Referatai

Reklamos strategija ir planavimas

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos strategija ir planavimas 1 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 2 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 3 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 4 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 5 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 6 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 7 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 8 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 9 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 10 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 11 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 12 puslapis
Reklamos strategija ir planavimas 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lietuvių kalboje naudojamas terminas „reklama“ kildinamas iš lot. Reclamo – rėkiu. Anglų kalboje šia prasme naudojamas žodis „advert“ (advertising, advertise – reklamuoti, skelbti, pranešti) – atkreipti dėmesį į save. Vokiečiai šiam reikalui naudoja terminą Werbung – agitacija, verbavimas.
Reklama iš tikrųjų yra dėmesio atkreipimas įvairiausiai būdais, turint tikslą pranešti ką nors: apie prekes, renginius, paslaugas ir t. t.
Įvairiose epochose reklamos tikslas buvo tas pats – supažindinti vartotoją su prekėmis, paslaugomis, idėjomis. Ilgainiui keitėsi technologijos, tobulėjo informavimo priemonės, gausėjo žiniasklaidos kanalų. Žiniasklaida visoms gyvenimo sritims daro, darė ir darys milžinišką įtaką. Taip pat ir reklama, naudodamasi žiniasklaida kaip skleidimo priemone, buvo, yra ir bus skvarbi galinga jėga, formuojanti nuostatas ir žmonių elgesį visame civilizuotame pasaulyje.
Darbo tikslas – išanalizuoti reklamos strategiją bei planavimą.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti reklamos strategijos ir planavimo samprata.
2. Aprašyti reklamos strategiją ir planavimą.
3. Pateikti reklamos strategijos planą, reklamos biudžeto sudarymo principus.
Tyrimo objektas. Reklamos strategija ir planavimas
I. Strategijos ir planavimo samprata
Reklama – ir mokslas, ir menas. Menas, nes kuriamos puikios, raiškios žinutės. Mokslas – nes būdingas strateginis mąstymas, kai iš alternatyvių strategijų atrenkama geriausia. Reklamos žinutės nekuriamos vien tam, kad būtų išlietas netikėtas įkvėpimas ir suteiktas malonumas skaitytojui, estetinis ar dvasinis pasitenkinimas. Reklaminės žinutės skirtos konkretiems įmonės marketingo tikslams pasiekti pagal priimtas įmonės strategijas. Visa tai atliekama strateginio planavimo metu.
Strateginis planavimas – tai sprendimų ruošimo menas, tikslų nustatymo procesas – ko norime pasiekti; strategijos pasirinkimas – kaip pasiekti; taktikos numatymas – kokiomis priemonėmis visa tai įgyvendinti per tam tikrą laiką. Visą šį planavimo procesą galima pavaizduoti grafiškai (žr. 1 pav.).
1 pav. Visų lygių strateginis planavimas [1, p.262]
Strateginis planavimas apima verslo planą, funkcinius planus (marketingo, finansų), specifinius planus (paskirstymo, reklamos).
II. Reklamos strategija ir planavimas
2.1 Verslo planas
Verslo planas dažniausiai ruošiamas atskiram įmonės padaliniui arba strateginiams verslo vienetui, įmonei (žr. 2 pav.).
2 pav. Verslo plano paruošimo procesas verslo įmonėje [1, p. 263]
Įmonės misijos nustatymas –...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2149 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas3
  • 1. Strategijos ir planavimo samprata 4
  • 2. Reklamos strategija ir planavimas 5
  • 2.1 Verslo planas 5
  • 2.2 Marketingo planas 6
  • 2.3 Reklamos planas 7
  • 3. Reklamos biudžeto sudarymo principai10
  • Išvados12
  • Literatūros sąrašas..13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2149 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 13 psl., (2149 ž.)
  • Word failas 143 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt