Ar dažnai šiandien pagaunate save svarstant, kurį pasirinkti iš dviejų, atrodo, visai vienodų pasiūlymų? Daugiau kaip iš dviejų labai panašių prekių? Gal net iš nesibaigiančios lentynos spalvingų pakuočių su įvairiais ženklais, kai jums paprasčiausiai tereikia nusipirkti, tarkim, arbatos? Galima bandyti mąstyti racionaliai, ieškoti svarių argumentų ar pildyti netrumpą sąrašėlį “už ir prieš“, bet aišku tik viena – produktai, paslaugos, pasiūlymai yra beveik identiški ar labai panašūs.
Kiekviena prekė gali būti apibūdinta pavadinimu, reiškiančiu jos priklausymą tam tikrai prekių grupei (pvz., sąsiuvinis, pieštukas, stalas). Tai tradiciškai susiformavęs grupinis prekės pavadinimas, dažniausiai siejamas su prekių paskirtimi ir beveik nesusijęs nei su konkrečiu gamintoju, nei su prekybininku. Kai kurios firmos gali nuspręsti, kad jas tenkina padėtis, kai jų prekės jokiais specialiais būdais neišskiriamos iš konkuruojančių prekių. Jos tiesiog naudoja bendrinių prekių pavadinimus ir nesistengia prekės identifikuoti tiksliau.
Rinkos sąlygomis firmoms tampa ypač svarbu rasti kuo efektyvesnių konkuravimo būdų. Vienas iš tokių būdų šiandien jau yra ne objektyvus ar aiškiai matomas produkto privalumas, bet prekės ženklas. Tiksliau identifikuoti prekes galima, kai įmonės savo prekes žymi prekės ženklu (angl. Brand).
Šiandien vis dažniau girdime kalbant apie prekių ženklus. Pamėginsiu dar kartą pasiaiškinti, kas yra prekės ženklas – kodėl jis svarbus pačiam vartotojui, kaip sukurti ir formuoti visavertį prekės ženklą.
Pirmieji prekių ženklai atsirado viduramžiais, kai amatininkų ir prekybininkų gildijos iš savo narių reikalavo atitinkamai pažymėti prekes (pvz., taip atsirado apelsinų „Sunkist“ prekės ženklas). Prekių ženklai supaprastino gamybos ir pardavimo apskaitą ir padėjo lengviau išaiškinti nekokybiškų prekių gamintojus. Jungtinėse Amerikos Valstijose pirmieji prekės ženklus pradėjo naudoti užpatentuotų medikamentų gamintojai. Kai kurie JAV funkcionuoja jau ilgiau nei šimtas metų.
1. Prekinis ženklas – prekės pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų derinys, skirti atpažinti vieno pardavėjo ar jų grupės siūlomoms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų prekių ar paslaugų.
2. Prekinis ženklas - tai grafiškai pavaizduotas žymuo, kurio paskirtis – atskirti...
Šį darbą sudaro 4293 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!