Temos aktualumas. Produktų kainos kasdien smarkiai kyla. UAB “N“ taip pat priverstas didinti savo produkcijos kainas. Didina kainos dėl išaugusių degalų, elektros kainų, o paskutiniųjų metu dėl smarkiai brangstančių maisto produktų įeinančių i konditerijos gaminius tai: miltai, pieno produktai ir kiaušiniai.
Tyrimo problema. Pagrindinė UAB “N“ problema, tai mažejanti prekių apyvarta.
Tyrimo tikslas. Remiantis savo darbo metu gauta patirtimi – išanalizuoti UAB „N“ cukrainės siūlomų prekių asortimentą, apklausti kuo daugiau potencialių pirkėjų, sužinoti jų nuomonę apie “N“ produkcijos kokybę ir vidinį įvaizdi kavinės, įvertinti kokia galimybė yra įmonei didinti prekių apyvartą.
• Išanalizuoti ir įvertinti vidinį įvaizdi cukrainės.
• Atsižvelgiant į analizės išvadas pateikti UAB „N“ efektyvius siūlymus prekių apyvartai didinti.
Tyrimo objektas. UAB „N“ cukraine.
Tyrimo metodas. Vartotojų apklausa pagal sudarytą anketą, stebėjimas, darbo metu suteikta įmonės informacija, statistinių duomenų analizė.
Hipotezė. Prekių asortimentas turi įtakos įmonės veiklos rezultatams.
1. LITERATŪROS ANALIZĖ
Rinkos ekonomika veržia visas įmones konkuruoti tarpusavyje. Galima tik stebėtis, kokiu veeiksmų kartais griebiasi bendrovės, kad gautų bent vieno papildimo kliento dėmesį. Kiekviena pasirinka vis kitokią valdymo strategija. Įdomiausiai yra tai, kad mes – ateinančios kartos verslininkai – galime sy džiaugsmu stebėti, kaip vystosi įmonės praėjus vos 16 metų po Nepriklausomybės atkūrimo. Nuo to laiko visiškai pasikeitė šalies ekonominis gyvenimas. Kiekvieną dieną įmonės turu priimti svarbus sprendimus susijusius su 4 marketingo kompleksi elementais t.y. prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas. Kiekvienas neteisingas sprendimas kainoja įmonėms labai daug.
Verslo vadybos ir marketingo problemas galima spręsti labai įvairiai. Sprendimus galima priimti vadovaujantis vien savo patirtimi ir intuicija. Tačiau netgi tie vadovai, kurie iš pirmo žvilgsnio nesinaudoja merketingo tyrimais, iš šalies lyg ir nepastebint, tikrovėje patys analizuoja, įvertina situociją ir pasiketimus rinkoje, tokiū naudojasi savo sukaupta ir sukurta marketingo informacija.
Klasikinis rinkos tyrimų instrumentas yra apklausa, kurios metu respondentų atsakymai suteikia reikalingą informacija. Rinkos tyrimai atliekami laikantis tam tikrų principų. Jie turi būti ne tik naudingi (efektyvūs), bet ir etiški. Jie turi...
Šį darbą sudaro 3375 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!