Analizės

Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė

9.6   (2 atsiliepimai)
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 1 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 2 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 3 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 4 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 5 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 6 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 7 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 8 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 9 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 10 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 11 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 12 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 13 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 14 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 15 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 16 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 17 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 18 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 19 puslapis
Lietuviškų maisto produktų dizaino vertinimo tyrimo analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

nei blogai
Negerai
Visai negerai
Kaina
Kokybė (skonis, maistinės savybės ir pan.)
Dizainas, pakuotė
Naujovės (produkto inovacijos)
Pristatymas (nuolat švieži produktai, pakankama gausa)
Informacija, reklama
Prekiniai ženklai
Kad ir kaip stengtumėmės neigti, vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių prekės paklausą ir jos sėkmę rinkoje, yra dizainas. Tai yra natūralu, nes kiekvieno žmogaus gyvenime (neskaitant anomalijų) grožis vaidina labai svarbų vaidmenį. Manau, būtų labai įdomu sužinoti, kaip lietuviškų produktų dizainą vertina skirtingas pajamas gaunantys žmonės, skirtingų lyčių (tik vyrai ir moterys), amžiaus ir profesijų atstovai. Iš viso buvo apklausti 137 žmonės.
Siekdami kaip įmanoma tikslesnių tyrimo išvadų, maisto produktus suskirstome į:
• pieno
• mėsos
• žuvies
• vaisius ir daržoves
• duonos ir pyrago gaminius
• konditeriją
• gėrimus (stiprius alkoholinius, alų, gaivinamuosius ir kt.)
Kiekvieną produktų segmentą nagrinėsime atskirai, kartu atskirai aptarsime ir gautus rezultatus.
LIETUVIŠKŲ MĖSOS PRODUKTŲ DIZAINO VERTINIMO ANALIZĖ
Mėsa - tai visame pasaulyje populiarus maisto produktas, turintis savyje daug kalcio. Be jo savo raciono neįsivaizduoja mažiausiai trys ketvirtadaliai šios žemės gyventojų. Mėsos produktų patiekalai dažniausiai yra valgomi pietums, kadangi tai – labai kaloringas ir sunkiau virškinamas maisto produktas. Tiesa, ne visa mėsa yra vienodai kaloringa: ji skirstoma į riebią (kiauliena) ir neriebią (vištiena, jautiena, veršiena, kalakutiena, triušiena (be odelių)). Savo tyrime apie mėsą kalbėsime apskritai. Taigi, lietuviškų maisto produktų dizaino analizę ir pradėsime nuo maisto produkto, be kurio savo gyvenimo neįsivaizduoja didesnė dalis žmonijos.
1 lentelė Mėsos produktų dizaino vertinimas skaičiais ir procentais:
Viso
Procentai
labai geras
geras
nei nei
negeras
visai negeras
nėra vertinimo
viso
7
58
51
18
2
1
137
5,11
42,34
37,23
13,14
1,46
0,72
100
Turėdami galvoje, jog buvo apklausti lietuvaičiai, visiškai nesunkiai pastebime tą visiems gerai pažįstamą lietuvišką pasyvumą. Matome, jog žmonės nėra linkę mėsos produktų dizaino nei girti, nei peikti – didžiajai daliai atrodo, kad dizainas nei šioks, nei toks, arba tiesiog jiems į dizainą nusispjauti. Bet visumoj – labiau linkstama dizainą vertinti gerai – kaip yra, taip gerai.
Dabar panagrinėkime, kaip vertinimas priklauso nuo amžiaus grupės. Pateikiame lentelę, kurioje žmones suskirstome į tris amžiaus grupes. Imame, kad jauni yra iki 30m., pagyvenę – 30-65 m., o seni...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7187 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (7187 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 23 psl., (7187 ž.)
  • Word failas 491 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt