ĮVADAS
Marketingo tyrimai marketingo valdymo sistemoje turi dvejopą reikšmę. Pirma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių yra marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti norint padidinti jos efektyvumą. Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgant naujas galimybes konkrečiose rinkose. Šiais tyrimais atliekama rinkos segmentų žvalgyba, naujų gaminių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pelningumo galimybes.
Marketingo tyrimas – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas. Amerikos marketingo asociacija pateikė apibrėžimą, kuriame teigiama, jog marketingo tyrimas yra funkcija, kuri per informaciją sujungia vartotojus, pirkėjus ir visuomenę su rinka. Ši informacija yra naudojama marketingo problemoms ir galimybėms pažinti ir apibrėžti, taip pat marketingo komplekso elementams kurti, tobulinti ir įvertinti bei marketingo procesui kontroliuoti ir gerinti. Kaip tik šių problemų sprendimas ir yra marketingo tyrimų tikslas.
Nuo senų laikų pardavėjai domisi vartotojais, o ankstyvieji marketingo specialistai jau naudojo kai kurias technikas. Prekiautojai brangakmeniais, apžiūrinėdami perkamus akmenis, pridengdavo savo akis. Nes jie bijojo, kad pardavėjas gali pastebėti akių vyzdžių padidėjimą, kai akmuo yra tinkamas, ir dėl to padidinti kainą. Vieną iš pirmųjų marketingo tyrimų, aprašytų spaudoje, atliko J. Jacob Astor. Jis 1790 m. pasamdė dailininką tam, kad šis kopijuotų madingų Paryžiaus damų skrybėles. Tokiu būdu jis stengėsi neatsilikti nuo mados. Ryškesnis marketingo tyrimų panaudojimas pastebimas tik 1900 m. 1911 m. Curtis Publishing Company savo įmonėje įsteigė pirmąjį formalų marketingo tyrimo skyrių. 1919 m. Čikagos universitete buvo išleista knyga „Komercijos tyrimai: darbo principų kontūrai“. Ypač marketingas išpopuliarėjo ir rinkos tyrimus plačiai imta taikyti praktikoje po Antrojo pasaulinio karo.
Darbo tikslas – pristatyti ir išnagrinėti pasirinktas pieno produktų grupės prekes, išsiaiškinti, kuri prekė labiausiai perkama ir kodėl.
Darbo uždaviniai:
1. pateikti marketingo tyrimų reikalavimus;
2. apibūdinti marketingo tyrimų vykdymo etapus;
3. atlikti pasirinktos prekės analizę;
4. apibrėžti...
Šį darbą sudaro 2141 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!