Referatai

Paslaugų marketingas: turizmas

10   (3 atsiliepimai)
Paslaugų marketingas: turizmas 1 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 2 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 3 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 4 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 5 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 6 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 7 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 8 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 9 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 10 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 11 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 12 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 13 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 14 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 15 puslapis
Paslaugų marketingas: turizmas 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas.
Turizmo paslaugas teikianti įmonė „West Express“, kuri pasirinkta mūsų tiriamojo darbo objektu, organizuoja verslo ir poilsines keliones po visą pasaulį. Šią turizmo paslaugas teikiančią įmonę mes pasirinkome todėl, kad kelionės-viena iš šiuolaikinių ir priimtinų daugeliui žmonių laisvalaikio praleidimo formų. Ši firma žinoma visoje Lietuvoje ir jos teikiamas paslaugas renkasi daugelis žmonių.
Darbo objektas-turizmo paslaugas teikiančios įmonės „West Express“ veikla.
Darbo tikslas-remiantis paslaugų marketingo ypatumais, išanalizuoti šios firmos veiklą.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti turizmo ir turizmo paslaugos sampratą;
2. Atskleisti turizmo aspektus;
3. Išsiaiškinti turizmą lemiančias priežastis;
4. Pateikti turizmo firmos „West Express“ teikiamas paslaugas;
5. Išsiaiškinti šios firmos teikiamų paslaugų pasirinkimo priežastis.
Tyrimo metodai:
1. Literatūros analizė;
2. Sisteminimas;
3. Abstrahavimas;
Pirmoje dalyje trumpai pateikiami skirtingų autorių paslaugos, turizmo ir turizmo paslaugos apibrėžimai, turizmo aspektai bei turizmą lemiantys veiksniai. Šioje dalyje stengiamasi parodyti turizmo skirtumus nuo kitų ūkio šakų.
Antroji dalis skirta turizmo agentūros „West Express“ veiklos tyrimui. Šioje dalyje pateikiama viena lentelė, kuri vaizdžiau atspindi dviejų konkuruojančių turizmo agentūrų „West Express“ ir „Eurolines“ kelionių autobusu kainų skirtumus.
1. TURIZMO PASLAUGOS SĄRYŠIS
Kasmet žmonės atostogauja. Vieni pasirenka ramias, poilsines atostogas, o kiti trokšta kažko neįtikėtino, „naujo“. Tuomet jie renkasi įvairias turistines keliones, bei kitas turizmo paslaugas.
1.1. Paslaugos samprata
Viena iš savitų ūkio šakų yra paslaugos. Paslauga-tai savarankiškos, daiktinės formos neturinti prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu (Kindurys, 1998, p.45). Paslaugos pasižymi šiomis savybėmis:
• Neapčiuopiamumas;
• Nekaupiamumas;
• Neatskiriamumas;
• Heterogeniškumas (nevienodumas).
Paslaugą galima apibrėžti remiantis kiekviena iš šių savybių:
• Paslauga-tai prekė, kuri pasižymi daugiausia neapčiuopiamomis savybėmis.
• Paslauga-tai prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu.
• Paslauga-tai prekė, kurios gamyboje dalyvauja jos vartotojas ( klientas).
• Paslauga-tai prekė, kurios turinys ir kokybė priklauso nuo paslaugos teikėjo, jos vartotojo ir kitų aplinkybių.
Paslaugos apima labai plačią veiklą. Yra rekomenduojama išskirti 12 stambių paslaugų grupių:
• Verslo paslaugos;
• Komunikacijų paslaugos;
• Konstravimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2423 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • LENTELIŲ SĄRAŠAS 3
  • ĮVADAS 4
  • 1. TURIZMO IR TURIZMO PASLAUGOS SĄRYŠIS 6
  • 1.1 Paslaugos samprata 6
  • 1.2 Turizmo samprata ir jo aspektai 7
  • 1.3 Turizmo ir kitų ūkio šakų skirtumai 8
  • 1.4 Turizmą lemiančios priežastys 8
  • 1.5 Turizmo paslaugos samprata 8
  • 2. TURIZMO AGENTŪROS „WEST EXPRESS“ VEIKLOS TYRIMAS 10
  • 2.1 Tyrimo objekto „West Express“ charakteristika 10
  • 2.2 „West Express“ veikla 11
  • 2.3 Agentūros teikiamų paslaugų pasirinkimo priežasčių analizė 12
  • IŠVADOS 14
  • LITERATŪRA 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2423 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 16 psl., (2423 ž.)
  • Word failas 133 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt