Tyrimai

Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas

9.4   (2 atsiliepimai)
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 1 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 2 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 3 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 4 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 5 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 6 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 7 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 8 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 9 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 10 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 11 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 12 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 13 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 14 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 15 puslapis
Kosmetikos vartotojų marketingo tyrimas 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

„Eurokos” kosmetikos vartotojai.
Mažėjanti kosmetikos priemonių paklausa.
Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie „Eurokos” kosmetikos marketingo kompleksą.
Išsiaiškinti veiksnius skatinančius kosmetikos priemonių pirkimą „Eurokos” parduotuvėse.
Išsiaiškinti, ar vartotojai domisi perkamos ir naudojamos kosmetikos sudėtimi.
Išsiaiškinti, ar vartotojus tenkina „Eurokos” kosmetikos priemonių asortimentas.
Išsiaiškinti, kaip vartotojai vertina kosmetikos priemonių kainas „Eurokos” parduotuvėse.
5. Hipotezės:
80% respondentų dažniausiai perka/ vartoja plaukų priežiūros kosmetikos priemones.
60% respondentų mano, kad „ Max Factor“ gamintojo „Eurokos” kosmetikos priemonės yra kokybiškiausios.
70% respondentų atsižvelgia į kosmetikos priemonės kainą bei kokybę.
30% respondentų renkasi pačias pigiausias kosmetikos priemones „Eurokos” parduotuvėse.
6. Tyrimo metodas:
Kiekybinis tyrimo metodas.
Parengiau anketą, kurioje atsispindi vartotojų nuomonė apie „Eurokos” kosmetikos priemonių kainas, asortimentą bei kokie veiksniai skatina juos pirkti „Eurokos” parduotuvėse. Apklausos anketą sudariau iš 20 klausimų. Apklausiau 10 respondentų.
Imties dydį skaičiavau pagal formulę skirtą mažos visumos (iki 50 000 narių) imties dydžio nustatymus (V. Dikčius,2006).
1 formulė
n – reikiamos imties dydis
z - standartinės paklaidos dydžio vienetai esant normaliam pasiskirstymui, kuris atitiks norimą patikimumo laipsnį (kai patikimumo laipsnis 95%, z=1,96; kai patikimumo laipsnis)
e - atrankos klaida (max skirtumas tarp imties ir visumos proporcijų)
p - visumos proporcijos, kurios atitinka tyrėją dominančias charakteristikas.
N – generalinis visumos dydis
Aš planavau apklausti 1000 žmonių, siekdama gauti 95% patikimumo laipsnį. Norima atrankos klaida 3%, bei visumos proporcija 50%. Kiek žmonių turėtų dalyvauti tyrime?
Tyrime turėtų dalyvauti 516 žmonių, tačiau aš apklausiau tik 10 respondentų.
KIEKYBINIO TYRIMO REZULTATAI IR JŲ ANALIZĖ
80% apklaustųjų buvo moterys. Aiškiai matyti, kad tai sudarė didesnę apklaustų respondentų dalį. (žr. 1 pav.)
1 pav. Respondentų lytis
Daugiausiai apklaustųjų buvo 19 ir 22 metų amžiaus, tai sudarė 60%. Iš apklaustų respondentų 31 metų amžiaus ir daugiau nebuvo. (žr. 2 pav.)
2 pav. Respondentų amžius
Daugiau nei pusė apklaustųjų buvo studentai, tai sudarė 60%. Bedarbiai ir pensininkai apklausoje nedalyvavo. (žr. 3 pav.)
3 pav. Respondentų socialinė padėtis
Dauguma apklaustųjų yra nevedę/ neištekėjusios, tai sudarė 70%. (žr. 4 pav.)
4 pav. Respondentų šeimyninė padėtis
Didžioji dalis, net 60% respondentų gyvena mieste. Kaime gyvena 30% ,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1053 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TYRIMO METODIKA 3
  • KIEKYBINIO TYRIMO REZULTATAI IR JŲ ANALIZĖ 5
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI 15
  • LITERAŪROS SĄRAŠAS 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (1053 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 16 psl., (1053 ž.)
  • Word failas 152 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt