„Eurokos” kosmetikos vartotojai.
Mažėjanti kosmetikos priemonių paklausa.
Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie „Eurokos” kosmetikos marketingo kompleksą.
Išsiaiškinti veiksnius skatinančius kosmetikos priemonių pirkimą „Eurokos” parduotuvėse.
Išsiaiškinti, ar vartotojai domisi perkamos ir naudojamos kosmetikos sudėtimi.
Išsiaiškinti, ar vartotojus tenkina „Eurokos” kosmetikos priemonių asortimentas.
Išsiaiškinti, kaip vartotojai vertina kosmetikos priemonių kainas „Eurokos” parduotuvėse.
5. Hipotezės:
80% respondentų dažniausiai perka/ vartoja plaukų priežiūros kosmetikos priemones.
60% respondentų mano, kad „ Max Factor“ gamintojo „Eurokos” kosmetikos priemonės yra kokybiškiausios.
70% respondentų atsižvelgia į kosmetikos priemonės kainą bei kokybę.
30% respondentų renkasi pačias pigiausias kosmetikos priemones „Eurokos” parduotuvėse.
6. Tyrimo metodas:
Kiekybinis tyrimo metodas.
Parengiau anketą, kurioje atsispindi vartotojų nuomonė apie „Eurokos” kosmetikos priemonių kainas, asortimentą bei kokie veiksniai skatina juos pirkti „Eurokos” parduotuvėse. Apklausos anketą sudariau iš 20 klausimų. Apklausiau 10 respondentų.
Imties dydį skaičiavau pagal formulę skirtą mažos visumos (iki 50 000 narių) imties dydžio nustatymus (V. Dikčius,2006).
1 formulė
n – reikiamos imties dydis
z - standartinės paklaidos dydžio vienetai esant normaliam pasiskirstymui, kuris atitiks norimą patikimumo laipsnį (kai patikimumo laipsnis 95%, z=1,96; kai patikimumo laipsnis)
e - atrankos klaida (max skirtumas tarp imties ir visumos proporcijų)
p - visumos proporcijos, kurios atitinka tyrėją dominančias charakteristikas.
N – generalinis visumos dydis
Aš planavau apklausti 1000 žmonių, siekdama gauti 95% patikimumo laipsnį. Norima atrankos klaida 3%, bei visumos proporcija 50%. Kiek žmonių turėtų dalyvauti tyrime?
Tyrime turėtų dalyvauti 516 žmonių, tačiau aš apklausiau tik 10 respondentų.
KIEKYBINIO TYRIMO REZULTATAI IR JŲ ANALIZĖ
80% apklaustųjų buvo moterys. Aiškiai matyti, kad tai sudarė didesnę apklaustų respondentų dalį. (žr. 1 pav.)
1 pav. Respondentų lytis
Daugiausiai apklaustųjų buvo 19 ir 22 metų amžiaus, tai sudarė 60%. Iš apklaustų respondentų 31 metų amžiaus ir daugiau nebuvo. (žr. 2 pav.)
2 pav. Respondentų amžius
Daugiau nei pusė apklaustųjų buvo studentai, tai sudarė 60%. Bedarbiai ir pensininkai apklausoje nedalyvavo. (žr. 3 pav.)
3 pav. Respondentų socialinė padėtis
Dauguma apklaustųjų yra nevedę/ neištekėjusios, tai sudarė 70%. (žr. 4 pav.)
4 pav. Respondentų šeimyninė padėtis
Didžioji dalis, net 60% respondentų gyvena mieste. Kaime gyvena 30% ,...
Šį darbą sudaro 1053 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!