Kursiniai darbai

Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas

9.8   (3 atsiliepimai)
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 1 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 2 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 3 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 4 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 5 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 6 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 7 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 8 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 9 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 10 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 11 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 12 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 13 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 14 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 15 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 16 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 17 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 18 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 19 puslapis
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nors tarp prekių ir paslaugų išryškėja kai kurie skirtumai, tačiau prekės yra ne tik fiziniai veiksmai, bet ir paslaugos.
Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi. Paslaugų sektoriuje veikia daugybė įvairaus profilio ir dydžio įmonių, kuriose dirba apie du trečdalius visų darbuotojų, jame sukuriama apie 60-70% bendrojo vidaus produkto. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos vaidmens ūkyje augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikai.
Paslaugos kaip prekės savotiškumas, paslaugų rinkos ypatumai, joje didėjanti konkurencija buvo pagrindinės priežastys, lėmusios specialaus paslaugų marketingo atsiradimą.
Nustatyti tikslią ribą tarp materialią, t.y. daiktinę (fizinę), formą turinčių ir tokios formos neturinčių gaminių, vadinamų paslaugomis, nelengva. Šiuolaikinėje rinkoje vis dažniau pateikiamas prekės ir paslaugos derinys, kai daiktinę israišką turintis gaminys susiejamas su materialios išraiškos neturinčiu gaminiu - paslauga.
Visuotinai priimto paslaugos apibrėžimo nėra. Kiekvienas ekonominėje ar marketingo literatūroje pateiktas apibrėžimas vienaip ar kitaip yra ribotas, nes visada atsiranda veiklos rūšių, kurios visuotinai pripažįstamos paslaugomis, tačiau į vieno ar kito autoriaus siūlomą apibrėžimą netelpa. Paprastai apibrėžimuose akcentuojama viena ar kelios paslaugų savybės.
Kiekvieną iš paslaugos savybių būtina aptarti išsamiau, nes nuo jų priklauso paslaugų marketingo ypatumai.
1 schema: Pagrindinės paslaugų savybės [2. gronroos ch., ServiceManagementand Marketing: The Moments ofTruth in Service Compefition, New York: Lexington Books, 1990, p. 298.].
Neapčiuopiamumas. Neapčiuopiamų savybių turi daugelis prekių. Tačiau prekę galima laikyti paslauga tik tuomet, kai šios savybės ima vyrauti, t.y. pasidaro gausesnės ir svarbesnės už apčiuopiamas. Todėl automobilio ar buto remontas, kompiuterinės sistemos įdiegimas ar turistinės kelionės organizavimas neabejotinai yra paslaugos, nors kai kurioms iš jų reikia gana nemažai ,,materialaus" turinio (atsarginių dalių, įvairių medžiagų, transporto priemonių ir pan.).
Vadinamųjų ,,grynų", t.y. visai ar beveik neturinčių materialaus turinio, paslaugų yra palyginti nedaug (konsultacijos, mokymas, informavimas). Tokioms paslaugoms pakanka paties kliento dalyvavimo, o jų rezultatas gali neturėti jokios vizualios išraiškos - tai gali būti, pavyzdžiui, tik pasikeitęs kliento informuotumo lygis.
Nekaupiamumas. Daugelis paslaugų teikiamos ir vartojamos tuo pačiu metu (transportavimas,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4155 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.2
  • 1. Paslaugų esmė, savybės ir klasifikacija.3
  • 2. Paslaugų marketingo ypatumai8
  • 3. Paslaugų įmonių marketingo strategijos.12
  • 4. Prekes lydinčios paslaugos.14
  • 5. Kavinės kūrimas ir valdymas16
  • 5.1. Kavinės kūrimas.16
  • 5.2. Maisto prekių kainos ir nuolaidos.18
  • 5.3. Marketingo galimybių įvertinimas..19
  • Išvados..24
  • Literatūra..25

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (4155 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 27 psl., (4155 ž.)
  • Word failas 192 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt