Pristatymai

Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje

9.0   (2 atsiliepimai)
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 1 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 2 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 3 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 4 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 5 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 6 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 7 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 8 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 9 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 10 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 11 puslapis
Paslaugų sektoriaus pokyčiai Lietuvoje 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Mokslinėje literatūroje paslauga apibrėžiama įvairiai. Paslauga apibūdinama kaip veikla, nauda ar pasitenkinimas, siūlomi pardavimui arba parduodami kartu su preke (American Marketing Association, 1960). Informatyviausią ir labiausiai atitinkantį dabartinį paslaugos suvokimą apibrėžimą pateikia Ch. Gronroos (1990): paslauga - tai daugiau ar mažiau neapčiuopiamos prigimties veiksmas ar nuosekli jų visuma, kurie pasireiškia kaip vartotojų ir paslaugų teikėjų ir / arba fizinių išteklių ar prekių ir / arba paslaugų teikėjų sistemų sąveika.
• Lietuvoje vienas pirmųjų naujoviškai paslaugą apibrėžė J. Žvinklys (1990). Jo teigimu, tikroji paslauga yra susijusi su individualiu vartojimu, o paslaugos rezultatas - tos paslaugos vartotojas, turintis dalyvauti tame procese, nes paslaugos gaminimo ir vartojimo laikas sutampa.
• Surasti universalų paslaugos apibrėžimą trukdo šios veiklos įvairovė. Paslaugos sąvoka turi daugelį reikšmių, apimančių veiklą nuo asmeninės paslaugos iki paslaugos kaip produkto sudedamosios dalies.
• Neapčiuopiamumas. Paslauga paprastai suvokiama subjektyviai. Klientas, aprašydamas paslaugą, paprastai remiasi tokiomis sąvokomis kaip savijauta, patirtis, įspūdis, saugumas, patikimumas. Tai labai jau abstraktūs paslaugos esmės formulavimo būdai. Priežastis - neapčiuopiama paslaugos prigimtis.
• Neatskiriamumas. Paslaugos teikimo ir jos vartojimo laikas sutampa. Paslaugos neatskiriamumas reiškia, kad paslaugos negali būti atskirtos nuo jas teikiančių subjektų. Paslaugą teikiantys subjektai yra paslaugos dalis.
• Nepastovumas. Paslaugų nepastovumas reiškia, kad paslaugų kokybė priklauso nuo to, kas tas paslaugas teikia, kur ir kaip jos yra teikiamos. Fizinė prekė yra baigtinis vientisas dydis, kitaip sakant, pasižymi homogeniškumu. O paslauga paprastai esti daugiafazis procesas, pasižymintis kintamumu priklausomai nuo kliento, vietos, laiko, aplinkos, teikėjo nusiteikimo, veiksmų bei sprendimų.
• Nykstamumas. Tai reiškia, kad paslaugos negali būti saugomos ir kaupiamos ateičiai, nes jos yra nematerialios.
• Paslaugų fizinio įsigijimo nebuvimas. Kadangi paslaugos yra nematerialios, vartotojas priėjimą prie tam tikros paslaugos turi tik ribotą laiko tarpą.
Paslaugų kategorijos
• Pasaulinė prekybos organizacija, siekdama unifikuoti paslaugų klasifikaciją, suskirstė visas paslaugas į 12 klasių:
• Verslo paslaugos
• Komunikacijos paslaugos.
• Projektavimo ir su tuo susijusios inžinierinės paslaugos.
• Paskirstymo paslaugos.
• Švietimo paslaugos.
• Aplinkosaugos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 744 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
12 psl., (744 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros pristatymas
  • 12 psl., (744 ž.)
  • Skaidrės 94 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt