Analizės

Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė

10   (3 atsiliepimai)
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 1 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 2 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 3 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 4 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 5 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 6 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 7 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 8 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 9 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 10 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 11 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 12 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 13 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 14 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 15 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 16 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 17 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 18 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 19 puslapis
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

II. PAVILNIŲ PARKO GAMTINĖS IR KULTŪRINĖS APLINKOS ANALIZĖ
II.1. PAVILNIŲ PARKO REKREACINĖS ZONOS
II. 2. PAVILNIŲ PARKO GAMTOS PAVELDO OBJEKTAI
II.3. PAVILNIŲ PARKO KULTŪROS PAVELDO OBJEKTAI
II.4. PAVILNIŲ PARKO INFRASTRUKTŪRA
III. DIRVOŽEMIS. KLIMATINĖS SĄLYGOS
III.1. Dirvožemis
III.2. Klimatas
IV. VILNIAUS MIESTO INŽINERINIAI TINKLAI
IV.1. Paviršinių vandenų nuleidimas ir paviršinio nuotėkio formavimasis
IV.2. Lietaus nuotakynų tipai
V. TECHNINĖ APŽIŪRŲ (TA) SISTEMA LIETUVOJE
VI. ISTORINĖ VILNIAUS MIESTO TRANSPORTO APŽVALGA
VII. VILNIAUS MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO ANALIZĖ
VIII. PAVILNIŲ REGIONINIO PARKO GATVIŲ TINKLO ANALIZĖ
VIII.1. Pažintinis – istorinis Pūčkorių takas
VIII.2. Automobilių stovėjimo aikštelės
XIX. PAVILNIŲ REGIONINIO PARKO GATVIŲ TINKLO INFRASTRUKTŪRA
XIX.1. Kelių tinklo infrastruktūros elementai
Išvados
Literatūra
ĮVADAS
Sparčiai didėjantis motorizacijos lygis Lietuvoje, o ypač Vilniaus miesto centrinėje ir užmiesčio dalyse, turi esminės įtakos miestų keleivinio transporto darbui. Todėl reikia ištirti pagrindinius gatvių srautus tam, kad žinotume, kokios gatvės yra labiausiai laidžios, kokiose susidaro didžiausi transporto „kamščiai“. Tam galima atlikti gyventojų apklausą, kiek jie, pavyzdžiui, užima laiko kelionės į darbą ir iš darbo metu. Dabar Vilniuje gerokai pagerėjo susisiekimas Vilniaus centrinėje miesto dalyje ir „miegamuosiuose“ rajonuose, be to, šių metų vasarą savivaldybė išskyrė naktinius miesto autobusus, kurie leidžia apžiūrėti naktinį miesto gyvenimą tiek vietiniams gyventojams, tiek ir turistams. Pavilnių parko teritorijoje autobusų tinklas yra pakankamai retas; taip yra gal dėl to, kad rekreacinės miesto teritorijos dalys būtų apsaugotos nuo transporto triukšmo. Be to, čia nėra daug visuomeninių pastatų, parduotuvių, paslaugas atliekančių įmonių, įstaigų. Tai teritorijos, kuriose vyrauja savaitgalio, atostogų rekreacija. Analizuojant transporto literatūrą, galima pastebėti, kad Vilniaus Gedimino technikos universiteto Miestų statybos katedros specialistai, transporto tyrimus atlieka centrinėse miesto dalyse, kur transporto srautas yra didžiausias ir aktualiausias, mažai gilinamasi į Vilniaus rajono dalies teritorijas.
I. PAVILNIŲ REGIONINIO PARKO GEOGRAFINĖ PADĖTIS
Pavilnių regioninis parkas užima dalį Vilniaus miesto ir rajono teritorijos. Vilniaus rajono plotas 211 916 ha. Jis plyti gana lygioje Dainavos žemumoje ir kalvotoje Medininkų aukštumoje. Jame aukščiausia Lietuvos vieta – 293 m virš jūros lygio iškilęs Juozapinės kalnas. Tuo tarpu žemiausia rajono vieta rytuose – tik...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8513 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
34 psl., (8513 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos analizė
  • 34 psl., (8513 ž.)
  • Word failas 484 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt