Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančiu ūkio (ekonomikos) sferų. Vakarų šalyse vis daugiau verslininkų įsitraukia į paslaugų sferos veiklą. Steigti privačią paslaugų įmonę ir paversti ją pelninga yra ne taip paprasta, kaip iš pirmo žvilgsnio atrodo. Tačiau dabar pasaulyje steigiama milijonai naujų paslaugų įmonių ne tik išsivysčiusiose, bet ir besivystančiose šalyse - Indijoje, Kinijoje, Lenkijoje, Vengrijoje ir kt. Nors yra daug kliūčių, privačios paslaugu įmonės steigiamos ir Lietuvoje.
Paslaugu sfera atvira ir patraukli pradedantiems verslininkams. Čia. palyginti su gamybiniais verslais, reikia mažiau pradinio kapitalo. Tačiau norėdamos pelningiau plėtoti savo veiklą paslaugų įmonės privalo taikyti marketingą.
Šiuo metu Lietuvoje paslaugų sfera plėtojama spartesniu tempu, palyginti su pramonės gamyba. Naujos paslaugos plėtojamos priklausomai nuo jų paklausos, steigiamos naujos paslaugų įmonės. Taigi paslaugu įmonių vadovai turėtų gerai suvokti paslaugų prigimtį ir esmę, atskirų paslaugų specifiškumą ir į tai atsižvelgti taikydami paslaugų vadybą ir marketingą.
2. Paslaugos - neapčiuopiamos, todėl klientai atsiduria nepatogioje padėtyje, o paslaugų teikėjams sudėtinga jas pateikti į rinką.
Šie paslaugų rinkos ypatumai ir išskirtinės paslaugų savybės - paslaugų negalima išsaugoti, nepastovi jų kokybė, gamyba ir vartojimas neatskiriami - lemia paslaugų marketingo specifiškumą.
Prekė yra beveik visiems suprantamas ir apčiuopiamas dalykas. Kas kita yra paslauga. Paslaugos sąvoka turi daugelį reikšmių, apimančių veiklą nuo asmeninės paslaugos iki paslaugos kaip produkto sudedamosios dalies. Pavyzdžiui, baldų įmonė pagamina pirkėjui baldus pagal pateiktus individualius išmatavimus, pritaiko pageidaujamus apdailos elementus, pristato gaminius į vartotojo namus, juos surenka. Firmos, turėdamos tokių "užmaskuotų" paslaugų, gali įgyti rinkoje konkurencinį pranašumą. Šiandien rinkoje siūlomos prekės - paslaugos paketas - priartina paslaugą prie fizinės prekės ir tiesiogine, ir perkeltine prasme.
Dažnai paslaugos apibūdinamos kaip bet kokia aptarnavimo ar pagalbos veikla, skirta klientų poreikiams patenkinti.
Paslaugos turi bendrų bruožų su prekėmis, bet tai nėra tas pats- prekė visada yra materialus, apčiuopiamas daiktas, o paslauga nematerialus objektas. Tačiau tam tikrais atvejais paslaugų teikimą ir prekių įsigijimą atskirti labai sunku....
Šį darbą sudaro 5496 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!