Įmonės pastangos siekti savų tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius ir siekiant kuo didesnio jų pasitenkinimo paslauga sudaro marketingo orientacijos esmę. Neabejotina, jog kiekvienai įmonei yra naudinga siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių santykių su klientu. Lojalių klientų įmonei teikiami privalumai pasiekiami tik tuomet, kai ši sugeba įtikti vartotojui ir išlaikyti jo pasitenkinimą paslauga. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas – sudėtingas procesas visų pirma reikalaujantis nuodugniai išsiaiškinti klientų poreikius, požiūrius ir nuostatas. Tačiau marketingo orientacija besivadovaujanti įmonė uždirbs daugiau ne tik todėl, kad sugrįš jau kartą aptarnauti vartotojai, bet ir susikurtas geras įvaizdis žymiai padidins jų skaičių.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų pasitenkinimą suteikta paslauga bei didinti jų išsaugojimo laipsnį.
• Išanalizuoti vartotojų išsaugojimo sistemą, bei aptarti jos komponentų teikiamus privalumus ir trūkumus.
Naujų klientų suradimo ir esamų išsaugojimo išlaidų palyginimas. Pokyčiai vykstantys rinkoje sąlygoja faktą, jog įmonei pritraukti naują klientą kainuoja žymiai daugiau nei išlaikyti jau turimą. Tyrimų duomenimis, išlaikyti seną klientą kainuoja penkis kartus pigiau nei pritraukti naują. Taigi įmonei yra labai svarbu išsiaiškinti klientų pasitenkinimo jų teikiamomis paslaugomis laipsnį, bei stengtis kurti bei įdiegti priemones, sistemas to pasitenkinimo didinimui bei klientų išsaugojimui.
Vis auganti konkurencija rinkoje taip pat gali būti įvardinta kaip priežastis skatinanti išlaikyti turimą klientą. Kaip augančios konkurencijos veiksniai gali būti įvardinti:
• Nedidelė prekių ar paslaugų, esančių rinkoje, savybių įvairovė;
• Panaikintas valstybės reguliavimas tam tikrose pramonės šakose, verčiantis įmonės dabar konkuruoti ir kovoti dėl klientų atviroje rinkoje;
• Daugeliui įmonių informacija apie rinką tampa prieinama, todėl mažėja kai kurių įmonių informacinis pranašumas.
Antrasis veiksnys skatinantis išlaikyti jau turimą klientą - vis didėjančios marketingo išlaidos.pavyzdžiui tisdešimties sekundžių reklama televizijoje 1965 m. kainavo $19 700, tuo tarpu kai 1991 m. ji jau kainavo $ 105 400. To pasekoje sutrumpėjo reklaminių filmų televizijoje laikas nuo šešiasdešimties sekundžių iki trisdešimties ar penkiolikos....
Šį darbą sudaro 7598 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!