Diplominiai darbai

Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina"

9.2   (3 atsiliepimai)
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 1 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 2 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 3 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 4 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 5 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 6 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 7 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 8 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 9 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 10 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 11 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 12 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 13 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 14 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 15 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 16 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 17 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 18 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 19 puslapis
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vienas svarbiausių instrumentų, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje, - veiksmingas marketingas. Pagrindinis marketingo tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Klientai – svarbiausia įmonės vertybė. Jų poreikių išaiškinimui, pritraukimui, skatinimui naudotis įmonės paslaugomis turi būti skirta pakankami laiko, pastangų ir lėšų. Tuo turi būti rūpinamasi tiek kuriant naują įmonę, tiek jau veikiančioje įmonėje. Tam, kad patenkinti vartotojų poreikius įmonės administracija turi juos žinoti ir kaip taip padaryti. Geriausias būdas sužinoti ko reikia klientui, tai paklausti jo paties. padaryti apklausą. Tenkindama vartotojų poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su pačia paslauga, jos kaina, paslaugos pateikimu pirkėjui ir rėmimu.
Temos aktualumas. UAB „Žalkrina“ turi marketingo problemų. Krito (80 proc.) lankytojų (vaikų, žaidžiančių žaidimus) skaičius. Deklaruojamas įmonės strateginis tikslas – teikti tokias interneto kavinės paslaugas, kurios geriausiai tenkintų vartotojų poreikius ir taip garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Tačiau dabar klientų yra nepakankami ir jų poreikiai visapusiškai neištirti.
Tyrimo objektas – Interneto kavinės „Saitas“ marketingo problemos.
Tyrimo dalykas. Esamų klientų poreikių išaiškinimas anketinės apklausos būdu.
Darbo hipotezė. Neištirti (nežinomi) esamų klientų poreikiai, galbūt iš esamų klientų kiekio veikla galėtų būti rentabili. Galbūt tikslinga reklaminį aktyvumą orientuoti į naujų klientų pritraukimą.
Darbo tikslas. Išanalizuoti interneto kavinės „Saitas“ marketingo problemas ir pasiūlyti sprendimus.
2. Ištirti esamų ir potencialių klientų poreikius (sužinoti ko trūksta esamiems klientams)
3. Pateikti racionalius pasiūlymus klientų poreikių patenkinimui.
Tyrimo metodai naudoti šiame darbe:
◦ Literatūros (antrinių duomenų) analizė.
◦ Situacinė analizė
◦ Surinktų duomenų analizė
◦ Duomenų apdorojimo analizė
Praktinė darbo reikšmė. Darbas yra reikšmingas UAB „Žalkrina“ įmonės veiklai ir mano asmeniniam darbui, bei jo tobulinimui.
Darbui siekiamų pademonstruoti kompetencijų sąrašas:
1. Gebėti suprasti verslą kaip sistemą.
2. Mokėti naudotis informacijos šaltiniais.
3. Mokėti naudotis teisės aktais, reglamentuojančiais pasirinktą veiklos sritį.
4. Gebėti analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis.
5. Gebėti priimti sprendimus.
6. Gebėti užtikrinti veiklos kokybę.
7. Išugdyti bendruosius gebėjimus.
Darbo struktūra ir apimtis.
Mišrus baigiamasis darbas, kurio pirmoji dalis yra teorinė, joje apžvelgiama literatūra. Antroji dalis – tiriamoji, kurioje yra sprendžiami uždaviniai darbo tikslui...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8344 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS .. 3
  • 1. TEORINĖ DALIS .. 5
  • 1.1 Marketingo teorijos sąvokų apžvalga .. 6
  • 1.1.1. Marketingo kompleksas .. 6
  • 1.1.2. Paslaugų marketingas 7
  • 1.1.3. Paslaugų trikampis .. 8
  • 1.1.4. Paslaugų teikimo ir vartojimo vienovė 9
  • 1.1.5. Paslaugų marketingo kompleksas 10
  • 1.2 Paslaugų marketingo tyrimo teorija . 13
  • 1.2.1. Paslaugų marketingo mastas ir reikšmė .. 14
  • 1.2.3. Paslaugų marketingo tyrimo procesas . 14
  • 2. PRAKTINĖ DALIS 17
  • 2.1. UAB “Žalkrina“ pristatymas 18
  • 2.1.1. Įmonės istorija .. 18
  • 2.1.2. Teikiamos paslaugos .. 19
  • 2.1.3. Organizacinė struktūra .. 19
  • 2.1.4. Misija ir tikslai 21
  • 2.1.5. Rinkos apžvalga . 21
  • 2.1.6. Įmonės teisinė aplinka 22
  • 2.1.7. Tiekėjai .. 22
  • 2.1.8. Rėmimo politika . 23
  • 2.1.9. SWOT analizė . 23
  • 2.2.1. UAB „Žalkrina“ paslaugų trikampis 25
  • 2.2.2. Interneto kavinės „Saitas“ paslaugų teikimo ir vartojimo vienovė . 27
  • 2.2.3. Interneto kavinės „Saitas“ paslaugų marketingo kompleksas 28
  • 2.2.4. Vartotojų poreikių tyrimas anketinės apklausos būdu 30
  • 2.2.5. Tyrimo metodika . 30
  • 2.2.6. Tyrimo rezultatų aptarimas . 31
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI . 35
  • ANOTACIJA 36
  • RESUME .. 37
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 38
  • PRIEDAI . 40

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
41 psl., (8344 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 41 psl., (8344 ž.)
  • Word failas 355 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt