Tyrimai

Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove"

9.8   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 1 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 2 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 3 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 4 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 5 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 6 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 7 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 8 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 9 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 10 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 11 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 12 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 13 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 14 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 15 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 16 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 17 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 18 puslapis
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove" 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Gavome užduotį atlikti marketingo tyrimą. Pasirinkome „DOVE“ prekinį ženklą. Tokį mūsų pasirinkimą lėmė, tai, jog šis prekinis ženklas visai neseniai nebuvo toks populiarus kaip kiti: „Loreal“, „Nivea“, tačiau dabar vis dažniau didžiuosiuose prekybos centruose mes pastebime dideles reklamines kampanijas, kurių iškabos skelbia, kad „Dove – rūpinasi Jumis“. O kitos grožio industrijos kompanijos gaminančios panašius gaminius lyg ir nublanksta. Todėl mums buvo labai įdomu išsiaiškinti „DOVE“ prekinio ženklo žinomumą.
21 – ame amžiuje ne vienas žmogus pasimeta dideliame informacijos sraute. Visur mus supa „visagalė“ reklama, kuri pasitinka tik pabudus ir važiuojant į darbą - palieka tik tuomet, kai būname jau kietai įmigę. Bet ji mums reikalinga. Žmonija jos nekenčia lygiai taip pat kaip ir neįsivaizduoja savo gyvenimo be jos.
Surasta įvairiausių būdų kaip išskirtinai galima būtų „prastumti“ savo prekę į rinką ir įgauti svarbią vietą kliento pasąmonėje. Rinkoje jau paplito tokie reklamos būdai kaip reklamobiliai (velomobiliai su šviečiančiais stendais, kuriuose puikuojasi vienos ar kitos įmonės prekinis ženklas), plazminiai reklamos ekranai viešajame transporte, prekybos centruose, lauko stenduose.
Mūsų tiriamo „Dove“ prekinio ženklo atstovai pasirinko įprastesnį ir daug kam pažįstamą prezentacijų būdą. Jo metu Lietuvos prekybos centruose moterys buvo kviečiamos pasitikrinti savo odos būklę prieš ir po „Dove“ kūno losjono naudojimo. Taip pat buvo dovanojamas vienas naujausių „Dove“ prekinio ženklo gaminių.
Daugelis moterų tiesiog buvo priverstos atsisakyti savo įprastų kūno priežiūros priemonių ir išbandyti nemokamai siūlomą „Dove“ kūno losjoną.
Šiuo tyrmu tikimės nustatyti „Dove“ prekinio ženklo žinomumą ir išsiaiškinti kurie iš šio ženklo gaminių yra populiariausi bei kas labiausiai skatina moteris naudoti šiuos gaminius.
Ar dažnai šiandien pagaunate save svarstant, kurį pasirinkti iš dviejų, atrodo, visai vienodų pasiūlymų? Daugiau kaip iš dviejų labai panašių prekių? Gal net iš nesibaigiančios lentynos spalvingų pakuočių su įvairiais ženklais, kai jums paprasčiausiai tereikia nusipirkti, tarkim, arbatos? Galima bandyti mąstyti racionaliai, ieškoti svarių argumentų ar pildyti netrumpą sąrašėlį “už ir prieš“, bet aišku tik...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5397 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (5397 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 19 psl., (5397 ž.)
  • Word failas 138 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt