• grunto geologinė sudėtis.
Europos Transporto Ministrų Konferencija
ECMT tikslai:
a) remti priemones, norint efektyviau vystyti ir racionaliai naudoti Europos vidinį transportą, turintį tarptautinę reikšmę;
b) koordinuoti ir stiprinti tarptautinių organizacijų veiklą, kurios užsiima Europos vidaus transportu.
Kad pasiektų nurodytus tikslus, ECMT analizuoja bendrą Europos vidaus transporto būklę ir atskiras problemas bei rengia rekomendacijas šioje srityje valstybėms-narėms ir tarptautinėms organizacijoms, užsiimančioms transporto klausimais.
Organizacija atliko didelį darbą geležinkelių ir automobilių kelių rekonstrukcijos ir statybos srityje, taip pat rekonstruojant vandens kelius. ECMT sprendžia transporto priemonių standartizacijos klausimus, aktyviai dirba užtikrinant geležinkelių ir vandens kelių transporto saugą, plėtoja mišrius vežimus bei nustato šalims-dalyvėms krovininių vežimų kvotas, rengia bendrus valstybių-narių vieningos politikos transporto srityje principus.
JT Ekonominė komisija Europai
Europos vidaus transporto reikalais užsiima vienas iš pagrindinių pagalbinių EKE organų - Vidaus transporto komitetas.
Komitetas įkurtas 1948 m., kaip tarpvalstybinė institucija plėtoti regioniniu mastu bendradarbiavimą visų vidaus transporto rūšių srityje. Komitetas turi garantuoti pasikeitimą informacija apie transporto problemas, būti institucija, kurios kompetencijoje sudaryti tarptautinius susitarimus ir parengti tarptautines rekomendacijas.
Komiteto sudėtyje sukurtos grupės pagal atskiras transporto rūšis. Dabar funkcionuoja tokios darbo grupės: kelių transporto, geležinkelių transporto ir vidaus vandenų transporto. Šios grupės vadovauja ir kontroliuoja pagalbinių darbo organų ekspertų ir pranešėjų grupių veiklą, kurios sudaromos atskiriems specialiems klausimams spręsti. Šiuo metu pagrindinės ekspertų grupės yra: transporto statistikos, greitai gendančių produktų vežimų, pavojingų krovinių vežimų, mišrių vežimų, muitinės klausimų, susijusių su transportu, tendencijų ir politikos transporto srityje, transporto ekonomikos.
Pagal minėtas problemas buvo parengta apie 40 tarptautinių konvencijų ir susitarimų, šiais klausimais: kelių eismo taisyklės, kelių ženklai ir signalai, pasienio ir muitinės formalumų supaprastinimas ir pagreitinimas, greitai gendančių ir pavojingų krovinių vežimai, konteinerizacija, oficialus transporto priemonių patvirtinimas pagal konstrukcijos tipą, civilinė atsakomybė atliekant tarptautinius vežimus.
Tarptautinė ekspeditorių asociacijų federacija
Pagrindinis FIATA tikslas - ginti ekspeditorių interesus tarptautiniu mastu.
Pagrindiniai organizacijos uždaviniai:
• standartizuoti ekspedicijos dokumentus;
• diegti standartines prekybos sąlygas;
• keistis informacija ir organizuoti tam tikrus tyrimus;
• ginti ekspedijavimo interesus...
Šį darbą sudaro 2982 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!