Kursiniai darbai

Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos

9.8   (2 atsiliepimai)
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 1 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 2 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 3 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 4 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 5 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 6 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 7 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 8 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 9 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 10 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 11 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 12 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 13 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 14 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 15 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 16 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 17 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 18 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 19 puslapis
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonės pastangos siekti savų tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius ir siekiant kuo didesnio jų pasitenkinimo paslauga sudaro marketingo orientacijos esmę. Neabejotina, jog kiekvienai įmonei yra naudinga siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių santykių su klientu. Lojalių klientų įmonei teikiami privalumai pasiekiami tik tuomet, kai ši sugeba įtikti vartotojui ir išlaikyti jo pasitenkinimą paslauga. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas – sudėtingas procesas visų pirma reikalaujantis nuodugniai išsiaiškinti klientų poreikius, požiūrius ir nuostatas. Tačiau marketingo orientacija besivadovaujanti įmonė uždirbs daugiau ne tik todėl, kad sugrįš jau kartą aptarnauti vartotojai, bet ir susikurtas geras įvaizdis žymiai padidins jų skaičių.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų pasitenkinimą suteikta paslauga bei didinti jų išsaugojimo laipsnį.
• Išanalizuoti vartotojų išsaugojimo sistemą, bei aptarti jos komponentų teikiamus privalumus ir trūkumus.
Naujų klientų suradimo ir esamų išsaugojimo išlaidų palyginimas. Pokyčiai vykstantys rinkoje sąlygoja faktą, jog įmonei pritraukti naują klientą kainuoja žymiai daugiau nei išlaikyti jau turimą. Tyrimų duomenimis, išlaikyti seną klientą kainuoja penkis kartus pigiau nei pritraukti naują. Taigi įmonei yra labai svarbu išsiaiškinti klientų pasitenkinimo jų teikiamomis paslaugomis laipsnį, bei stengtis kurti bei įdiegti priemones, sistemas to pasitenkinimo didinimui bei klientų išsaugojimui.
Vis auganti konkurencija rinkoje taip pat gali būti įvardinta kaip priežastis skatinanti išlaikyti turimą klientą. Kaip augančios konkurencijos veiksniai gali būti įvardinti:
• Nedidelė prekių ar paslaugų, esančių rinkoje, savybių įvairovė;
• Panaikintas valstybės reguliavimas tam tikrose pramonės šakose, verčiantis įmonės dabar konkuruoti ir kovoti dėl klientų atviroje rinkoje;
• Daugeliui įmonių informacija apie rinką tampa prieinama, todėl mažėja kai kurių įmonių informacinis pranašumas.
Antrasis veiksnys skatinantis išlaikyti jau turimą klientą - vis didėjančios marketingo išlaidos.pavyzdžiui tisdešimties sekundžių reklama televizijoje 1965 m. kainavo $19 700, tuo tarpu kai 1991 m. ji jau kainavo $ 105 400. To pasekoje sutrumpėjo reklaminių filmų televizijoje laikas nuo šešiasdešimties sekundžių iki trisdešimties ar penkiolikos....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7598 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas 4
  • 1.1 Vartotojų pasitenkinimo paslauga svarba 4
  • 1.2. Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimas, jo ypatumai 6
  • 1.2.1. Pastenkinimo reitingų matavimo įvertinimas 7
  • 1.2.2. Klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimo informacinė sistema 8
  • 1.3. Paslaugų, kuriomis klientai yra nepatenkinti, atitaisymas 10
  • 1.3.1. Netinkamai teikiamų paslaugų priežastys 10
  • 1.3.2. Paslaugomis nepatenkintų klientų elgsena 12
  • 1.3.3. Paslaugų atitaisymo, tobulinimo strategijos 14
  • 2. Vartotojų išsaugojimo sistema, jos komponentai 18
  • 2.1. Kainodara ir lojalumas 18
  • 2.2. Lengavtų/privilegijų suteikimas klientui 18
  • 2.3. Pasitraukimo valdymas 20
  • 2.4. Garantijų sistema 21
  • Išvados 23
  • Literatūros sąrašas 25
  • Priedai 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (7598 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 27 psl., (7598 ž.)
  • Word failas 267 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt