Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas.
Turizmo paslaugas teikianti įmonė „West Express“, kuri pasirinkta mūsų tiriamojo darbo objektu, organizuoja verslo ir poilsines keliones po visą pasaulį. Šią turizmo paslaugas teikiančią įmonę mes pasirinkome todėl, kad kelionės-viena iš šiuolaikinių ir priimtinų daugeliui žmonių laisvalaikio praleidimo formų. Ši firma žinoma visoje Lietuvoje ir jos teikiamas paslaugas renkasi daugelis žmonių.
Darbo objektas-turizmo paslaugas teikiančios įmonės „West Express“ veikla.
Darbo tikslas-remiantis paslaugų marketingo ypatumais, išanalizuoti šios firmos veiklą.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti turizmo ir turizmo paslaugos sampratą;
2. Atskleisti turizmo aspektus;
3. Išsiaiškinti turizmą lemiančias priežastis;
4. Pateikti turizmo firmos „West Express“ teikiamas paslaugas;
5. Išsiaiškinti šios firmos teikiamų paslaugų pasirinkimo priežastis.
Tyrimo metodai:
1. Literatūros analizė;
2. Sisteminimas;
3. Abstrahavimas;
Pirmoje dalyje trumpai pateikiami skirtingų autorių paslaugos, turizmo ir turizmo paslaugos apibrėžimai, turizmo aspektai bei turizmą lemiantys veiksniai. Šioje dalyje stengiamasi parodyti turizmo skirtumus nuo kitų ūkio šakų.
Antroji dalis skirta turizmo agentūros „West Express“ veiklos tyrimui. Šioje dalyje pateikiama viena lentelė, kuri vaizdžiau atspindi dviejų konkuruojančių turizmo agentūrų „West Express“ ir „Eurolines“ kelionių autobusu kainų skirtumus.
1. TURIZMO PASLAUGOS SĄRYŠIS
Kasmet žmonės atostogauja. Vieni pasirenka ramias, poilsines atostogas, o kiti trokšta kažko neįtikėtino, „naujo“. Tuomet jie renkasi įvairias turistines keliones, bei kitas turizmo paslaugas.
1.1. Paslaugos samprata
Viena iš savitų ūkio šakų yra paslaugos. Paslauga-tai savarankiškos, daiktinės formos neturinti prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu (Kindurys, 1998, p.45). Paslaugos pasižymi šiomis savybėmis:
• Neapčiuopiamumas;
• Nekaupiamumas;
• Neatskiriamumas;
• Heterogeniškumas (nevienodumas).
Paslaugą galima apibrėžti remiantis kiekviena iš šių savybių:
• Paslauga-tai prekė, kuri pasižymi daugiausia neapčiuopiamomis savybėmis.
• Paslauga-tai prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu.
• Paslauga-tai prekė, kurios gamyboje dalyvauja jos vartotojas ( klientas).
• Paslauga-tai prekė, kurios turinys ir kokybė priklauso nuo paslaugos teikėjo, jos vartotojo ir kitų aplinkybių.
Paslaugos apima labai plačią veiklą. Yra rekomenduojama išskirti 12 stambių paslaugų grupių:
• Verslo paslaugos;
• Komunikacijų paslaugos;
• Konstravimo...
Šį darbą sudaro 2423 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!