kosmetikos parduotuvės ,,Eurokos“ esami ir potencialūs vartotojai.
Tyrimo problema. Besikeičiantys klientų poreikiai formuoja vis didesnius reikalavimus.
Laikai, kai vartotojai negalėdavo patenkinti savo poreikių dėl mažos prekių pasiūlos, praėjo, todėl kiekviena įmonė turi žinoti, kokiomis savybėmis pasižymi jos produkcijos vartotojai, kokiomis priemonėmis jį galima paskatinti pirkti.
Tyrimo hipotezė. Nežinant kosmetikos vartotojų elgsenos parduotuvėje ,,Eurokos“ galima netekti nemažai pirkėjų, kurie gali rinktis kitas kosmetikos parduotuves.
Metodologija. Tyrimui naudota raštiška parduotuvės pirkėjų apklausa, ,,Eurokos“ parduotuvių tinklo vidaus dokumentai.
Metodai.
1. Informacija apie vartotojo elgsenos teoriją;
2. Informacija apie vartotojų elgseną įtakojančius veiksnius;
3. informacija apie makroekonominius vartotojų elgsenos veiksnius;
4. Analizės rezultatų įvertinimas.
Temos aktualumas.
Parduotuvėse, kuriose prekiaujama savitarna, sumažėja tiesioginis kontaktas su vartotoju. Norint, kad verslas sektųsi, reikia žinoti vartotojų poreikius, jų nuomonę. Kokia gali būti verslo sėkmė, jei įstaigoje neatliekami tyrimai ir neišsiaiškinama kokie veiksniai įtakoja pirkėją.
Rezultatų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5151 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. VARTOTOJŲ ELGSENOS TEORIJOS
  • 1.1. Vartotojų elgsena.
  • 1.2. Vartotojų elgseną sąlygojantys veiksniai
  • 1.2.1. Išoriniai vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai .
  • 1.2.2. Vidiniai vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai .
  • 1.3. Vartotojų prekių pirkimo procesas .
  • 1.4. Makroekonominiai vartotojų elgsenos tyrimo aspektai .
  • 1.4.1. Naudingumo teorija ..
  • 1.4.2. Elastingumo teorija
  • 1.4.3. Paklausos elastingumą kainai lemiantys veiksniai
  • 2. VARTOTOJŲ ELGSENOS TYRIMAS PARDUOTUVĖJE ,,EUROKOS“ ..
  • 2.1. ,,Eurokos parduotuvės veiklos analizė .
  • 2.2. Vartotojų elgsenos tyrimo kosmetikos parduotuvėje ,,Eurokos“ metodologija
  • 2.3. Kosmetikos parduotuvės ,,Eurokos“ vartotojų elgesio įvertinimas ..
  • 2.3.1. Vartotojų demografinių savybių ir jų įtakos pirkimo intensyvumui įvertinimas
  • 2.3.2. Vartotojų lojalumo įvertinimas
  • 2.3.3. Vartotojų lankymosi kosmetikos parduotuvėje ,,Eurokos“ tikslas ..
  • 2.3.4. Informacijos pasiekimas komunikaciniais kanalais bei rėmimo priemonėmis įvertinimas ..

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (5151 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 26 psl., (5151 ž.)
  • Word failas 562 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt