Vienas svarbiausių instrumentų, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje, - veiksmingas marketingas. Pagrindinis marketingo tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Klientai – svarbiausia įmonės vertybė. Jų poreikių išaiškinimui, pritraukimui, skatinimui naudotis įmonės paslaugomis turi būti skirta pakankami laiko, pastangų ir lėšų. Tuo turi būti rūpinamasi tiek kuriant naują įmonę, tiek jau veikiančioje įmonėje. Tam, kad patenkinti vartotojų poreikius įmonės administracija turi juos žinoti ir kaip taip padaryti. Geriausias būdas sužinoti ko reikia klientui, tai paklausti jo paties. padaryti apklausą. Tenkindama vartotojų poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su pačia paslauga, jos kaina, paslaugos pateikimu pirkėjui ir rėmimu.
Temos aktualumas. UAB „Žalkrina“ turi marketingo problemų. Krito (80 proc.) lankytojų (vaikų, žaidžiančių žaidimus) skaičius. Deklaruojamas įmonės strateginis tikslas – teikti tokias interneto kavinės paslaugas, kurios geriausiai tenkintų vartotojų poreikius ir taip garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Tačiau dabar klientų yra nepakankami ir jų poreikiai visapusiškai neištirti.
Tyrimo objektas – Interneto kavinės „Saitas“ marketingo problemos.
Tyrimo dalykas. Esamų klientų poreikių išaiškinimas anketinės apklausos būdu.
Darbo hipotezė. Neištirti (nežinomi) esamų klientų poreikiai, galbūt iš esamų klientų kiekio veikla galėtų būti rentabili. Galbūt tikslinga reklaminį aktyvumą orientuoti į naujų klientų pritraukimą.
Darbo tikslas. Išanalizuoti interneto kavinės „Saitas“ marketingo problemas ir pasiūlyti sprendimus.
2. Ištirti esamų ir potencialių klientų poreikius (sužinoti ko trūksta esamiems klientams)
3. Pateikti racionalius pasiūlymus klientų poreikių patenkinimui.
Tyrimo metodai naudoti šiame darbe:
◦ Literatūros (antrinių duomenų) analizė.
◦ Situacinė analizė
◦ Surinktų duomenų analizė
◦ Duomenų apdorojimo analizė
Praktinė darbo reikšmė. Darbas yra reikšmingas UAB „Žalkrina“ įmonės veiklai ir mano asmeniniam darbui, bei jo tobulinimui.
Darbui siekiamų pademonstruoti kompetencijų sąrašas:
1. Gebėti suprasti verslą kaip sistemą.
2. Mokėti naudotis informacijos šaltiniais.
3. Mokėti naudotis teisės aktais, reglamentuojančiais pasirinktą veiklos sritį.
4. Gebėti analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis.
5. Gebėti priimti sprendimus.
6. Gebėti užtikrinti veiklos kokybę.
7. Išugdyti bendruosius gebėjimus.
Darbo struktūra ir apimtis.
Mišrus baigiamasis darbas, kurio pirmoji dalis yra teorinė, joje apžvelgiama literatūra. Antroji dalis – tiriamoji, kurioje yra sprendžiami uždaviniai darbo tikslui...
Šį darbą sudaro 8344 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!