Referatai

Paslaugų klasifikavimas

9.6   (2 atsiliepimai)
Paslaugų klasifikavimas 1 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 2 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 3 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 4 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 5 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 6 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 7 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 8 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 9 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 10 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 11 puslapis
Paslaugų klasifikavimas 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Per pastarąjį dešimtmetį paslaugų sektorius sparčiai plėtojosi, paslaugos tapo kokybiškesnės, greičiau prieinamos. Paslaugų plėtrą lėmė gerėjantis žmonių gyvenimas, pajamų didėjimas, naujosios technologijos.
Paslauga tai tokia veikla, kurios viena iš funkcinių paskirčių - pagalba vartotojui. Tai veiklos, skirtos vartotojų sunkumams įveikti ir vykstančios jam ir personalui arba organizacijai priklausančioms fizinėms gėrybėms sąveikaujant, visuma. Apibendrinus daugumą paslaugos apibrėžimų, galima teigti, kad paslauga visų pirma yra procesas, kai vyksta vartotojo ir personalo sąveika, todėl yra svarbu, kad organizacijos darbuotojai gerai išmanytų savo darbą, nes nuo to priklauso ar vartotojas pasirinks tam tikras organizacijos siūlomas paslaugas.
Paslaugų veikla yra labai įvairiapusė, todėl atsiranda būtinybė šias veiklos rūšis suskirstyti į tam tikras grupes pagal jas jungiančius požymius, t.y. išskirti atskiras paslaugų veiklos rūšis arba šakas. Tokių požymių yra daug ir įvairių, todėl yra daug paslaugų klasifikacijos sistemų. Klasifikavimas – tai objektų visumos skaidymas į grupes (klases) pagal vieną ar kelis požymius. Paslaugų klasifikavimas padeda vartotojui greičiau suvokti kokios paslaugos jam reikia, kokio rezultato jis tikisi, o organizacijai – paslaugų klasifikavimas gali padėti greičiau įgyvendinti numatytus tikslus.
Darbo objektas. Paslaugų klasifikavimas.
Darbo tikslas. Išanalizuoti paslaugų klasifikavimo sistemas.
1. Apibūdinti paslaugų sampratą.
2. Išnagrinėti paslaugų klasifikavimą pagal įvairius požymius.
1. PASLAUGŲ SAMPRATA
Apibrėžti paslaugos sampratą yra vienas sudėtingesnių paslaugų teorijos uždavinių, iki šiol nėra vieningo apibrėžimo, kokia veikla yra vadinama paslauga.
Norint suvokti paslaugų veiklos savitumą, skirtumus nuo industrinės veiklos, pirmiausia būtina patikslinti, kas yra pati paslauga ir kuo ji skiriasi nuo fizinės prekės. Suprasti kuo paslauga skiriasi nuo prekės padės lentelė 1.
Ypač aktuali paslaugų esmės apibrėžimo problema tapo nuo 6-7-ojo dešimtmečio. Mokslinėje paslaugų literatūroje prasidėjo diskusija, kuri iki šiol nėra pasibaigusi.
Paslaugą apibrėžti trukdo ne tik paslaugų įvairovė. Pateikiama paslaugos sąvoka turi daugelį reikšmių, apimančių veiklą nuo asmeninės paslaugos iki paslaugos kaip produkto sudedamosios dalies. Paslaugos sąvokai skirtingose kontekstuose suteikiama nevienoda prasmė. Ji gali reikšti:
1. Pagalbą, malonę, parėmimą, naudojimą (į visa tai įeina ir fiziniai objektai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1885 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. PASLAUGŲ SAMPRATA 4
  • 2. PASLAUGŲ KLASIFIKAVIMAS 5
  • 2.1. Marketinginis paslaugų klasifikavimas 5
  • 2.2. Paslaugų klasifikavimas kontrasto principu 7
  • 2.3. Funkcinis paslaugų klasifikavimas 8
  • 2.4. Urugvajaus klasifikavimo sistema 8
  • Išvados 10
  • Literatūros sąrašas 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (1885 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (1885 ž.)
  • Word failas 126 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt