Lietuvių kalboje naudojamas terminas „reklama“ kildinamas iš lot. Reclamo – rėkiu. Anglų kalboje šia prasme naudojamas žodis „advert“ (advertising, advertise – reklamuoti, skelbti, pranešti) – atkreipti dėmesį į save. Vokiečiai šiam reikalui naudoja terminą Werbung – agitacija, verbavimas.
Reklama iš tikrųjų yra dėmesio atkreipimas įvairiausiai būdais, turint tikslą pranešti ką nors: apie prekes, renginius, paslaugas ir t. t.
Įvairiose epochose reklamos tikslas buvo tas pats – supažindinti vartotoją su prekėmis, paslaugomis, idėjomis. Ilgainiui keitėsi technologijos, tobulėjo informavimo priemonės, gausėjo žiniasklaidos kanalų. Žiniasklaida visoms gyvenimo sritims daro, darė ir darys milžinišką įtaką. Taip pat ir reklama, naudodamasi žiniasklaida kaip skleidimo priemone, buvo, yra ir bus skvarbi galinga jėga, formuojanti nuostatas ir žmonių elgesį visame civilizuotame pasaulyje.
Darbo tikslas – išanalizuoti reklamos strategiją bei planavimą.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti reklamos strategijos ir planavimo samprata.
2. Aprašyti reklamos strategiją ir planavimą.
3. Pateikti reklamos strategijos planą, reklamos biudžeto sudarymo principus.
Tyrimo objektas. Reklamos strategija ir planavimas
I. Strategijos ir planavimo samprata
Reklama – ir mokslas, ir menas. Menas, nes kuriamos puikios, raiškios žinutės. Mokslas – nes būdingas strateginis mąstymas, kai iš alternatyvių strategijų atrenkama geriausia. Reklamos žinutės nekuriamos vien tam, kad būtų išlietas netikėtas įkvėpimas ir suteiktas malonumas skaitytojui, estetinis ar dvasinis pasitenkinimas. Reklaminės žinutės skirtos konkretiems įmonės marketingo tikslams pasiekti pagal priimtas įmonės strategijas. Visa tai atliekama strateginio planavimo metu.
Strateginis planavimas – tai sprendimų ruošimo menas, tikslų nustatymo procesas – ko norime pasiekti; strategijos pasirinkimas – kaip pasiekti; taktikos numatymas – kokiomis priemonėmis visa tai įgyvendinti per tam tikrą laiką. Visą šį planavimo procesą galima pavaizduoti grafiškai (žr. 1 pav.).
1 pav. Visų lygių strateginis planavimas [1, p.262]
Strateginis planavimas apima verslo planą, funkcinius planus (marketingo, finansų), specifinius planus (paskirstymo, reklamos).
II. Reklamos strategija ir planavimas
2.1 Verslo planas
Verslo planas dažniausiai ruošiamas atskiram įmonės padaliniui arba strateginiams verslo vienetui, įmonei (žr. 2 pav.).
2 pav. Verslo plano paruošimo procesas verslo įmonėje [1, p. 263]
Įmonės misijos nustatymas –...
Šį darbą sudaro 2149 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!